SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 19:30:21 ]![]()
Wait a minute Jij bent degene die altijd zit te zeuren om een meet En nu zeg je geen jaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef kree het volgende: ik ben beetje ok ermee met deze meet wel toch. Zeg nog geen ja. maar ben wel beetje overtuigd.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan zeg ik ook geen misschien meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hij wil dan ook een meet met enkel gewillige jonge damesquote:Op zondag 9 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wait a minute Jij bent degene die altijd zit te zeuren om een meet En nu zeg je geen ja
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verbaas je je daarover?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wait a minute Jij bent degene die altijd zit te zeuren om een meet En nu zeg je geen ja![]()
![]()
Het waren een paar leuke wekenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: Ik wil wel bier drinken met @:kree
![]()
![]()
Dan welquote:Op zondag 9 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
ASsie![]()
[..]
als het over ijshockey gaat ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan moet hij maar op tinder gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij wil dan ook een meet met enkel gewillige jonge damesknap hèquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zoals ik zei. vaak ver weg enzo. ik ben niet tegen meet?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wait a minute Jij bent degene die altijd zit te zeuren om een meet En nu zeg je geen ja
alles wat ik voorstelde werd afgekraakt he. en dat was voor anderen mss wat verder reizen. ik ben wel voor.
Do what you love, love what you do!![]()
En wat nu als het niet over ijshockey gaat?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat verderquote:Op zondag 9 februari 2025 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
zoals ik zei. vaak ver weg enzo. ik ben niet tegen meet?
alles wat ik voorstelde werd afgekraakt he. en dat was voor anderen mss wat verder reizen. ik ben wel voor.
Focking Katwijk
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het waren een paar leuke weken
:')![]()
Niet in Katwijk hequote:Op zondag 9 februari 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wait a minute Jij bent degene die altijd zit te zeuren om een meet En nu zeg je geen ja![]()
Bier met @kree lijkt me gezellig 1 op 1 te ouwehoeren. Maar ik vlieg 29 Mei naar warmere oorden...Lach met een schone bips![]()
Mijn tafel zit in de olie, die moet morgen nog een keertje.
Dinsdag of morgen ook nog even de muur bijstippen met muurverf. En dan is de naaikamer weer een stukje dichterbij.
En dan mag ik ook een nieuw eetkamerstoel uitzoeken bij de kringloop
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als het in Tilburg is en het niet over de lokale club gaatquote:Op zondag 9 februari 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat nu als het niet over ijshockey gaat?ben ik wel over te halen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou was te ver blijkbaar? ik heb moeite gedaan met strand en dingen. niemand wilde.quote:
Ok ik moet wel komen 2 of meer uur verder weg dan?Do what you love, love what you do!![]()
En wie moet jou dan overhalen ?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het in Tilburg is en het niet over de lokale club gaatben ik wel over te halen
Ja ikzelf feitelijkquote:
Doe niet zo moeilijk steeds tegen mij druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Jij bent toch al vaker naar fok meets geweest?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je deed 'moeite' terwijl we toen al met een andere meet bezig waren. Door al het 'hEt MoEt In KaTWiJK'-gezeur heeft er voor gezorgd dat die meet helemaal niet door ging.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou was te ver blijkbaar? ik heb moeite gedaan met strand en dingen. niemand wilde.
Ok ik moet wel komen 2 of meer uur verder weg dan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 19:36:27 ]![]()
Wat jij wil moet je zelf wetenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou was te ver blijkbaar? ik heb moeite gedaan met strand en dingen. niemand wilde.
Ok ik moet wel komen 2 of meer uur verder weg dan?
Maar je verwachtte destijds wel dat anderen dat deden
En was zelfs ietwat gepikeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Begin je je al beetje thuis te voelen in je nieuwe huis?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tafel zit in de olie, die moet morgen nog een keertje.
Dinsdag of morgen ook nog even de muur bijstippen met muurverf. En dan is de naaikamer weer een stukje dichterbij.
En dan mag ik ook een nieuw eetkamerstoel uitzoeken bij de kringloopUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je moet niet,je mag komenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik moet wel komen 2 of meer uur verder weg dan?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik tegen jouquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ikzelf feitelijk
Doe niet zo moeilijk steeds tegen mij druif
Of jou tegen jou
na niet helemaal, deed ze ook los van andere, maar kreeg het nooit voor elkaar enzo. maakt niet uit. maar ook hier naar Katwijk is mss hoop uren reizen enzo.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je deed 'moeite' terwijl we toen al met een andere meet bezig waren. Door al het 'hEt MoEt In KaTWiJK'-gezeur heeft er voor gezorgd dat die meet helemaal niet door ging.Do what you love, love what you do!![]()
Duindorp is beter strand dan Katwijk, komt verder ook nooit iemand
Kunnen we dat niet doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Elk huis hebt zijn voordeel en nadeel. Dit huis is beter voor mijn mentale toestand.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begin je je al beetje thuis te voelen in je nieuwe huis?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: