nou was te ver blijkbaar? ik heb moeite gedaan met strand en dingen. niemand wilde.quote:
En wie moet jou dan overhalen ?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het in Tilburg is en het niet over de lokale club gaatben ik wel over te halen
Ja ikzelf feitelijkquote:
Jij bent toch al vaker naar fok meets geweest?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen
Je deed 'moeite' terwijl we toen al met een andere meet bezig waren. Door al het 'hEt MoEt In KaTWiJK'-gezeur heeft er voor gezorgd dat die meet helemaal niet door ging.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou was te ver blijkbaar? ik heb moeite gedaan met strand en dingen. niemand wilde.
Ok ik moet wel komen 2 of meer uur verder weg dan?
Wat jij wil moet je zelf wetenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou was te ver blijkbaar? ik heb moeite gedaan met strand en dingen. niemand wilde.
Begin je je al beetje thuis te voelen in je nieuwe huis?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tafel zit in de olie, die moet morgen nog een keertje.
Dinsdag of morgen ook nog even de muur bijstippen met muurverf. En dan is de naaikamer weer een stukje dichterbij.
En dan mag ik ook een nieuw eetkamerstoel uitzoeken bij de kringloop
Je moet niet,je mag komenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik tegen jouquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ikzelf feitelijk
Doe niet zo moeilijk steeds tegen mij druif
na niet helemaal, deed ze ook los van andere, maar kreeg het nooit voor elkaar enzo. maakt niet uit. maar ook hier naar Katwijk is mss hoop uren reizen enzo.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je deed 'moeite' terwijl we toen al met een andere meet bezig waren. Door al het 'hEt MoEt In KaTWiJK'-gezeur heeft er voor gezorgd dat die meet helemaal niet door ging.
Elk huis hebt zijn voordeel en nadeel. Dit huis is beter voor mijn mentale toestand.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begin je je al beetje thuis te voelen in je nieuwe huis?
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk huis hebt zijn voordeel en nadeel. Dit huis is beter voor mijn mentale toestand.
Is zeker je achtertuinquote:Op zondag 9 februari 2025 19:37 schreef sp3c het volgende:
Duindorp is beter strand dan Katwijk, komt verder ook nooit iemand
Kunnen we dat niet doen
Ikquote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent toch al vaker naar fok meets geweest?
ik kom daar regelmatig. met werk. LOLquote:Op zondag 9 februari 2025 19:37 schreef sp3c het volgende:
Duindorp is beter strand dan Katwijk, komt verder ook nooit iemand
Kunnen we dat niet doen
/Me runs awayquote:
LOLquote:
* greysbones trekt haar schaatsen aan en pakt @sp3c bij zijn kraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |