quote:Op zondag 9 februari 2025 16:07 schreef Folies het volgende:
[..]
En als iemand daar wel aids heeft of die dan wil opstaan.
En die nachtdienst was ook alleen maar bij een groot vuur zitten een beetje kletsen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena en Charice en David s en Pootje hebben de nachtdienst voor hun rekening genomen.
Behalve Pootje doen zij verder geen ene reet meer.
Het vuurtje brandt vanzelfquote:
Pootje heeft veel schoongemaakt binnenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En die nachtdienst was ook alleen maar bij een groot vuur zitten een beetje kletsen.
Ja een paar uurtjes maar, ze zijn gewekt door pootje vannachtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena en Charice en David s en Pootje hebben de nachtdienst voor hun rekening genomen.
Behalve Pootje doen zij verder geen ene reet meer.
Die de dames kregen thee, david s hakte een beetje hout maar er werd meer ingegooid dan gehaktquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En die nachtdienst was ook alleen maar bij een groot vuur zitten een beetje kletsen.
Dat klopt .. die hoort inderdaad niet bij mij typering. En is ook vandaag al weer hard aan het werk.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje heeft veel schoongemaakt binnen
Als je met Wicky de vuuroorlog moet winnen.....quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef kater1 het volgende:
Jane axel Eva en jawel, zie ik daar Wicky! komen het vuur redden
tegenwoordig gooien ze allerlei melk in de koffie, havermelk, paardenmelk, geitenmelk, enz.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Elsa vroeg zich af of het in de koffie kon .....
Ja hij was standby voor de mensen met dienst, haalde jane en nolien hun kleding en wekte milena en sharice meteenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje heeft veel schoongemaakt binnen
Mooi gesprokenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:11 schreef engine het volgende:
Alsnog liever iemand die niet kan zagen die zaagt dan iemand die kan zagen die niet zaagt.
tegen pootjequote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Maar daarom ben je hier .. .je moet leren je bek open te trekken.
Ik weet niet tegen wie... ik geloof Elsa.
Of Pootje?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Maar daarom ben je hier .. .je moet leren je bek open te trekken.
Ik weet niet tegen wie... ik geloof Elsa.
Ze doen niet veel vandaag.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry die sharice heeft zo een uitdrukkingsloos gezicht
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:11 schreef engine het volgende:
Alsnog liever iemand die niet kan zagen die zaagt dan iemand die kan zagen die niet zaagt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ie met de zaagtanden naar beneden bezig is
Liefdesvuur moet tot Valentijn branden vind ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice denkt nog 2 dagen vuurproef
Keanu zegt is onmogelijk en vraagt hoe laat het zou zijn nu
Die vuurproef stopt toch vanzelf als alle beschikbare hout op is? of gaan de beautysets van Mileen en Jolientje ook nog opgestookt worden?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice denkt nog 2 dagen vuurproef
Keanu zegt is onmogelijk en vraagt hoe laat het zou zijn nu
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje en Axel zijn de MVP vandaag.. en Eva op basis van inzet.
ERRORquote:Op zondag 9 februari 2025 16:05 schreef Poesjuh het volgende:
Als keanu nu als 4e gaat en als 1e verliest. Ohhhh dan hebben we weer jank streamssssss
Het is ook een eng mens......in bed heeft ze haar ogen wijdopen.....quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry die sharice heeft zo een uitdrukkingsloos gezicht
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:17 schreef ledn81 het volgende:
boomstammen worden bij de verwarming gelegd om te drogen![]()
Voot de editie van 2026 hebben ze dan wel droog hout
Ahhquote:Op zondag 9 februari 2025 16:18 schreef Verity het volgende:
[..]
En over dat David misschien gaat zeggen stem maar op mij.
Achter je zetten en daar een slokje nemenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:18 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Lap, mijn 2de latte machiato naar de kloten
Mil doet erg weinig in het huis.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:17 schreef engine het volgende:
Milena neemt het zwaardere werk voor haar rekening
[ afbeelding ]
Dat is wel echt de prinses op erwt , die mag snel weg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mooi he ... het is haar baby he, dat vuur.
Die eigent ze zich gewoon toe. Ik denk dat ze tv-momentjes wilquote:Op zondag 9 februari 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:21 schreef odie22 het volgende:
Een persoonlijk voorwerp zou ik wel heel leuk vindenUhhhh iemand uit kampen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irritante ventquote:Op zondag 9 februari 2025 16:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gediplomeerd sportleraar en beroepsbasketballer
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Kijken hoe gras groeit is ook altijd een boeiend tijdverdrijf![]()
[ afbeelding ]
Als het kind op haar gaat lijken is het inderdaad een vurigebaby.....ook eentje die je niet zonder handschoenen aan kan pakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is de zoveelste keer dat we hetzelfde denkenquote:
Ik las dat zijn ex contact wil maar febo zegt nee,ze kon wel met n psycholoog praten maar niet mer mattie zei bb mocht niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Keanu praten elkaar even verder de put in wat betreft de vuur opdracht.
Er is naar Mattie geroepen aan het het hek blijkbaar... 'Mattie, we love you'
Prinsjequote:Op zondag 9 februari 2025 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
Haha pootje blijkt bij padvinders te hebben gezeten. Jane vraagt aan de mannen gaan jullie nog even wat doen vandaag. Jordy wil wel zagen maar niet meer bij vuur heeft last van zijn ogen
Oooo hahaha ja dat kon ookquote:Op zondag 9 februari 2025 16:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha nee uit Maastricht, en had het al voor de 4e of 3e keer gehoord vandaag
Ik val van m'n stoel..quote:
Die rekent alles in Mac menu's dus dan weet je het wel....quote:
Als zijn sociale batterij geladen is een kers van de taart. Maar alleen als de pit er uit is.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die rekent alles in Mac menu's dus dan weet je het wel....
Maar zul je zien dat ze morgen 'beloond' worden met een intensief spel, dat die slackers dan kunnen winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor de echte echte harde werkers daar![]()
En hij vraagt over handschoenen van Mattie of Jordyquote:
Dat zou wel heel erg laf van BB zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zul je zien dat ze morgen 'beloond' worden met een intensief spel, dat die slackers dan kunnen winnen.
Weet ie het ook al van de eikels, dat je niet in de boom hoeft te hangen om er een te zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy weet dat er larven in dadels zitten
Als keanu stopt met daar bij de deur te staanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Adat231 het volgende:
Wanneer komt sw volgende baskerbal poging?
Die hebben vanmorgen paar uur bij het.vuur staan zagen en blokken doorbeitelenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
"Vraag maar aan die prinsessen in de slaapkamer"
Salty Jane
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als keanu stopt met daar bij de deur te staan
Vlooienquote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die milena en sharice doen echt geen flikker he
Matt en Jordy hebben vanmorgen veel gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt valt me wel een beetje tegen. Die drukt ontzettend z'n snor.
De anderen ook en die zijn nog steeds ermee bezig.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben vanmorgen paar uur bij het.vuur staan zagen en blokken doorbeitelen
Over vlooien gesproken..quote:
Beidequote:Op zondag 9 februari 2025 16:41 schreef Verity het volgende:
Is Jane nou enkel boos op Jordy en Mattheus? Of ook op Sharice en Milena?
jane had beter een cursus anger management kunnen doenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:41 schreef Verity het volgende:
Is Jane nou enkel boos op Jordy en Mattheus? Of ook op Sharice en Milena?
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
"Vraag maar aan die prinsessen in de slaapkamer"
Salty Jane
Welk kamp?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien is langzaam aan het opschuiven richting het andere kamp lijkt het
Denk ik nietquote:
Het is dan ook weekend, rustdagquote:Op zondag 9 februari 2025 16:43 schreef odie22 het volgende:
matti heeft net gedoucht dus die doet niks meer
Echt wat een lamzakken zitten er tussenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:43 schreef odie22 het volgende:
matti heeft net gedoucht dus die doet niks meer
Nee naar de mannen die net even in de slaapkamer zaten na het douchenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
Deed Jane nu een sneertje naar milena
Raarquote:Op zondag 9 februari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee naar de mannen die net even in de slaapkamer zaten na het douchen
Dan heeft ze het echt gericht op Jordy en Mattheus. Hebben die twee ook echt gezegd: we doen nu niks meer? Of hebben ze zoiets, de rest mag nu even met vuur bezig zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef Poesjuh het volgende:
Jane roddel over slaapkamer gedoucht en wel opgevers
Nee jullie niet hoor, zegt ze tegen milena en kane
Die hebben een dubbele nacht shift gedraaid .quote:Op zondag 9 februari 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
Er zijn er eigenlijk maar 2 die niet veel hebben gedaan
En dat zijn sharice en milena
Jordy zei dat hij er klaar mee was en niet meer bij het vuur gaat zitten. Duurt hem te lang.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan heeft ze het echt gericht op Jordy en Mattheus. Hebben die twee ook echt gezegd: we doen nu niks meer? Of hebben ze zoiets, de rest mag nu even met vuur bezig zijn.
Want dat vind ik een groot verschil.
Ik weet het wel zeker gezien de opmerkingen die ze net maakte over zowel Jordy & Mattie en Charice &Milenaquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik niet
Jane heeft een shift met Matt gedaan
Wat dat betreft had Jane gelijk, dat het een test is op samewerken.. kijken hoe het hout droogt is geen "meewerken"quote:Op zondag 9 februari 2025 16:49 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat ze het überhaupt brandend houden met de materialen die ze hebben.
En niet iedereen een gelijk aandeel neemt in hakken/zagen.
Hij heeft er maar druk mee, zijn energie horizontaal levelen.quote:
Net ook al hangen tegen een muur.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft er maar druk mee, zijn energie horizontaal levelen.
Pootje heeft heel veel gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wel zeiken op jordy en mattie net maar toen de Davids niets deden buiten hoorde je haar niet.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker gezien de opmerkingen die ze net maakte over zowel Jordy & Mattie en Charice &Milena
Die hebben ook al heel erg veel gedaan!quote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wel zeiken op jordy en mattie net maar toen de Davids niets deden buiten hoorde je haar niet.
Niet echtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt vannacht heel veel schoongemaakt.Maar ze doen allemaal wel hun deel heb ik het idee.
Vanmorgen stonden er een paar te zagen axel, jordy en mattie ook een poos gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Verbaas me erover
Ik heb ze allemaal veel zien doenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen stonden er een paar te zagen axel, jordy en mattie ook een poos gedaan.
Precies, Eva heeft iemand David S. naar buiten laten halen om haar plek bij het vuur over te nemen, 'omdat ie anders maar bleef liggen' daar stemde David D. die daar naast zat mee in..quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
DIe hebben vast en zeker flinke spierpijn morgen
Respectquote:Op zondag 9 februari 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Sommigen hebben de blaren op de handen staan, maar gaan gewoon door
Het verschil is dat Pootje en Axel nog steeds staan te beuken, en Jordy en Mattheus gewoon zijn gaan douchen en niks meer doenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen stonden er een paar te zagen axel, jordy en mattie ook een poos gedaan.
Door het ijs gezakt, allebei.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft weinig staan zagen vanochtend, vooral houtjes klein maken. Matt heeft ook vooral staan toekijken, even gezaagd.
Oosterlengte is meer bij ons in de buurtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Westerlengte of Noorderbreedte ?
Keanu heeft al een levensbedreigende verwonding opgelopen daarstraks.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
DIe hebben vast en zeker flinke spierpijn morgen
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
Deed Jane nu een sneertje naar milena
Is natuurlijk ook niet de beste zaag om dit te doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef Kinga het volgende:
Wat zijn dat voor boomstammen joh, lijkt wel beton waar ze doorheen moeten zagen. Moet je echt veel geduld voor hebben.
Ja maar Jordy is ook het belangrijkste , alles draait om Jordyquote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft zoveel pijn ... alleen zijn pijn telt...
ja mooi he echt binnen een secondequote:
Volgens mij nog van baan als directeur......quote:Op zondag 9 februari 2025 16:44 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zie Jane steeds met make up op, bij de live, gisteren en vandaag weer. Hoe kan dat zonder kast??
Eva heeft steeds de jas van Axel aan, geen ideequote:
ze willen zo min mogelijk jassen laten stinken naar vuurquote:
Een dubbele nachtshift? 4 uurtjes toch? Jane en Jolien hebben ook ruim 3 uur gezeten en vandaag ook shifts gedraaid. En Eva, Axel, Davids zie ik ook continu helpen en bezig zijn. Maar de valse stiefzusjes doen de nachtshift dus hoeven verder niet te doen???quote:Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef KangaP het volgende:
[..]
Die hebben een dubbele nacht shift gedraaid .
Mattie zat net ook met een spiegel en dergelijke en heeft ook zijn spullen nog niet BB word laksquote:Op zondag 9 februari 2025 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij nog van baan als directeur......
Matt heeft wel zijn kastquote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Mattie zat net ook met een spiegel en dergelijke en heeft ook zijn spullen nog niet BB word laks
is ook wat 2 mannen met een makeup palletje in hun handenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:02 schreef Flory- het volgende:
Jane zag hun met een make-up pallet, i kid you not
en die twee lagen ook al om 9 uur onder de wol, moesten "voorslapen" voor die paar uurtjes dat ze op zouden moeten zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Een dubbele nachtshift? 4 uurtjes toch? Jane en Jolien hebben ook ruim 3 uur gezeten en vandaag ook shifts gedraaid. En Eva, Axel, Davids zie ik ook continu helpen en bezig zijn. Maar de valse stiefzusjes doen de nachtshift dus hoeven verder niet te doen???
ik erger me dood aan die 2quote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Dit zijn wel echt de leukste meiden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook ruim een uur gezaagd en toen kwam axel eraanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft weinig staan zagen vanochtend, vooral houtjes klein maken. Matt heeft ook vooral staan toekijken, even gezaagd.
En wist ook niet hoe prei precies eruitzietquote:Op zondag 9 februari 2025 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer dat hij nog nooit rode bonen heeft gezien.. lijken op kersen zegt hij
ojaaaa was ik even kwijtquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind ze zo grappig met z'n tweeën
Leuk, die hebben tenminste lol tijdens het werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Dit zijn wel echt de leukste meiden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en over een uur weer huilie huilie als iemand wat zegtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat gillend lachen van Jane. Vreselijk
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de houding van Mattie en Jordy..quote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
Jane zei net dat ze chagrijnig is. Een groepje wilt graag Jordy op de bank en vermoed dat ze daarom dat extra uit op Jordy en Mattheus.
Ik wil Jordy ook wel op de bank, ben er wel klaar meequote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
Jane zei net dat ze chagrijnig is. Een groepje wilt graag Jordy op de bank en vermoed dat ze daarom dat extra uit op Jordy en Mattheus.
Echt wel!! Weg ermeequote:Op zondag 9 februari 2025 17:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil Jordy ook wel op de bank, ben er wel klaar mee
Denk het niet, althans Jordy nietquote:Op zondag 9 februari 2025 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en David s ook weer buiten gaan zagen denk ik
Echt he,,,,,,kan daar ook echt niet tegen.....en vraag me ook af of hij echt is......quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat gillend lachen van Jane. Vreselijk
nou wel hoor eind ochtend begin middagquote:
Nadat ze een hele dag plat op hun rug hadden gelegen. Ach ja, een mens moet zijn 10 uur slaap halen na zo'n drukke dagquote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
en die twee lagen ook al om 9 uur onder de wol, moesten "voorslapen" voor die paar uurtjes dat ze op zouden moeten zitten
Dat dus, twee luie varkens 🐷 maar wel alles willen bepalenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en sharice hebben vannacht daar gezeten tot uur of 4 en verder niets meer
Knap hoor, en volgens mij zijn die zagen ondertussen zo bot als watquote:Op zondag 9 februari 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Sommigen hebben de blaren op de handen staan, maar gaan gewoon door
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de houding van Mattie en Jordy..
Dit is best wel triestquote:Op zondag 9 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
En binnen staan de nietsnutten de boel op te vreten
[ afbeelding ]
Dat ding met tandjes in hun handen een beetje heen en weer halen over boomstam is geen zagen, en de tandjes worden daar helemaal niet bot vanquote:Op zondag 9 februari 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor, en volgens mij zijn die zagen ondertussen zo bot als wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |