Ook ruim een uur gezaagd en toen kwam axel eraanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft weinig staan zagen vanochtend, vooral houtjes klein maken. Matt heeft ook vooral staan toekijken, even gezaagd.
En wist ook niet hoe prei precies eruitzietquote:Op zondag 9 februari 2025 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer dat hij nog nooit rode bonen heeft gezien.. lijken op kersen zegt hij
ojaaaa was ik even kwijtquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind ze zo grappig met z'n tweeën
Leuk, die hebben tenminste lol tijdens het werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Dit zijn wel echt de leukste meiden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en over een uur weer huilie huilie als iemand wat zegtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat gillend lachen van Jane. Vreselijk
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de houding van Mattie en Jordy..quote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
Jane zei net dat ze chagrijnig is. Een groepje wilt graag Jordy op de bank en vermoed dat ze daarom dat extra uit op Jordy en Mattheus.
Ik wil Jordy ook wel op de bank, ben er wel klaar meequote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Verity het volgende:
Jane zei net dat ze chagrijnig is. Een groepje wilt graag Jordy op de bank en vermoed dat ze daarom dat extra uit op Jordy en Mattheus.
Echt wel!! Weg ermeequote:Op zondag 9 februari 2025 17:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil Jordy ook wel op de bank, ben er wel klaar mee
Denk het niet, althans Jordy nietquote:Op zondag 9 februari 2025 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en David s ook weer buiten gaan zagen denk ik
Echt he,,,,,,kan daar ook echt niet tegen.....en vraag me ook af of hij echt is......quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat gillend lachen van Jane. Vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |