ja mooi he echt binnen een secondequote:
Volgens mij nog van baan als directeur......quote:Op zondag 9 februari 2025 16:44 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zie Jane steeds met make up op, bij de live, gisteren en vandaag weer. Hoe kan dat zonder kast??
Eva heeft steeds de jas van Axel aan, geen ideequote:
ze willen zo min mogelijk jassen laten stinken naar vuurquote:
Een dubbele nachtshift? 4 uurtjes toch? Jane en Jolien hebben ook ruim 3 uur gezeten en vandaag ook shifts gedraaid. En Eva, Axel, Davids zie ik ook continu helpen en bezig zijn. Maar de valse stiefzusjes doen de nachtshift dus hoeven verder niet te doen???quote:Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef KangaP het volgende:
[..]
Die hebben een dubbele nacht shift gedraaid .
Mattie zat net ook met een spiegel en dergelijke en heeft ook zijn spullen nog niet BB word laksquote:Op zondag 9 februari 2025 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij nog van baan als directeur......
Matt heeft wel zijn kastquote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Mattie zat net ook met een spiegel en dergelijke en heeft ook zijn spullen nog niet BB word laks
is ook wat 2 mannen met een makeup palletje in hun handenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:02 schreef Flory- het volgende:
Jane zag hun met een make-up pallet, i kid you not
en die twee lagen ook al om 9 uur onder de wol, moesten "voorslapen" voor die paar uurtjes dat ze op zouden moeten zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Een dubbele nachtshift? 4 uurtjes toch? Jane en Jolien hebben ook ruim 3 uur gezeten en vandaag ook shifts gedraaid. En Eva, Axel, Davids zie ik ook continu helpen en bezig zijn. Maar de valse stiefzusjes doen de nachtshift dus hoeven verder niet te doen???
ik erger me dood aan die 2quote:Op zondag 9 februari 2025 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Dit zijn wel echt de leukste meiden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |