Ik val van m'n stoel..quote:
Die rekent alles in Mac menu's dus dan weet je het wel....quote:
Als zijn sociale batterij geladen is een kers van de taart. Maar alleen als de pit er uit is.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die rekent alles in Mac menu's dus dan weet je het wel....
Maar zul je zien dat ze morgen 'beloond' worden met een intensief spel, dat die slackers dan kunnen winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor de echte echte harde werkers daar![]()
En hij vraagt over handschoenen van Mattie of Jordyquote:
Dat zou wel heel erg laf van BB zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zul je zien dat ze morgen 'beloond' worden met een intensief spel, dat die slackers dan kunnen winnen.
Weet ie het ook al van de eikels, dat je niet in de boom hoeft te hangen om er een te zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy weet dat er larven in dadels zitten
Als keanu stopt met daar bij de deur te staanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Adat231 het volgende:
Wanneer komt sw volgende baskerbal poging?
Die hebben vanmorgen paar uur bij het.vuur staan zagen en blokken doorbeitelenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
"Vraag maar aan die prinsessen in de slaapkamer"
Salty Jane
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als keanu stopt met daar bij de deur te staan
Vlooienquote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die milena en sharice doen echt geen flikker he
Matt en Jordy hebben vanmorgen veel gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt valt me wel een beetje tegen. Die drukt ontzettend z'n snor.
De anderen ook en die zijn nog steeds ermee bezig.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben vanmorgen paar uur bij het.vuur staan zagen en blokken doorbeitelen
Over vlooien gesproken..quote:
Beidequote:Op zondag 9 februari 2025 16:41 schreef Verity het volgende:
Is Jane nou enkel boos op Jordy en Mattheus? Of ook op Sharice en Milena?
jane had beter een cursus anger management kunnen doenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:41 schreef Verity het volgende:
Is Jane nou enkel boos op Jordy en Mattheus? Of ook op Sharice en Milena?
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
"Vraag maar aan die prinsessen in de slaapkamer"
Salty Jane
Welk kamp?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien is langzaam aan het opschuiven richting het andere kamp lijkt het
Denk ik nietquote:
Het is dan ook weekend, rustdagquote:Op zondag 9 februari 2025 16:43 schreef odie22 het volgende:
matti heeft net gedoucht dus die doet niks meer
Echt wat een lamzakken zitten er tussenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:43 schreef odie22 het volgende:
matti heeft net gedoucht dus die doet niks meer
Nee naar de mannen die net even in de slaapkamer zaten na het douchenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
Deed Jane nu een sneertje naar milena
Raarquote:Op zondag 9 februari 2025 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee naar de mannen die net even in de slaapkamer zaten na het douchen
Dan heeft ze het echt gericht op Jordy en Mattheus. Hebben die twee ook echt gezegd: we doen nu niks meer? Of hebben ze zoiets, de rest mag nu even met vuur bezig zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef Poesjuh het volgende:
Jane roddel over slaapkamer gedoucht en wel opgevers
Nee jullie niet hoor, zegt ze tegen milena en kane
Die hebben een dubbele nacht shift gedraaid .quote:Op zondag 9 februari 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
Er zijn er eigenlijk maar 2 die niet veel hebben gedaan
En dat zijn sharice en milena
Jordy zei dat hij er klaar mee was en niet meer bij het vuur gaat zitten. Duurt hem te lang.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan heeft ze het echt gericht op Jordy en Mattheus. Hebben die twee ook echt gezegd: we doen nu niks meer? Of hebben ze zoiets, de rest mag nu even met vuur bezig zijn.
Want dat vind ik een groot verschil.
Ik weet het wel zeker gezien de opmerkingen die ze net maakte over zowel Jordy & Mattie en Charice &Milenaquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik niet
Jane heeft een shift met Matt gedaan
Wat dat betreft had Jane gelijk, dat het een test is op samewerken.. kijken hoe het hout droogt is geen "meewerken"quote:Op zondag 9 februari 2025 16:49 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat ze het überhaupt brandend houden met de materialen die ze hebben.
En niet iedereen een gelijk aandeel neemt in hakken/zagen.
Hij heeft er maar druk mee, zijn energie horizontaal levelen.quote:
Net ook al hangen tegen een muur.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft er maar druk mee, zijn energie horizontaal levelen.
Pootje heeft heel veel gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wel zeiken op jordy en mattie net maar toen de Davids niets deden buiten hoorde je haar niet.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker gezien de opmerkingen die ze net maakte over zowel Jordy & Mattie en Charice &Milena
Die hebben ook al heel erg veel gedaan!quote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wel zeiken op jordy en mattie net maar toen de Davids niets deden buiten hoorde je haar niet.
Niet echtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt vannacht heel veel schoongemaakt.Maar ze doen allemaal wel hun deel heb ik het idee.
Vanmorgen stonden er een paar te zagen axel, jordy en mattie ook een poos gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Verbaas me erover
Ik heb ze allemaal veel zien doenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen stonden er een paar te zagen axel, jordy en mattie ook een poos gedaan.
Precies, Eva heeft iemand David S. naar buiten laten halen om haar plek bij het vuur over te nemen, 'omdat ie anders maar bleef liggen' daar stemde David D. die daar naast zat mee in..quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
DIe hebben vast en zeker flinke spierpijn morgen
Respectquote:Op zondag 9 februari 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Sommigen hebben de blaren op de handen staan, maar gaan gewoon door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |