quote:Op zondag 9 februari 2025 16:07 schreef Folies het volgende:
[..]
En als iemand daar wel aids heeft of die dan wil opstaan.
En die nachtdienst was ook alleen maar bij een groot vuur zitten een beetje kletsen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena en Charice en David s en Pootje hebben de nachtdienst voor hun rekening genomen.
Behalve Pootje doen zij verder geen ene reet meer.
Het vuurtje brandt vanzelfquote:
Pootje heeft veel schoongemaakt binnenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En die nachtdienst was ook alleen maar bij een groot vuur zitten een beetje kletsen.
Ja een paar uurtjes maar, ze zijn gewekt door pootje vannachtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Milena en Charice en David s en Pootje hebben de nachtdienst voor hun rekening genomen.
Behalve Pootje doen zij verder geen ene reet meer.
Die de dames kregen thee, david s hakte een beetje hout maar er werd meer ingegooid dan gehaktquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En die nachtdienst was ook alleen maar bij een groot vuur zitten een beetje kletsen.
Dat klopt .. die hoort inderdaad niet bij mij typering. En is ook vandaag al weer hard aan het werk.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje heeft veel schoongemaakt binnen
Als je met Wicky de vuuroorlog moet winnen.....quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef kater1 het volgende:
Jane axel Eva en jawel, zie ik daar Wicky! komen het vuur redden
tegenwoordig gooien ze allerlei melk in de koffie, havermelk, paardenmelk, geitenmelk, enz.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Elsa vroeg zich af of het in de koffie kon .....
Ja hij was standby voor de mensen met dienst, haalde jane en nolien hun kleding en wekte milena en sharice meteenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje heeft veel schoongemaakt binnen
Mooi gesprokenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:11 schreef engine het volgende:
Alsnog liever iemand die niet kan zagen die zaagt dan iemand die kan zagen die niet zaagt.
tegen pootjequote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Maar daarom ben je hier .. .je moet leren je bek open te trekken.
Ik weet niet tegen wie... ik geloof Elsa.
Of Pootje?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Maar daarom ben je hier .. .je moet leren je bek open te trekken.
Ik weet niet tegen wie... ik geloof Elsa.
Ze doen niet veel vandaag.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry die sharice heeft zo een uitdrukkingsloos gezicht
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:11 schreef engine het volgende:
Alsnog liever iemand die niet kan zagen die zaagt dan iemand die kan zagen die niet zaagt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ie met de zaagtanden naar beneden bezig is
Liefdesvuur moet tot Valentijn branden vind ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice denkt nog 2 dagen vuurproef
Keanu zegt is onmogelijk en vraagt hoe laat het zou zijn nu
Die vuurproef stopt toch vanzelf als alle beschikbare hout op is? of gaan de beautysets van Mileen en Jolientje ook nog opgestookt worden?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice denkt nog 2 dagen vuurproef
Keanu zegt is onmogelijk en vraagt hoe laat het zou zijn nu
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje en Axel zijn de MVP vandaag.. en Eva op basis van inzet.
ERRORquote:Op zondag 9 februari 2025 16:05 schreef Poesjuh het volgende:
Als keanu nu als 4e gaat en als 1e verliest. Ohhhh dan hebben we weer jank streamssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |