Denk dat er mensen zijn (febo) die dat niet zullen goedkeuren.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had de nachtshift maar met 2 koppels gedaan ieder 4 uur. kan de rest een nachtje slapen
Dat doen ze niet?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had de nachtshift maar met 2 koppels gedaan ieder 4 uur. kan de rest een nachtje slapen
Ja preziezquote:Op zondag 9 februari 2025 00:26 schreef ledn81 het volgende:
Dat geklets over kinderen die ik niet ken kan ik niet volgen.
Er valt toch genoeg te bespreken daar over anderen in de hut
Jaha leukquote:Op zondag 9 februari 2025 00:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik wil wel graag vermaakt worden in de nachtelijke uurtjes
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:28 schreef Puzzie het volgende:
Niemand verstaat Pootje, zelfs der Belgen niet
Poeh ik niet hoor, terwijl ik nog best okee ben in Vlamingen verstaan normaal. Vind het wel gek dat BB daar geen rekening houdt met casten; of je zorgt dat je duidelijk praat of je doet niet meequote:Op zondag 9 februari 2025 00:29 schreef Flory- het volgende:
Ik ben fan van Pootje![]()
En meestal versta ik hem ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet interessantquote:Op zondag 9 februari 2025 00:32 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 maar even ingewisseld voor iet anders.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:33 schreef ledn81 het volgende:
Als je daar nu langs fietst met een borreltje op val je toch ook van je fiets
Dat kijk ik sinds gisterenquote:Op zondag 9 februari 2025 00:32 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 maar even ingewisseld voor iet anders.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kijk ik sinds gisterende oudere seizoenen en daarna het nieuwe. Geweldig
![]()
Het is echt vreselijk lachenquote:
Nah ben al blij dat we om deze tijd nog streams hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 09-02-2025 00:42:19 ].
Is dat ook op Videoland?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk lachen![]()
Ik lig in een deuk soms
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is dat ook op Videoland?
Omg met die Nicolle van hatseflats
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef RelDaThief het volgende:
'k Verstoa 'k ek Pootje stif hoëd mo ie klap te zijre ve te vertoaln ve julder...
* 'k Versta Pootje heel goed maar hij praat te snel om het allemaal te vertalen voor jullie...
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef RelDaThief het volgende:
'k Verstoa 'k ek Pootje stif hoëd mo ie klap te zijre ve te vertoaln ve julder...
* 'k Versta Pootje heel goed maar hij praat te snel om het allemaal te vertalen voor jullie...
OMG diequote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ex van die bolle vakantiepark beheerder
Vreselijk mensquote:
Pootje gaat nog ne keer were komnquote:Op zondag 9 februari 2025 00:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen wil milena graag een man, die wel rookt
Bij de onthulling van Nelequote:Op zondag 9 februari 2025 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
och thuis huilen ze mee met sharies
Ongelooflijkquote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit nog elke dag te verbazen dat een vent van 51 geen groenten eet
En dat zijn moeder naar school komt en resoluut een psychologische test afwijst.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had persoonlijk een beetje het gevoel bij jordy, zeker bij jeffrey en mattie. dat hij het jongetje was die voor de stoere jongens in de speeltuin snoepjes zou gaan stelen om erbij te horen.
Mattie is zijn held , zijn grote voorbeeld en Jordy doet alles om bij hem te kunnen horenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had persoonlijk een beetje het gevoel bij jordy, zeker bij jeffrey en mattie. dat hij het jongetje was die voor de stoere jongens in de speeltuin snoepjes zou gaan stelen om erbij te horen.
geen woord aan gelogen!quote:Op zondag 9 februari 2025 01:09 schreef Puzzie het volgende:
Het woord zielig wordt veelvuldig gebruikt
Nee absoluut niet en ik denk dat meer mensen dingen zien bij hemquote:Op zondag 9 februari 2025 01:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice zegt geen domme dingen over Jordy
Heerlijk dit, ik heb geen FB nodigquote:Op zondag 9 februari 2025 01:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje doet even een boekje open over de reacties op FB
het was niels die in lachen uitbarste toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:20 schreef Willewa het volgende:
Das helemaal niet waar wat Pootje nu zegt. Over dat Jordy toen met Niels in de Decision Room zat te lachen tijdens nominatie targets moeten uitdelen en ineens in de woonkamer moeilijk mee hebben. Hij vond het in de Decision Room ook al superkut.
Beerput vind ik een wat groot woord maar het klopt wel wat Sharice zegtquote:
Of ie lachte weet ik niet, maar Niels vond het niet moeilijk idd. Jordy vond het echt kut. Dus dit verhaal is gewoon onzin wat ie net vertelde. Lijkt op een beetje meepraten.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was niels die in lachen uitbarste toch?
Jordy heeft toen ook wel ff gelachen , kan zenuwen zijn natuurlijk want uiteindelijk vond hij het idd klotequote:Op zondag 9 februari 2025 01:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of ie lachte weet ik niet, maar Niels vond het niet moeilijk idd. Jordy vond het echt kut. Dus dit verhaal is gewoon onzin wat ie net vertelde. Lijkt op een beetje meepraten.
ik heb alleen aflevering 1 gekekenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje je gaat verschieten hoeveel mensen de live volgen maar niet naar de afleveringen kijken
Dat denk ik ook , hoewel ik geen idee heb hoeveel mensen hier naar kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje je gaat verschieten hoeveel mensen de live volgen maar niet naar de afleveringen kijken
Hmm dat zou kunnen idd. Ik weet iig dat Jordy in de decision room het al suuuperkut vond. Dus vind dit gewoon een slecht verhaal, want Pootje bracht het dus alsof Jordy zich nep gedroeg daar en dat het in de woonkamer toneel was.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft toen ook wel ff gelachen , kan zenuwen zijn natuurlijk want uiteindelijk vond hij het idd klote
189 lurkers kijken op dit moment naar de livequote:Op zondag 9 februari 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , hoewel ik geen idee heb hoeveel mensen hier naar kijken
Zei hij dat ?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:25 schreef Flory- het volgende:
Pootje: Je zou verschrikken hoeveel mensen alleen maar de live volgen en niet naar de tv uitzendingen kjken!
Maar dat is wel Jordy's probleem : wat hij zegt en hoe iets zegt komt soms niet met elkaar overeen , en dat is denk ik ook een beetje wat Sharice bij/in hem ziet.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm dat zou kunnen idd. Ik weet iig dat Jordy in de decision room het al suuuperkut vond. Dus vind dit gewoon een slecht verhaal, want Pootje bracht het dus alsof Jordy zich nep gedroeg daar en dat het in de woonkamer toneel was.
Joehoequote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
189 lurkers kijken op dit moment naar de live
maarja dat werkt jordy ook weer zelf in de hand, kijk hoe dramatisch hij deed toen hij de telefoon op nam voor een team switch. hoe vaker hij dat soort dingen doet, hoe minder waarde ze gaan hechten aan dat soort gedrag uiteindelijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm dat zou kunnen idd. Ik weet iig dat Jordy in de decision room het al suuuperkut vond. Dus vind dit gewoon een slecht verhaal, want Pootje bracht het dus alsof Jordy zich nep gedroeg daar en dat het in de woonkamer toneel was.
Vergeet de andere wegen die naar de stream leiden niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maarja dat werkt jordy ook weer zelf in de hand, kijk hoe dramatisch hij deed toen hij de telefoon op nam voor een team switch. hoe vaker hij dat soort dingen doet, hoe minder waarde ze gaan hechten aan dat soort gedrag uiteindelijk.
Ja, kan over het algemeen wel zo zijn idd. Maar dat voorbeeld van Pootje was gewoon echt foutief, dus dan voelt dat een beetje als meepraten voor me. Kan ik niet zo goed tegenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is wel Jordy's probleem : wat hij zegt en hoe iets zegt komt soms niet met elkaar overeen , en dat is denk ik ook een beetje wat Sharice bij hem ziet.
Volgens mij was dat geen meepraten maar zei hij iets over zoals hij het heeft gezien , en deels heb ik dat ook zo gezien.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, kan over het algemeen wel zo zijn idd. Maar dat voorbeeld van Pootje was gewoon echt foutief, dus dan voelt dat een beetje als meepraten voor me. Kan ik niet zo goed tegen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik doelde echt ff op dit foutieve verhaal. Ik heb gewoon zoiets van prima dat je het erover hebt, maar zorg dan wel dat je de feiten op orde hebt :p Want nu zijn er iig 2 mensen die een verkeerd beeld hebben (en dat wordt toch vaak wel snel als waarheid aangenomen) van iets wat helemaal niet gebeurd is.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maarja dat werkt jordy ook weer zelf in de hand, kijk hoe dramatisch hij deed toen hij de telefoon op nam voor een team switch. hoe vaker hij dat soort dingen doet, hoe minder waarde ze gaan hechten aan dat soort gedrag uiteindelijk.
Hmm wel gek, ik kan me heel duidelijk herinneren dat Jordy er hard van baalde al in de decision room.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen meepraten maar zei hij iets over zoals hij het heeft gezien , en deels heb ik dat ook zo gezien.
Deed hij ook maar hij heeft ook gelachen , maar wat ik al zei : het kan zenuwen zijn geweestquote:Op zondag 9 februari 2025 01:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm wel gek, ik kan me heel duidelijk herinneren dat Jordy er hard van baalde al in de decision room.
Ja dat kan idd. Ach ja maar weer verderquote:Op zondag 9 februari 2025 01:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deed hij ook maar hij heeft ook gelachen , maar wat ik al zei : het kan zenuwen zijn geweest
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 01:34 schreef Krambo het volgende:
Kunnen jullie pootje verstaan als hij in het west-vlaams babbelt?
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 01:34 schreef Krambo het volgende:
soms wat flarden, en soms kan ik er dan wat maken door de antwoorden de gesprekspartnerquote:Op zondag 9 februari 2025 01:34 schreef Krambo het volgende:
Ik meestal welquote:Op zondag 9 februari 2025 01:34 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:36 schreef Willewa het volgende:
Zou Pootje de slechtst verstaanbare zijn in BB history? Of was er nog een ergere
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik meestal wel![]()
Al moet ik soms ook heel goed luisteren
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms wat flarden, en soms kan ik er dan wat maken door de antwoorden de gesprekspartner
quote:
Ah ok, ik was al bang dat het aan mij lag.quote:
dat is door pootje dus weer ongedaan gemaaktquote:Op zondag 9 februari 2025 01:37 schreef KangaP het volgende:
Is de tijd aanduiding in de boudoir door BB overschilderd en onleesbaar gemaakt of heeft pootje het afgekrast
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah ok, ik was al bang dat het aan mij lag.
Bestaat er niet zoiets als ABV (algemeen beschaafd Vlaams) ?
Nee volgens mij niet, op Nederlandse les is ABN zelfs foutquote:Op zondag 9 februari 2025 01:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah ok, ik was al bang dat het aan mij lag.
Bestaat er niet zoiets als ABV (algemeen beschaafd Vlaams) ?
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is door pootje dus weer ongedaan gemaakt
Twee uur denk ikquote:Op zondag 9 februari 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
Hoe lang zijn de shifts nou trouwens? 2 uur toch? Gaat de tijd nou zo langzaam of zitten ze er langer.
Ik zie het maar als wat wij in Nederland hebben met o.a de Friese taalquote:Op zondag 9 februari 2025 01:42 schreef KangaP het volgende:
De meeste vlamingen spreken wat men moemt een Tussentaal
Dit is iets minder san ABN en geen dialect
Pootje praat gewoon in dialect dat was jaren geleden not done
Niet op school en ook niet op openbare omroepen.
Nu is er blijkbaar een herwaardering van dialecten kwestie niet te laten verdwijnen
Ff teruggezocht in de COS, ze begonnen rond half 12 dus zitten nu 2 uur en een kwartierquote:
Milena: Wordt dat uitgezonden als ge vloekt?quote:
Slaap lekker, hou het vuurtje aanquote:Op zondag 9 februari 2025 01:54 schreef Schakeltopia het volgende:
het was mij weer een waar genoegen, maar ik hou het voor gezien.
[ afbeelding ]
Och maar ze hebben geen klok natuurlijk. Volgens mij hebben ze het idee dat ze er veel korter zitten want het zou 5 blokken per uur zijn had Pootje berekend ofzo, maar ze zeiden net ‘oh maar we hebben nog geen 5 blokken gebruikt’. Als ik het goed verstond. Terwijl ze al richting de 3 uur gaanquote:
Ah je bent er ook nogquote:Op zondag 9 februari 2025 02:14 schreef Willewa het volgende:
Milena naar David S: ‘denk je dat je nu wel zo lang als mogelijk wil blijven?’. David geeft een lange stilte en zegt uiteindelijk ‘het schijnt’.
Edit: twijfel nu of dit ging over dit moment daar zitten of het hele BB avontuur 😅
Ja of misschien ging het over de 2e ronde van 5 blokken en dus of hun 2e uur er bijna op zat? Bedenk ik nu maar hoor, geen idee maar zou logischer zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah je bent er ook nog![]()
Ze denken dat ze er nog maar 1 uur zitten?
En ja present nog evenquote:Op zondag 9 februari 2025 02:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah je bent er ook nog![]()
Ze denken dat ze er nog maar 1 uur zitten?
Hmmmja geen ideequote:Op zondag 9 februari 2025 02:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja of misschien ging het over de 2e ronde van 5 blokken en dus of hun 2e uur erop zat? Bedenk ik nu maar hoor, geen idee maar zou logischer zijn.
Ik dacht Rusland eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 02:22 schreef Flory- het volgende:
David verbaasd dat Milena uit Kazachstan komt
Ze praat wel Russischquote:Op zondag 9 februari 2025 02:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland eigenlijkHad iemand in begin van BB gezegd. Nu snap ik haar tintje ook wat meer
Dacht dat het aan m'n koptelefoon lag, maar ik zie ze wel praten nu ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:29 schreef Willewa het volgende:
Milena wordt in bescherming genomen door geluid uit te schakelen? Ging over haar broer en dat ze veel rottigheid en schulden voor hem heeft moeten oplossen.
Toevallig net even gekeken, ze komt uit Kazachstan maar ze voelde zich niet meer Russisch toen ze terug kwam van vakantie.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland eigenlijkHad iemand in begin van BB gezegd. Nu snap ik haar tintje ook wat meer
quote:Op zondag 9 februari 2025 02:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toevallig net even gekeken, ze komt uit Kazachstan maar ze voelde zich niet meer Russisch toen ze terug kwam van vakantie.
Een beetje zoals geboren in Nederland en toen ik terugkwam voel ik mij niet meer europees.
Zoiets, zal wel cultuurdingetje zijn.
Ik wou het 10 minuten geleden al typen.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:41 schreef KangaP het volgende:
Loopt David daar niet wat te dichtbij
Straks is de game ongeldig
BB slaapt en weet van niksquote:Op zondag 9 februari 2025 02:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wou het 10 minuten geleden al typen.
Weet niet hoe streng ze zijn.
Ik had het er niet op gewaagd.
BB draaide daarstraks de microfoon dicht en schreef gelijk een rapportje.quote:
En staat weer pal naast het vuur, door die man mislukt de opdracht straks nog.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:11 schreef chufi het volgende:
nuttloos werk is Davide nu aan get doen .. geschikte stukken hout kleineren...
Kleine visuele ondersteuning:quote:Op zondag 9 februari 2025 02:59 schreef Willewa het volgende:
Het is op het randje nu volgens mijik zie geen vuur, alleen maar rook
die 2 Davids zullen wel net zo slecht NL verstaan, als wij hun taaltje. Ze doen waar ze zin in hebben.quote:
Dat hebben ze al genoeg gedaan. Tijd voor de volgende shiftquote:Op zondag 9 februari 2025 03:40 schreef Flow3r het volgende:
Wrom zit die David erbij, zo kunnen ze niet roddelen
Ze zeiden dat ze het wel tot 8 uur in de ochtend zouden gaan volhoudenquote:Op zondag 9 februari 2025 03:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hebben ze al genoeg gedaan. Tijd voor de volgende shift
quote:Op zondag 9 februari 2025 03:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kleine visuele ondersteuning:
[ link | afbeelding ]
Edit: meer visuele ondersteuning gevonden op Twitter (video)![]()
https://x.com/bombasticbulls/status/1888408268462313934?s=46
Goedemorgenquote:Op zondag 9 februari 2025 06:08 schreef Rhosyn het volgende:
Veel te vroeg wakker![]()
Maar toen dacht ik misschien is het vuur nog aan.
En jawel. Er is leven in BB.
En in de Cos.
![]()
Goedemorgen
Straks zitten ze voor niets en is de opdracht misluktquote:
Axel zit er een stukje vandaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks zitten ze voor niets en is de opdracht mislukt
Het vuur was uit en ze zitten met drie man
Axel zit op een afstandjequote:Op zondag 9 februari 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks zitten ze voor niets en is de opdracht mislukt
Het vuur was uit en ze zitten met drie man
Van mij mag ze er mee stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |