En dat zijn moeder naar school komt en resoluut een psychologische test afwijst.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had persoonlijk een beetje het gevoel bij jordy, zeker bij jeffrey en mattie. dat hij het jongetje was die voor de stoere jongens in de speeltuin snoepjes zou gaan stelen om erbij te horen.
Mattie is zijn held , zijn grote voorbeeld en Jordy doet alles om bij hem te kunnen horenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had persoonlijk een beetje het gevoel bij jordy, zeker bij jeffrey en mattie. dat hij het jongetje was die voor de stoere jongens in de speeltuin snoepjes zou gaan stelen om erbij te horen.
geen woord aan gelogen!quote:Op zondag 9 februari 2025 01:09 schreef Puzzie het volgende:
Het woord zielig wordt veelvuldig gebruikt
Nee absoluut niet en ik denk dat meer mensen dingen zien bij hemquote:Op zondag 9 februari 2025 01:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice zegt geen domme dingen over Jordy
Heerlijk dit, ik heb geen FB nodigquote:Op zondag 9 februari 2025 01:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje doet even een boekje open over de reacties op FB
het was niels die in lachen uitbarste toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:20 schreef Willewa het volgende:
Das helemaal niet waar wat Pootje nu zegt. Over dat Jordy toen met Niels in de Decision Room zat te lachen tijdens nominatie targets moeten uitdelen en ineens in de woonkamer moeilijk mee hebben. Hij vond het in de Decision Room ook al superkut.
Beerput vind ik een wat groot woord maar het klopt wel wat Sharice zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |