Ik dacht Rusland eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 02:22 schreef Flory- het volgende:
David verbaasd dat Milena uit Kazachstan komt
Ze praat wel Russischquote:Op zondag 9 februari 2025 02:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland eigenlijkHad iemand in begin van BB gezegd. Nu snap ik haar tintje ook wat meer
Dacht dat het aan m'n koptelefoon lag, maar ik zie ze wel praten nu ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:29 schreef Willewa het volgende:
Milena wordt in bescherming genomen door geluid uit te schakelen? Ging over haar broer en dat ze veel rottigheid en schulden voor hem heeft moeten oplossen.
Toevallig net even gekeken, ze komt uit Kazachstan maar ze voelde zich niet meer Russisch toen ze terug kwam van vakantie.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland eigenlijkHad iemand in begin van BB gezegd. Nu snap ik haar tintje ook wat meer
quote:Op zondag 9 februari 2025 02:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toevallig net even gekeken, ze komt uit Kazachstan maar ze voelde zich niet meer Russisch toen ze terug kwam van vakantie.
Een beetje zoals geboren in Nederland en toen ik terugkwam voel ik mij niet meer europees.
Zoiets, zal wel cultuurdingetje zijn.
Ik wou het 10 minuten geleden al typen.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:41 schreef KangaP het volgende:
Loopt David daar niet wat te dichtbij
Straks is de game ongeldig
BB slaapt en weet van niksquote:Op zondag 9 februari 2025 02:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wou het 10 minuten geleden al typen.
Weet niet hoe streng ze zijn.
Ik had het er niet op gewaagd.
BB draaide daarstraks de microfoon dicht en schreef gelijk een rapportje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |