Wicky gaat niet zagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Top! Mensen van binnen moeten ook komen zagen. Ik hoop Keanu!
Die weet niet eens hoe je een zaag moet vasthoudenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hebben zich opgeofferd om voor het eten te zorgen! Keukenhelden!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende: Misschien een lastige opdracht, maar je ziet hierbij wel wie de doorzetters zijn..Dat zijn er maar een paar, het gros zit alweer binnen
Dan kunnen ze beter al gelijk een ambulance op de parkeerplaats neerzetten..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die weet niet eens hoe je een zaag moet vasthouden
Dat is toch wel de topexpert in zagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Is ook wel redelijk aso van Jolien en Keanu om gewoon binnen op de bank te gaan zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef Ireth het volgende:
Ja hop naar buiten luie swansen, zagen zullen jullie!!
Mishandelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
Wat doet Elsa in vredesnaam met die spinazie
eens.. maar als dit een 24 uurs opdracht is dan snap ik niet goed dat er geen schema wordt gemaakt. Of gekeken wordt wie vannacht wakker blijft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is ook wel redelijk aso van Jolien en Keanu om gewoon binnen op de bank te gaan zitten
Zolang er geen hout is gaat er niemand slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eens.. maar als dit een 24 uurs opdracht is dan snap ik niet goed dat er geen schema wordt gemaakt. Of gekeken wordt wie vannacht wakker blijft.
Gaan ze nog wel doen, eerst hout verzamelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eens.. maar als dit een 24 uurs opdracht is dan snap ik niet goed dat er geen schema wordt gemaakt. Of gekeken wordt wie vannacht wakker blijft.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
Zijn hele manicure straks aan gort
Ik gok dat ze eerst zoveel mogelijk (quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keanu nu buiten, dat zal helpenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Eva stuurt wicky alweer weg
Domme Eva
Maar ze gaat wel door!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva in d'r eentje is ook vrij kansloos natuurlijk
Inderdaad, ze hebben een lange pauze genomen, bewoners stammetjes hakken, zij aan de hertenbiefstuk met rode wijnsaus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
he he eindelijk 2 verschillende streams
is een uurtjequote:
Sharice is ook binnenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:27 schreef zodeju het volgende:
Ach, heel Elsa haar groepje binnen op Scharice na.....oh daar is Milena voor in de plaats.....allemaal koken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Wat een schijthoerenwerk dit, aldus Eva
Ik ga Eva steeds leuker vinden. Ze gaat stug door en heeft leuke uitsprakenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Eva
Wat een schijt hoeren werk![]()
Nee het is onbegonnen werkquote:
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee het is onbegonnen werk
Slaat echt nergens op dit
Axel heeft een oortje in met commentaar van @Irethquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:28 schreef Ireth het volgende:
Misschien moet je hem ff in die houtsnippers duwen zodat ie wat stabieler ligt ipv op de houten vlonder??
Ik krijg echt het idee dat die gast alles doet om maar niks te doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:30 schreef Ireth het volgende:
Axel zegt nu ook in de houtsnippers leggen qua stabiliteit.
Keanu: "jamaardangaatienogsteedsbeweguh...."
Jankmuil...
Die Keanu met zijn negatieve gejank mag vanmij ook wel ophoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:30 schreef Ireth het volgende:
Axel zegt nu ook in de houtsnippers leggen qua stabiliteit.
Keanu: "jamaardangaatienogsteedsbeweguh...."
Jankmuil...
Fritsiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Keanu met zijn negatieve gejank mag vanmij ook wel ophoeren
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met Jolien? Laat het Jeffrey maar niet horen....
Hup naar binnen kan hij zich voegen bij Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik krijg echt het idee dat die gast alles doet om maar niks te doen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eindelijk weer thuis na 12 dagen zh![]()
Blij dat weer mee kan tikken hier
[..]
Blij dat weer mee kan tikken hier![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wb is alles goed gegaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En DavidS scheldt er even op losquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
David en David
Zagen zonder teveel praatjes
Ow wacht pootje mompelt en tettert
De bouwmarkt is inmiddels gesloten .. maandag zijn ze de eerstenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:34 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zou vragen kunnen we een bijl kopen
Actionquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
De bouwmarkt is inmiddels gesloten .. maandag zijn ze de eersten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed nu aansterken.![]()
Is Amsterdam he.. daar is vast wel iets open op zondag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze echt wel ergens in een schuur/magazijn ietsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ik lees dit en tegelijkertijd hoor ik iemand cynisch zeggen "en dit moet je met een action zaag gaan zagen"quote:
Ho hoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is Amsterdam he.. daar is vast wel iets open op zondag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hahaha ik lees dit en tegelijkertijd hoor ik iemand cynisch zeggen "en dit moet je met een action zaag gaan zagen"
Is volgens mij van het droge hout.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Wie is er nu een niet al te groot stuk aan het splijten ?
Aah Axel
De logica
Rondje is te kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Tascha071 het volgende:
Als ze nou met die hamer op die bijl gaan?
Dan is het helemaal niet logischquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is volgens mij van het droge hout.
Mag niet die moeten het vuur in de gaten houden....opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Milena en Sharice een kwartiertje gezaagd, iedereen naar buiten gestuurd om te zagen en zelf weer naar binnen
En waarom zagen Jordy en matti niet mee?
Of gewoon een hakbijlquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Puzzie het volgende:
BB geeft ze ook niet echt een zaag waar je stevig mee kan zagen
Dat wordt doorzagen met het broodmesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle zagen vallen 1 voor 1 uit ... geweldig
Er worden as we speak 3 stagiaires er op uit gestuurdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Dit is echt een faal opdracht
Pootje: de action zaag is bot en een zaag is kapot.. we hebben maar 1 werkende zaag.. let us know
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt doorzagen met het broodmes
En droog hout denk ik .. dit is echt een faal opdrachtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden as we speak 3 stagiaires er op uit gestuurd
Ga op zoek naar materiaal om hout te kloven
Gut de eerste met een goed ideequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
Axel vraagt aan BB of ze een bijl kunnen krijgen
Het rookt ook nog eensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh jee... en om het nog iets erger te maken gaat Jordy ook nog zingen.
Het hout splijt vanzelf van schrik...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh jee... en om het nog iets erger te maken gaat Jordy ook nog zingen.
Nee nat zoals jij zeiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij .. maar klopt dat?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Ondertussen krijgt in de keuken de spinazie zwemles![]()
[ afbeelding ]
Nat eiken ga je inderdaad niet snel kapot krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef zodeju het volgende:
Mattie zegt het is logisch he dit is....eikenhout lukt je niet he....heb het gezegd
Dat is ook de enige manier waarop je brandhout hakt van een boomstronkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
Axel vraagt aan BB of ze een bijl kunnen krijgen
Als er troep in het hout zit of geverfd is of nat is dan rookt het hout dus ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij .. maar klopt dat?
'grandieus eten'quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu verwacht dat de prijs eten is..
En denk dat het ook wel lastiger zal brandenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nat eiken ga je inderdaad niet snel kapot krijgen
Ik verwacht flink wat rollen ducttape om jou mond dicht te plakken Keanuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik verwacht flink wat rollen ducttape om jou mond dicht te plakken Keanu
Ietwat lastig jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
En denk dat het ook wel lastiger zal branden
Lach me rot......eten krijg je als je een uur geprobeerd heb om hout te zagen.....en niet die binnen zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hiermee alleen het keukengedeelte vrij spelen... zodat ze de uitgelepelde bakjes slob fatsoenlijk kunnen afwassen
Ze hebben geen ander hout dan die boomstammenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat ze het dagen moeten doen
Maar wie weet is op is op is missie geslaagd al genoeg
Specifiek zei bb tot ik zeg dat het klaar is
Ze zijn nu de "stoelen" aan het zagen en wat mattie zeg dat is nat hout
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
BB na drie dagen: "De opdracht is mislukt. Maar voor jullie inzet krijgen jullie extra blikken slob"
Is slecht houtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze jordy er niet op gooien zodra die begint te zingen?
Onder het motto, de bewoners zijn toch nooit tevreden, laten we kijken of het bij de kijkers gaat lukken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
BB na drie dagen: "De opdracht is mislukt. Maar voor jullie inzet krijgen jullie extra blikken slob"
Dat zijn geen stoelen maar hout wat ze gekregen hebben voor de opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat ze het dagen moeten doen
Maar wie weet is op is op is missie geslaagd al genoeg
Specifiek zei bb tot ik zeg dat het klaar is
Ze zijn nu de "stoelen" aan het zagen en wat mattie zeg dat is nat hout
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben geen ander hout dan die boomstammen
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja precies
Hout op missie klaar .dus het hout in de kisten
Dat waren toch de "krukjes" die buiten stonden??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zijn geen stoelen maar hout wat ze gekregen hebben voor de opdracht.
Ja, dat werkt 1 weekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef mazaru het volgende:
Jordy wil geen nominatie meer, dan gaat hij zijn GC inzetten
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat waren toch de "krukjes" die buiten stonden??
Praxis nog 13 minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef ledn81 het volgende:
De stagiaires allemaal in paniek. Alle bouwmarkten dicht
Het zijn toch de blokken die ze van de week bij de missie van David naar de voorraad kamer moesten brengen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zijn geen stoelen maar hout wat ze gekregen hebben voor de opdracht.
Dat weet toch niemand of dit precies dezelfde blokken zijn?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het zijn toch de blokken die ze van de week bij de missie van David naar de voorraad kamer moesten brengen?
precies.. echt nog wel wat open daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als de stagiair nu snel is haalt die het nog, Praxis Amsterdam Bullewijk is open tot 21:00
Die zijn gewoon inde voorraadkamer blijven staanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet toch niemand of dit precies dezelfde blokken zijn?
Buiten aan het zagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:49 schreef Luna68 het volgende:
Milena en Sharice weer ergens apart aan het smoezen?
Weet je toch niet of dat precies dezelfde zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn gewoon inde voorraadkamer blijven staan
Helaas voor de stagiair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou van mij mag ze ook.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb het heel moeilijk met Jolien..Lekker naar huis
Na Sharice en Milena dan okéquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat die stagiaires met die blokken blijven sjouwenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet je toch niet of dat precies dezelfde zijn
Waterige drab elke keer die spinazie.. waarom niet even bakken met een beetje olie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Ondertussen krijgt in de keuken de spinazie zwemles![]()
[ afbeelding ]
Jup van mij mag ze ook wieberenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze moeten bij het vuur staan /zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Waarom doen Mattie en Jordy niks? Dat vuur brand nog wel,even
Mag niet, zij moeten de wacht houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat die stagiaires met die blokken blijven sjouwen
Zagen of ‘zagen’? 😇quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten aan het zagen
Achter Jolien
omdat er nog maar 1 bruikbare zaag is, denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Ja maar kunnen ze nog iets doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten bij het vuur staan /zitten
Is niet gezegdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag niet, zij moeten de wacht houden.
Maar ze mogen wel wat doen hoor..Daar is niks over gezegd. Ze kunnen toch zagen, daar waar ze zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten bij het vuur staan /zitten
Er moeten er altijd 2 bij het vuur zitten..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Tijdens de wacht mogen ze best zagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag niet, zij moeten de wacht houden.
Weten we toch nietquote:
ja dat er maar 2 bij het vuur mogen staan.. er is niks gezegd over niet mogen zagen of zo als je bij het vuur staat/ zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
heb je zelf getypt:
Nogmaals: 2 mensen moeten er steeds bij staan niet meer niet minder.
Als dat zo is, dan wordt het tijd voor een wissel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
heb je zelf getypt:
Nogmaals: 2 mensen moeten er steeds bij staan niet meer niet minder.
Eerder waren ze ook even aan het zagen, dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eerder waren ze ook even aan het zagen, dacht ik.
Maar nu is er nog maar 1 bruikbare zaag, toch? Misschien 2, maar sowieso niet voldoende materiaal
Of enkel met aanhangwater.....lijkt wel of ze daar nog nooit van gehoord heeft....en ja is wel handig voor de pasta maar veel smaak zal dat ook niet geven. Had het dan samen in een pan gekookt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waterige drab elke keer die spinazie.. waarom niet even bakken met een beetje olie.
Iig om te zorgen dat er genoeg voorraad is. Laat voor nu maar de meiden bij he5 vuur zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan wordt het tijd voor een wissel.
Dan moeten alle anderen weer naar binnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Komen vannacht toch weer aan de beurt denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Als ik toch mocht kiezen had ik toch liever de rol van Matthie en Jordy gehad.
Het zijn allemaal maar slechte koksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of enkel met aanhangwater.....lijkt wel of ze daar nog nooit van gehoord heeft....en ja is wel handig voor de pasta maar veel smaak zal dat ook niet geven. Had het dan samen in een pan gekookt.
Eerst klagen dat er niks te doen is, zo saai. Is er iets te doen, klagen dat er iets te doen is....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Keanu vind het allemaal weer erg lastig en teveel gedoe...man wat doe je daar, ga naar huis!
Nou geef hem dit keer gelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Keanu vind het allemaal weer erg lastig en teveel gedoe...man wat doe je daar, ga naar huis!
Dan kunnen ze ook eten. Maar iets aangeven mag niet dus geen eten en ook geen dingen om te zagen. of ze moeten het gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tijdens de wacht mogen ze best zagen
Bij het vuur is niet vast geplakt op de bankquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook eten. Maar iets aangeven mag niet dus geen eten en ook geen dingen om te zagen. of ze moeten het gooien
Eva heeft minstens een uur staan zagen buitenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef Snensie het volgende:
En wat zijn jullie aan het doen Eva en Keanu? Ook fucking NIKS.
Beetje kleuterschool niveau wat hij nu doetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is zoooooo trots dat hij Elsa commandant heeft genoemd in de DBK...
Ik vind dat ze best creatief zijn omgegaan met de heel beperkte spullen die ze hebben gekregen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar slechte koks
Hij praat plat tegen pootjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Als jij in je emotie zit, praat je plat he... doe je dat ook in de DBK?
Nou .. zo plat praat Jordy niet hoor ... ook niet als ie in z'n emotie zit.
Met zoveel man en zolang ook erover doen....makkelijker kan niet maar nu is het van een pan naar een andere pan dan het sap eruit drukken. Het is al helemaal stuk gekookt en er zitten geen vitamines in zowat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar slechte koks
Ik ga eens even oplettenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij praat plat tegen pootje
Viel me net al op
Spinazie roerbakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met zoveel man en zolang ook erover doen....makkelijker kan niet maar nu is het van een pan naar een andere pan dan het sap eruit drukken. Het is al helemaal stuk gekookt en er zitten geen vitamines in zowat.
Wel neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Verida het volgende:
d
[..]
Ik vind dat ze best creatief zijn omgegaan met de heel beperkte spullen die ze hebben gekregen.
Het ziet er regelmatig heel lekker uit en ze zitten met smaak te eten.
ja, ze hadden misschien die spinazie iets anders kunnen doen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt zegt, als bomenkenner, ook dat het een jaar duurt voordat dit hout droog is... @:greysbones is ook een bomenkenner!
Stoerpraat, doen als One Of Te Guysquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij praat plat tegen pootje
Viel me net al op
Met of zonder olie door de pasta?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spinazie roerbakken
Pasta koken
Spinazie door de pasta
Et voila
Dat gesprek verliep bij mij iets anders. Eva begon erover. Keanu wilde hem niet opnemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
Nu lopen ze te klagen in de living dat alles gaat stinken.
Kleding stinkt, beddengoed gaat stinken, net terwijl de beddengoed schoon was.
Zo, Axel is scherp.
Keanu wilt de telefoon opnemen snachts.. axel zegt, dan zijn er geen 2 mensen meer he.
Keanu wilt dat afstemmen met BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spinazie roerbakken
Pasta koken
Spinazie door de pasta
Et voila
Met olie de spinazie roerbakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met of zonder olie door de pasta?
Je leert nog best veel in COS
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel nee
Za hadden van de week
Pasta spinazie kaas
Met die kaas hadden ze kaassaus kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |