Wicky gaat niet zagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Top! Mensen van binnen moeten ook komen zagen. Ik hoop Keanu!
Die weet niet eens hoe je een zaag moet vasthoudenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hebben zich opgeofferd om voor het eten te zorgen! Keukenhelden!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende: Misschien een lastige opdracht, maar je ziet hierbij wel wie de doorzetters zijn..Dat zijn er maar een paar, het gros zit alweer binnen
Dan kunnen ze beter al gelijk een ambulance op de parkeerplaats neerzetten..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die weet niet eens hoe je een zaag moet vasthouden
Dat is toch wel de topexpert in zagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Is ook wel redelijk aso van Jolien en Keanu om gewoon binnen op de bank te gaan zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef Ireth het volgende:
Ja hop naar buiten luie swansen, zagen zullen jullie!!
Mishandelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
Wat doet Elsa in vredesnaam met die spinazie
eens.. maar als dit een 24 uurs opdracht is dan snap ik niet goed dat er geen schema wordt gemaakt. Of gekeken wordt wie vannacht wakker blijft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is ook wel redelijk aso van Jolien en Keanu om gewoon binnen op de bank te gaan zitten
Zolang er geen hout is gaat er niemand slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eens.. maar als dit een 24 uurs opdracht is dan snap ik niet goed dat er geen schema wordt gemaakt. Of gekeken wordt wie vannacht wakker blijft.
Gaan ze nog wel doen, eerst hout verzamelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eens.. maar als dit een 24 uurs opdracht is dan snap ik niet goed dat er geen schema wordt gemaakt. Of gekeken wordt wie vannacht wakker blijft.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
Zijn hele manicure straks aan gort
Ik gok dat ze eerst zoveel mogelijk (quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keanu nu buiten, dat zal helpenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Eva stuurt wicky alweer weg
Domme Eva
Maar ze gaat wel door!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva in d'r eentje is ook vrij kansloos natuurlijk
Inderdaad, ze hebben een lange pauze genomen, bewoners stammetjes hakken, zij aan de hertenbiefstuk met rode wijnsaus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
he he eindelijk 2 verschillende streams
is een uurtjequote:
Sharice is ook binnenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:27 schreef zodeju het volgende:
Ach, heel Elsa haar groepje binnen op Scharice na.....oh daar is Milena voor in de plaats.....allemaal koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |