Het komt van buitenquote:
Ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te stekenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het komt van buiten
Ze hebben het donderdag binnen gezet
Hout droogt niet in 2/3 dagen
Dat duurt minstens een jaar
Ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken
Zeker weten en denk zo dat van mij mogen ze alles krijgen.....de keuken de meubels .....want ze hebben van alles geprobeerd......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Alleen al voor zijn inzet bij deze opdracht verdient pootje een finaleplek zijn kledingkast
Nee dit slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is toch niet te doen .. met zo'n zaagje door zo'n boomstam heen.
Als degene die er nu op staat even ophoepelt valt het wel mee denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
Geef ze een bijl
Alhoewel dit met deze groep ook weer risico vol is
Was EJVJLquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Vorige seizoen hadden ze wel een bijl toch??
Niet 1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
Voormalige padvinders daar aanwezig?
Ja, volgens mij wel.....maar niet zulke joekels van een boomstammen die waren allemaal dunner.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zou mijn geld inzetten op charisse...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
Nee dit is niet te doen zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ook padvinders hadden hier weinig mee gekund.
eerste jaar misschien. Daarna hadden ze zo'n kliefijzer en daar hoort die rubber hamer bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Zeeverkennersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
Voormalig akela leidster.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld inzetten op charisse...
Ze heeft zelf minder zuurstof gehad...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
Eva
Hoe minder zuurstof die krijgt
Hoe langer die blijft fikken
Ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar dit is toch een onmogelijke opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
Misschien een lastige opdracht, maar je ziet hierbij wel wie de doorzetters zijn..Dat zijn er maar een paar, het gros zit alweer binnen
Wil zienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik maak me zorgen om de linkerhand van Pootje... dat moet een keer mis gaan.
uur!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
3 Ieni mini blokjes in een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |