Lach me rot......eten krijg je als je een uur geprobeerd heb om hout te zagen.....en niet die binnen zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu verwacht dat de prijs eten is..
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hiermee alleen het keukengedeelte vrij spelen... zodat ze de uitgelepelde bakjes slob fatsoenlijk kunnen afwassen
Ze hebben geen ander hout dan die boomstammenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat ze het dagen moeten doen
Maar wie weet is op is op is missie geslaagd al genoeg
Specifiek zei bb tot ik zeg dat het klaar is
Ze zijn nu de "stoelen" aan het zagen en wat mattie zeg dat is nat hout
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
BB na drie dagen: "De opdracht is mislukt. Maar voor jullie inzet krijgen jullie extra blikken slob"
Is slecht houtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze jordy er niet op gooien zodra die begint te zingen?
Onder het motto, de bewoners zijn toch nooit tevreden, laten we kijken of het bij de kijkers gaat lukken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
BB na drie dagen: "De opdracht is mislukt. Maar voor jullie inzet krijgen jullie extra blikken slob"
Dat zijn geen stoelen maar hout wat ze gekregen hebben voor de opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat ze het dagen moeten doen
Maar wie weet is op is op is missie geslaagd al genoeg
Specifiek zei bb tot ik zeg dat het klaar is
Ze zijn nu de "stoelen" aan het zagen en wat mattie zeg dat is nat hout
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben geen ander hout dan die boomstammen
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja precies
Hout op missie klaar .dus het hout in de kisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |