Eerder waren ze ook even aan het zagen, dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eerder waren ze ook even aan het zagen, dacht ik.
Maar nu is er nog maar 1 bruikbare zaag, toch? Misschien 2, maar sowieso niet voldoende materiaal
Of enkel met aanhangwater.....lijkt wel of ze daar nog nooit van gehoord heeft....en ja is wel handig voor de pasta maar veel smaak zal dat ook niet geven. Had het dan samen in een pan gekookt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waterige drab elke keer die spinazie.. waarom niet even bakken met een beetje olie.
Iig om te zorgen dat er genoeg voorraad is. Laat voor nu maar de meiden bij he5 vuur zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan wordt het tijd voor een wissel.
Dan moeten alle anderen weer naar binnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Waarom doen Mattie en Jordy niks? Dat vuur brand nog wel,even
Komen vannacht toch weer aan de beurt denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Als ik toch mocht kiezen had ik toch liever de rol van Matthie en Jordy gehad.
Het zijn allemaal maar slechte koksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of enkel met aanhangwater.....lijkt wel of ze daar nog nooit van gehoord heeft....en ja is wel handig voor de pasta maar veel smaak zal dat ook niet geven. Had het dan samen in een pan gekookt.
Eerst klagen dat er niks te doen is, zo saai. Is er iets te doen, klagen dat er iets te doen is....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Keanu vind het allemaal weer erg lastig en teveel gedoe...man wat doe je daar, ga naar huis!
Nou geef hem dit keer gelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Keanu vind het allemaal weer erg lastig en teveel gedoe...man wat doe je daar, ga naar huis!
Dan kunnen ze ook eten. Maar iets aangeven mag niet dus geen eten en ook geen dingen om te zagen. of ze moeten het gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tijdens de wacht mogen ze best zagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |