SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ah zo. Weer wat geleerd. Dank je!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoop vocht, en alcohol onttrekt ook vocht uit je lichaam.Well, life can be a riot
Was de kop van de kat ook jarig dan?quote:Well, life can be a riot
Hoezo vaak pissen van Bierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
waarom moet je van bier eigenlijk zo vaak plassen ? Is dat vooral een placebo omdat je sowieso meer drinkt of ?![]()
Ik ga meestal pas pissen als ik er gelijk een liter uit kan stralen anders blijf ik aan het lopenRET (Retteketet met je Ex in Bed)quote:Onrecht los je niet op door er tegen andere mensen over te klagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja. Als je lang online vriendschap had en daarna een relatie dan komen dat soort dingen ter sprakenMaar moet er ook wat over minderen. Kan gewoon niet tegen dat onrecht
Ow sorry, iedereen was aan het gamen, wat is er met de duckiesquote:![]()
![]()
Het laatste kopje koffie voor vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
extra genieten dus!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het laatste kopje koffie voor vandaag![]()
En dan aan bier?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het laatste kopje koffie voor vandaagLach met een schone bips![]()
Nee. Ik heb 1 Bavaria in huis.quote:
Ik ga over op sap ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog liever een sapje dan dat merk dus?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 1 Bavaria in huis.
Ik ga over op sap ofzo.![]()
![]()
Bavaria is best te doen hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog liever een sapje dan dat merk dus?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Logische keuzequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog liever een sapje dan dat merk dus?
Lach met een schone bips![]()
whut welke?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die spuit 11 uit het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bavaria is best te doen hoor.![]()
![]()
Dan maar sap dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toeval?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal er vast niet aan liggen maar moet ff liter pissen zo voelt het.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Kort of uitgebreid?![]()
Ach het gaat wel, kan beter, kan slechter. En met jou?![]()
![]()
komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal er vast niet aan liggen maar moet ff liter pissen zo voelt het.![]()
Goed hoor, ben een blij champignonnetjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Kort of uitgebreid?![]()
Ach het gaat wel, kan beter, kan slechter. En met jou?Lach met een schone bips![]()
Fijn!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed hoor, ben een blij champignonnetje
Zoiets?![]()
![]()
Ik ga straks verder met Siloquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog tips om iets te kijken vanavond? Prime en Netflix heb ik.![]()
https://www.youtube.com/@KentuckyBallisticsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog tips om iets te kijken vanavond? Prime en Netflix heb ik.
Lekker hersenloos knallen!![]()
![]()
Ik kijk nu 'Departure' op Netflix.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog tips om iets te kijken vanavond? Prime en Netflix heb ik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga straks verder met SiloLach met een schone bips![]()
Aremorden op Netflix een mini seriequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog tips om iets te kijken vanavond? Prime en Netflix heb ik."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goede keus?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk nu 'Departure' op Netflix.Lach met een schone bips![]()
net zat je in DTSquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk nu 'Departure' op Netflix.
Smile, it's free therapy.![]()
Is goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef Shii het volgende:
Ik ben seizoen 1 van The Night Agent weer aan het kijken om weer even geheugen op te frissen.![]()
![]()
Ik vind het wel een leuke serie. Mysterie omtrent een verdwenen vliegtuig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook onwijs goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Al een paar jaartjes oud, maar wel leuk!![]()
![]()
Eng?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Al een paar jaartjes oud, maar wel leuk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze maakten een zielig piepend geluidquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoezo vaak pissen van Bier![]()
Ik ga meestal pas pissen als ik er gelijk een liter uit kan stralen anders blijf ik aan het lopen
[..]
RET (Retteketet met je Ex in Bed)
[..]
Onrecht los je niet op door er tegen andere mensen over te klagen
[..]
Ow sorry, iedereen was aan het gamen, wat is er met de duckies
Ging kijken of ze vast zaten f pijn hadden maar ze zwemmen gewoonTrust nobody![]()
Dit lijkt me wel lekker post apocalyptic gevoel te geven.. Thanks, die ga ik checkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een serie met Rebecca Ferguson!
Silo (TV Series 2023– ) - Reference View - IMDb
Valt heel erg mee!quote:
De hoofdpersoon is eigenlijk het minst belangrijk; iemand die met z'n zatte kloten iemand kapot heeft gereden en na zijn gevangenisstraf verhuist naar het vissers-eilandje waar hij vandaan komt.
Daar gebeuren vreemde dingen rondom het kerkje sinds de oude pastoor op bedevaartstocht is verdwenen en een nieuwe zijn plaats heeft ingenomen.![]()
oehquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt heel erg mee!
De hoofdpersoon is eigenlijk het minst belangrijk; iemand die met z'n zatte kloten iemand kapot heeft gereden en na zijn gevangenisstraf verhuist naar het vissers-eilandje waar hij vandaan komt.
Daar gebeuren vreemde dingen rondom het kerkje sinds de oude pastoor op bedevaartstocht is verdwenen en een nieuwe zijn plaats heeft ingenomen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb net alles van mijn HDD gegooid, heb het nog wel op mijn NAS staan, maar die is beetje traag. Laat maar weten of je die 2 seizoenen wilquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel lekker post apocalyptic gevoel te geven.. Thanks, die ga ik checken![]()
Ik kan wel een review van The Critical Drinker posten, die vond het ook erg goed, maar die verraadt al te veel van waar het over gaat.![]()
Nooit v gehoordquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Al een paar jaartjes oud, maar wel leuk!
Hoe eng issie?Trust nobody![]()
En "The Standard Drinker" al gezien?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
Ik kan wel een review van The Critical Drinker posten, die vond het ook erg goed, maar die verraadt al te veel van waar het over gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor zover ik jou een beetje kan inschatten zal het voor jou wel wat aan het randje zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit v gehoord
Hoe eng issie?
Gewoon in een wat relaxete setting kijken en dan komt het wel goed!![]()
![]()
Met de heer F. Visser in de hoofdrol?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En "The Standard Drinker" al gezien?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zover ik jou een beetje kan inschatten zal het voor jou wel wat aan het randje zitten.
Gewoon in een wat relaxete setting kijken en dan komt het wel goed!![]()
![]()
ThanksTrust nobody![]()
Zie dat ik s1 op prime kan kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net alles van mijn HDD gegooid, heb het nog wel op mijn NAS staan, maar die is beetje traag. Laat maar weten of je die 2 seizoenen wilDat heb ik ook. Maar lief dat je het aanbiedt
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de heer F. Visser in de hoofdrol?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zitten ook mooie spirituele momenten in.quote:
Ow wel een waarschuwing; er zitten een paar flashbacks in naar het ongeluk wat die hoofdrolspeler heeft veroorzaakt. Dat ziet er wel behoorlijk akelig uit, dus dan moet je ff wegkijken, maar dat gebeurt in de hele serie een stuk of 5x of zo.![]()
Goed on te weten!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten ook mooie spirituele momenten in.
Ow wel een waarschuwing; er zitten een paar flashbacks in naar het ongeluk wat die hoofdrolspeler heeft veroorzaakt. Dat ziet er wel behoorlijk akelig uit, dus dan moet je ff wegkijken, maar dat gebeurt in de hele serie een stuk of 5x of zo.
Ik hou een kussen gereedTrust nobody![]()
Tenzij je niet wil slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Beter dus nu kijken en niet om 12 uur vannacht
Well, life can be a riot
Juist!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Beter dus nu kijken en niet om 12 uur vannacht
Je merkt wel een paar keer dat ze bepaalde dingen wat oprekken om de spirituele boodschappen duidelijk over te brengen en om de zendtijd wat te rekken, maar dat moet je ff door de vingers zien.![]()
Ben wel n8euwsgierigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!
Je merkt wel een paar keer dat ze bepaalde dingen wat oprekken om de spirituele boodschappen duidelijk over te brengen en om de zendtijd wat te rekken, maar dat moet je ff door de vingers zien.
Gek dat ik die nog nooit heb gezien op NetflixTrust nobody![]()
Ik ga op @AardappelSchotel zijn advies af en ga Silo aansllingeren. Met From heeft hij me ook al niet teleurgesteld. Dus ik ga op zijn advies af
Bij twijfel....quote:
Nie doen
Well, life can be a riot
Deze man hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga op @:Aardappelschotel zijn advies af en ga Silo aansllingeren. Met From heeft hij me ook al niet teleurgesteld. Dus ik ga op zijn advies af![]()
![]()
De vraag is: wat is er op de bedevaartstocht gebeurd?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben wel n8euwsgierig
Gek dat ik die nog nooit heb gezien op Netflix
En wat voor invloed heeft dat op dat eilandje?![]()
Ik wacht nog steeds op Seizoen 2quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga op @:Aardappelschotel zijn advies af en ga Silo aansllingeren. Met From heeft hij me ook al niet teleurgesteld. Dus ik ga op zijn advies afTrust nobody![]()
quote:
Well, life can be a riot
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zelf vind ik de by night foto het mooiste.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelf vind ik de by night foto het mooiste.![]()
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef Shii het volgende:
Oké daar valt niet tegenop te bolken, ik ga eten maken....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Schijnt mijn broek weer door hoor![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erover praten is goed, maar wij kunnen er niets mee.
En onrecht is overal.![]()
![]()
Heb Cassandra op de lijst gezetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aremorden op Netflix een mini serie
https://npo.nl/npo3/film-(...)ew-cassandra-netflix![]()
Die wil ik nu ook gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Heb Cassandra op de lijst gezet
https://npo.nl/npo3/film-(...)ew-cassandra-netflix![]()
![]()
Staat ook op mijn lijstquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Heb Cassandra op de lijst gezet
https://npo.nl/npo3/film-(...)ew-cassandra-netflix
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zoals het hoort bij een FOK!kerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jouw lijst is wel heul groot![]()
Heb je toch mooi geflikt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:29 schreef Aapje30 het volgende:
Heb nog 2 seizoenen Flikken Maastricht te gaan en dan alles gekeken![]()
Ik niet!?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij staat alleen @:lovely erop![]()
![]()
Wat een eerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij staat alleen @:lovely erop![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah we zijn weer aan het smiley bolken![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe gaat het tegenwoordig met Feyenoord?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Smileyspam vies madThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vies goor mad worden![]()
Lekker gezellig gezamenlijk F1 kijken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Psv 1-1 gewordenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: