SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ah zo. Weer wat geleerd. Dank je!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoop vocht, en alcohol onttrekt ook vocht uit je lichaam.Well, life can be a riot
Was de kop van de kat ook jarig dan?quote:Well, life can be a riot
Hoezo vaak pissen van Bierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
waarom moet je van bier eigenlijk zo vaak plassen ? Is dat vooral een placebo omdat je sowieso meer drinkt of ?![]()
Ik ga meestal pas pissen als ik er gelijk een liter uit kan stralen anders blijf ik aan het lopenRET (Retteketet met je Ex in Bed)quote:Onrecht los je niet op door er tegen andere mensen over te klagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja. Als je lang online vriendschap had en daarna een relatie dan komen dat soort dingen ter sprakenMaar moet er ook wat over minderen. Kan gewoon niet tegen dat onrecht
Ow sorry, iedereen was aan het gamen, wat is er met de duckiesquote:![]()
![]()
Het laatste kopje koffie voor vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
extra genieten dus!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het laatste kopje koffie voor vandaag![]()
En dan aan bier?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het laatste kopje koffie voor vandaagLach met een schone bips![]()
Nee. Ik heb 1 Bavaria in huis.quote:
Ik ga over op sap ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog liever een sapje dan dat merk dus?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 1 Bavaria in huis.
Ik ga over op sap ofzo.![]()
![]()
Bavaria is best te doen hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog liever een sapje dan dat merk dus?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Logische keuzequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog liever een sapje dan dat merk dus?
Lach met een schone bips![]()
whut welke?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die spuit 11 uit het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bavaria is best te doen hoor.![]()
![]()
Dan maar sap dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toeval?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal er vast niet aan liggen maar moet ff liter pissen zo voelt het.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Kort of uitgebreid?![]()
Ach het gaat wel, kan beter, kan slechter. En met jou?![]()
![]()
komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal er vast niet aan liggen maar moet ff liter pissen zo voelt het.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: