SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wou dat ik weer wat flexibeler was. Kut rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aii, rug naar de kut is echt kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
Wou dat ik weer wat flexibeler was. Kut rug
Vond wel mooie uitspraak maar is wel waar.Lach met een schone bips![]()
Ja is echt heel kut. Er zit een knoop. En hoewel 't gelukkig elke dag minder word mag 't van mij wel helemaal weg gaan, zeg maarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aii, rug naar de kut is echt kut.
Vond wel mooie uitspraak maar is wel waar.
Well, life can be a riot
Ik begon het al te missenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moest het ook weer een keer zeggen. Ook eeuwen geleden.![]()
Ff fysio, helpt wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is echt heel kut. Er zit een knoop. En hoewel 't gelukkig elke dag minder word mag 't van mij wel helemaal weg gaan, zeg maarLach met een schone bips![]()
Hoeveel % is ""kip"" en hoeveel % is krokant?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is het ook wel. Al lees ik net dat er per 100 gram 11 Gram verzadigde vetten in zitten, terwijl dat maar 9 procent mag zijn of zoDus RIPKIP
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is echt heel kut. Er zit een knoop. En hoewel 't gelukkig elke dag minder word mag 't van mij wel helemaal weg gaan, zeg maar![]()
![]()
Was het zo opvallendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je aan het sjansen![]()
![]()
62% Kip volgens Google. Dus ik denk dan 38% Krokant.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel % is ""kip"" en hoeveel % is krokant?Well, life can be a riot
Op die lekkere dansplaat?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je aan het sjansen![]()
![]()
Well, life can be a riot
Wow. Lekker cornflakes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
62% Kip volgens Google. Dus ik denk dan 38% Krokant.![]()
![]()
Nee ik ben een parkiet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent Annie
Hou jij me tassie ff vast?Lach met een schone bips![]()
Zit nu alweer te denken misschien toch nog ff verder gaan met alle troep van de zolder van de schuur in de container gooienMaar denk beter ff niet en gewoon lekker rustig straks voetbal kijken en serietje en even gewoon niks.
Lach met een schone bips![]()
Daarom zit ik binnenquote:
Well, life can be a riot
Teringzooi opruimen is altijd goed!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zit nu alweer te denken misschien toch nog ff verder gaan met alle troep van de zolder van de schuur in de container gooienMaar denk beter ff niet en gewoon lekker rustig straks voetbal kijken en serietje en even gewoon niks.
Maar soon come!![]()
![]()
Rustig aan gapquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Het is gewoon echt teveel, maar moet wel gebeuren. Heb binnen de afgelopen 2 weken alles al weer nieuw fris verfje gegeven. Maar die schuur en wat daar allemaal opgeslagen ligt... Het is wel een schuur groter dan een woonhuis dus dat is ook wel makkelijk. Maar voor de verkoop moet het er allemaal uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringzooi opruimen is altijd goed!
Maar soon come!Lach met een schone bips![]()
Oef, stevig!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon echt teveel, maar moet wel gebeuren. Heb binnen de afgelopen 2 weken alles al weer nieuw fris verfje gegeven. Maar die schuur en wat daar allemaal opgeslagen ligt... Het is wel een schuur groter dan een woonhuis dus dat is ook wel makkelijk. Maar voor de verkoop moet het er allemaal uit.
Gisteren zouden hier nog mensen komen om ff 7 radiatoren af te voeren, maar ze zijn niet komen opdagen.
Naar toe gereden, maar ze waren ook niet thuis.![]()
Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon echt teveel, maar moet wel gebeuren. Heb binnen de afgelopen 2 weken alles al weer nieuw fris verfje gegeven. Maar die schuur en wat daar allemaal opgeslagen ligt... Het is wel een schuur groter dan een woonhuis dus dat is ook wel makkelijk. Maar voor de verkoop moet het er allemaal uit.![]()
Een maand of 10 geleden wandelde ik op zaterdag regelmatig rond de 40km en dan kwam ik moe maar voldaan thuis![]()
vandaag heb ik, in etappes totaal iets van 4km gelopen gestrompeld en ben ik helemaal gesloopt en doet alles pijn![]()
Als het in dit tempo achteruit blijft gaan dan kan ik voor mijn 50ste al geen bier meer uit de koelkast gaan halen![]()
FF uurtje liggen dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
Een maand of 10 geleden wandelde ik op zaterdag regelmatig rond de 40km en dan kwam ik moe maar voldaan thuis![]()
vandaag heb ik, in etappes totaal iets van 4km gelopen gestrompeld en ben ik helemaal gesloopt en doet alles pijn![]()
Als het in dit tempo achteruit blijft gaan dan kan ik voor mijn 50ste al geen bier meer uit de koelkast gaan halen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
FF uurtje liggen dusNiet tof, man...
![]()
Sow das kutquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
FF uurtje liggen dus
Trustequote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Misschien wel beste, eerder liet ik altijd alles doen en betaalde daarvoor. Maar voor ooms en tantes ligt er nog teveel opgeslagen waar zij waarde aan hechten dat ik het ook zelf moet uitzoeken ipv uitruimen en klaarquote:
Die is voor jou!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar we soppen met Justin zou wel een TOP TT!!! zijn.![]()
Ik doe niet aan TT's alleen als ik niet lui ben dan wil ik er wel eens 1 doen.quote:Lach met een schone bips![]()
vind je het gek hee, je zat je vanochtend al te bezatten in de treinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
FF uurtje liggen dus
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sooooooowquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
vind je het gek hee, je zat je vanochtend al te bezatten in de treinWell, life can be a riot
Dat is weer wat anders, maar het is zo heerlijk subtielquote:
Well, life can be a riot
Maar Harrie drinkt toch al best wat jaartjes elke dag bier?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gast, die paar pilskes maken echt niet dit verschil want die dronk ik 10 maanden geleden ook gewoonquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
vind je het gek hee, je zat je vanochtend al te bezatten in de trein![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders, maar het is zo heerlijk subtiel![]()
![]()
Daar zit het hem juist in. Lang drinken in grote hoeveelheden doet wat met je lichaam. En ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast, die paar pilskes maken echt niet dit verschil want die dronk ik 10 maanden geleden ook gewoon![]()
Ik heb vanmiddag bananen kersen thee gekocht.. morgen een lekker een kan thee zetten
Paul had een punt, dat is toch net wat andersquote:Een koude pater in de morgen is weer een dag zonder zorgen is toch nog steeds het gezegde van een standaarddrinker dus Paul had geen gelijk
![]()
![]()
Laat met koken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat je t lekker vindt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik heb vanmiddag bananen kersen thee gekocht.. morgen een lekker een kan thee zetten![]()
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zit het hem juist in. Lang drinken in grote hoeveelheden doet wat met je lichaam. En ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Ja toch? Omdat het kan gewoonquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja toch? Omdat het kan gewoon![]()
![]()
Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
spaghetti koken! Flatbread komt een ander keertje![]()
![]()
Leer het welquote:![]()
Heb af en toe balkondeur open voor wat frisse luchtWell, life can be a riot
Met wat voor saus?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
spaghetti koken! Flatbread komt een ander keertje
2 mooie weblogjes gemaakt
Maarten van Rossem over: de snelweg
Top of Flop: Boer Harm - In De Hemel Is Geen BierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oehquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bertolli pittig![]()
https://www.ah.nl/product(...)tasaus-in-zak-pittig
Al ben ik niet gek op pittig maar met wat geraspte kaas misschien wel lekker
maar die grote hoeveelheden die drink ik al lang niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zit het hem juist in. Lang drinken in grote hoeveelheden doet wat met je lichaam. En ik spreek uit ervaring
Dat sixpackje en die 2 halve liters die ik vandaag gehad heb die zou ik in mijn wilde tijd op de heenweg in Zwolle al op hebben om dan daar eerst uit te stappen om nieuwe te halen om in Groningen te komen dus niet overdrijven![]()
![]()
Gewoon lekker genieten jatochquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar die grote hoeveelheden die drink ik al lang niet meer
Dat sixpackje en die 2 halve liters die ik vandaag gehad heb die zou ik in mijn wilde tijd op de heenweg in Zwolle al op hebben om dan daar eerst uit te stappen om nieuwe te halen om in Groningen te komen dus niet overdrijven![]()
Heb ik ook, zelf ff raspen zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh
Al ben ik niet gek op pittig maar met wat geraspte kaas misschien wel lekker![]()
Boer Harmquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:26 schreef Paul het volgende:
2 mooie weblogjes gemaakt
Maarten van Rossem over: de snelweg
Top of Flop: Boer Harm - In De Hemel Is Geen Bier
Well, life can be a riot
Omnomnomquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik ook, zelf ff raspen zo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
100%quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten jatoch![]()
Volgende week hebben ze verse pasta en saus in de Bonus bij de Appie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gewoon lekker drinkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat sixpackje en die 2 halve liters die ik vandaag gehad heb die zou ik in mijn wilde tijd op de heenweg in Zwolle al op hebben om dan daar eerst uit te stappen om nieuwe te halen om in Groningen te komen dus niet overdrijven:')![]()
Hoi piet piraatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik ook, zelf ff raspen zo
nu gaan ik over andre pronk een weblogje maken, jippie kan trots zijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Naja als je 't zo bekijkt valt het mee. Maar als je er wat globaler naar gaat kijken heb je 2.5 liter bier op, best pittig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat sixpackje en die 2 halve liters die ik vandaag gehad heb die zou ik in mijn wilde tijd op de heenweg in Zwolle al op hebben om dan daar eerst uit te stappen om nieuwe te halen om in Groningen te komen dus niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gewoon doen waar je je fijn bij voelt man. En 't is weekend.
EDIT: Ik had verkeerd gerekend
[ Bericht 5% gewijzigd door Grotetijd op 08-02-2025 18:36:40 ( Fout gerekend) ]Well, life can be a riot
Is lekker, die koop ik vaakquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
Volgende week hebben ze verse pasta en saus in de Bonus bij de Appie![]()
![]()
Voordat?quote:Well, life can be a riot
nee man, 6 kleintjes en 2 halve litertjes is bij ons geen 4,5 liter eerder iets meer dan de helftquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja als je 't zo bekijkt valt het mee. Maar als je er wat globaler naar gaat kijken heb je 4.5 liter bier op, best pittig. Maar gewoon doen waar je je fijn bij voelt man. En 't is weekend.![]()
![]()
Hij kan me niet ver genoeg wegrotten. Heb nog eens bonje met hem gehad in een bibliotheek in Utrecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
en hij fermenteert per dag verder weg![]()
Heb de tagliatelle en zo'n bakje saus wel eens gehad..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is lekker, die koop ik vaak"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mhhhh. Ik ging automatisch uit van die 33 centiliter blikjes toen je 't had over een 6 pack.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee man, 6 kleintjes en 2 halve litertjes is bij ons geen 4,5 liter eerder iets meer dan de helftWell, life can be a riot
Is ook niet zo duur, en lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb de tagliatelle en zo'n bakje saus wel eens gehad..
Ik neem ook vaak die vegetarische stoommaaltijd, is ook een pastaMaar wel alleen als ie in de bonus is, want anders heb ik het er niet voor over
![]()
![]()
ja die inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mhhhh. Ik ging automatisch uit van die 33 centiliter blikjes toen je 't had over een 6 pack.
rekenen is niet jou ding he![]()
![]()
Ahquote:Well, life can be a riot
6 X 1/3e plus 2X een halve =/= 4,5quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mhhhh. Ik ging automatisch uit van die 33 centiliter blikjes toen je 't had over een 6 pack.![]()
![]()
Oh maakte een foutje ja...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja die inderdaad
rekenen is niet jou ding he
Well, life can be a riot
Het was grolsch, dus dat mag je gewoon vergetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
4,5 kratje voor op de terugweg vergeten![]()
Was dat niet in die film van Dennis The Menacequote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
De reuzenaronskelk groeit/ bloeit eens in de 40 jaar![]()
![]()
ow heet dat tegenwoordig een foutjequote:![]()
Geeft niks tijdmans gelukkig ben ik na al dat bier nog scherp en alert genoeg om je te corrigeren![]()
![]()
Jij hebt daar weer een andere vorm van genot die anderen weer niet in huis hebben, dus niet zeiken!quote:![]()
![]()
![]()
Moet ik even nog kijken heb van alles wat..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Welke thee gaat het worden vanavond?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tietenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt daar weer een andere vorm van genot die anderen weer niet in huis hebben, dus niet zeiken!![]()
![]()
![]()
geloof het welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Was dat niet in die film van Dennis The Menace![]()
![]()
wil dit ook niet weten
Smile, it's free therapy.![]()
Nee alleen die halve litertjes ik had HJ blikjes meegenomen van thuisquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het was grolsch, dus dat mag je gewoon vergeten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof het wel![]()
![]()
wil dit ook niet weten![]()
![]()
Dat verbaasde me trouwens wel van je bezoek hier!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ow heet dat tegenwoordig een foutje![]()
Geeft niks tijdmans gelukkig ben ik na al dat bier nog scherp en alert genoeg om je te corrigeren
Aardig pimpelen, maar je bleef scherp en intelligent!![]()
![]()
Tettenquote:
Well, life can be a riot
Hertog-Jan is wel genieten hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee alleen die halve litertjes ik had HJ blikjes meegenomen van thuis
Ik ga zo weer aan een Brugsesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nog ff ja. Heb goed gezelschapquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog ff volhouden maatje je kunt het:')![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee alleen die halve litertjes ik had HJ blikjes meegenomen van thuis![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Was dat niet in die film van Dennis The Menace"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Duh, ik kwam ff een pilske drinken en kennismaken, we gingen toch niet onbeschoft zuipen samen daar zit het verschil want bij dat laatste dan zorg ik dat er geen computers in de buurt zijn hahahahahaaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verbaasde me trouwens wel van je bezoek hier!
Aardig pimpelen, maar je bleef scherp en intelligent!![]()
Maar je mag helemaal niet meer drinken of voorlopig niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik hier heel toevallig!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind vooral die foto van je moeder wel heel shockerend, had ze geen topje aan kunnen doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef Paul het volgende:
@:harrie wat vind je van het weblogje van mn collega Danny?
VrijMiBabes #247 (not very sfw!)![]()
![]()
Und was für eine!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echte helden zien we in het veld. Ich bin nür ein freund![]()
![]()
HJ was wel altijd een favoriet van me, samen met Brand.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hertog-Jan is wel genieten hoor
Ik ga zo weer aan een Brugse![]()
![]()
Pics? vraag voor een vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vind vooral die foto van je moeder wel heel shockerend, had ze geen topje aan kunnen doenLach met een schone bips![]()
Alcoholistquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hertog-Jan is wel genieten hoor
Ik ga zo weer aan een Brugse![]()
link staat in die post van paulquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pics? vraag voor een vriend.![]()
Wel ideaal als je aan de lijn wil doen; je eetlust is gelijk weg als je die foto ziet!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vind vooral die foto van je moeder wel heel shockerend, had ze geen topje aan kunnen doen![]()
![]()
zijn moeder welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe niet aan clickbait![]()
![]()
Brand vind ik lekkerder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
HJ was wel altijd een favoriet van me, samen met Brand.![]()
![]()
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tekenfilm was ook leuk om te kijken
Wel tekenfilms op Jetix of Nickelodeon?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gezien.
Hoi ToTtiequote:
Ja hier stond Nickelodeon veel op toen nu puber nog jonger was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel tekenfilms op Jetix of Nickelodeon?
Hoorde trouwens gisteren op de radio dat Roxy Dekker Smurfin gaat doen in de nieuwe smurfenfilm... Lijkt me meer iets voor pornhub maar ok.Lach met een schone bips![]()
Zou je kijken als ze op pornhub kwam?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoorde trouwens gisteren op de radio dat Roxy Dekker Smurfin gaat doen in de nieuwe smurfenfilm... Lijkt me meer iets voor pornhub maar ok.
"Oh boehoe, grote smurf!"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoorde trouwens gisteren op de radio dat Roxy Dekker Smurfin gaat doen in de nieuwe smurfenfilm... Lijkt me meer iets voor pornhub maar ok.![]()
![]()
Waar anders dan op The Hub?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoorde trouwens gisteren op de radio dat Roxy Dekker Smurfin gaat doen in de nieuwe smurfenfilm... Lijkt me meer iets voor pornhub maar ok.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou je kijken als ze op pornhub kwam?
@greysbonesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Hoi pono babe @:greysbones
Ook als ze niet komtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou je kijken als ze op pornhub kwam?![]()
![]()
![]()
* Homijn komt alleen even zeggen dat hij Radio 49 gaat luisteren
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vanavond Battle Of The Bandsquote:Ben benieuwd naar die Kate Bush tribute.
Well, life can be a riot
Whehe!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
![]()
* Homijn komt alleen even zeggen dat hij Radio 49 gaat luisterenHee man!
![]()
Ik ga een serie kijken op npo3 en een beetje voetbal kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vanavond Battle Of The BandsBen benieuwd naar die Kate Bush tribute.
Go PSVquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PSV net begrunn.... Go allebei
Ik hoop het wel..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Go go go Grunn en pak die punkten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Theo Theequote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kapoentje
Well, life can be a riot
Homijnenveger?quote:
Ik kan nie gamen nie meer... NUC doet niet veel, dacht Fallout 3 kan ik wel weer spelen, maar zelfs dat doet ie niet op mijn 10e generatie NUC i7quote:
Aap
Well, life can be a riot
Noot
Mies
Had al wel hongerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga een game uit 2018 spelen op mijn 3070quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan nie gamen nie meer... NUC doet niet veel, dacht Fallout 3 kan ik wel weer spelen, maar zelfs dat doet ie niet op mijn 10e generatie NUC i7![]()
![]()
Lol, overkill is a bitchquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga een game uit 2018 spelen op mijn 3070
Moet kunnenquote:
Heb toentertijd een absolute unit van een PC gebouwd omdat ik toen nog volop aan het simracen deed. Nu kom ik niet verder dan Fokken en porno kijken op die bak![]()
![]()
dan is je leven toch ook compleetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet kunnen
Heb toentertijd een absolute unit van een PC gebouwd omdat ik toen nog volop aan het simracen deed. Nu kom ik niet verder dan Fokken en porno kijken op die bak![]()
![]()
Weet nog wel dat ik vorig jaar tegen m'n ex zei "als jij nou een betere videokaart wil mag je mijn 3050 wel hebben, ik game toch niet zoveel, neem ik jouw 2060 wel" er van uitgaand dat die 2060 slechter was. Bleek mijn 3050 echt amper beter te zijn dan een 1070 en vele malen slechter dan haar 2060___! Leuk
Game tegenwoordig totaal niet meer, en verder gebruik ik de PC ook niet meer voor gpu intensieve taken.
Leuk zo'n onnodig overkill PCHad nog prima m'n i7 2600k kunnen gebruiken met een kleine GPU upgrade denk ik
Well, life can be a riot
En de Tweeden?quote:Well, life can be a riot
en je dan achteraf afvragen waarom het je ex isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
Weet nog wel dat ik vorig jaar tegen m'n ex zei "als jij nou een betere videokaart wil mag je mijn 3050 wel hebben, ik game toch niet zoveel, neem ik jouw 2060 wel" er van uitgaand dat die 2060 slechter was. Bleek mijn 3050 echt amper beter te zijn dan een 1070 en vele malen slechter dan haar 2060___! Leuk
![]()
![]()
Way before you, daarom kocht ik een NUC. Dacht prima, en dacht laatst een keer weer ff fallout 3 of New Vegas spelen die had ik op steam staan. NUC say no!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet kunnen
Heb toentertijd een absolute unit van een PC gebouwd omdat ik toen nog volop aan het simracen deed. Nu kom ik niet verder dan Fokken en porno kijken op die bakLach met een schone bips![]()
Opzich is het wel een gave om letterlijk ieder onderwerp om weten te buigen zodat het weer over je ex van 2 maanden gaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
en je dan achteraf afvragen waarom het je ex is
Well, life can be a riot
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Opzich is het wel een gave om letterlijk ieder onderwerp om weten te buigen zodat het weer over je ex van 2 maanden gaat![]()
![]()
Het zit blijkbaar diep. Sorryquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Opzich is het wel een gave om letterlijk ieder onderwerp om weten te buigen zodat het weer over je ex van 2 maanden gaatKan niet tegen onrecht
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]zelfs achter een spoiler is het R&P materiaal dus sorry ik moet passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las plassen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
zelfs achter een spoiler is het R&P materiaal dus sorry ik moet passen
Ik dacht al: "Gek he, na die paters?" "T![]()
Voor sommige mensen werkt zoiets ook ja. Alleen maar goed, maar gaat 'm hier niet worden (hoe jammer het ook is van de jaren contact die vooraf gingen)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn ex is mijn beste vriendin nu. Zo kan het ook.Well, life can be a riot
LYLTs ex is mijn fwb nuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn ex is mijn beste vriendin nu. Zo kan het ook.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
Game tegenwoordig totaal niet meer, en verder gebruik ik de PC ook niet meer voor gpu intensieve taken.
Leuk zo'n onnodig overkill PCHad nog prima m'n i7 2600k kunnen gebruiken met een kleine GPU upgrade denk ik
owkeej
valt me op dat je het vaak , heel vaak over je ex hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
zelfs achter een spoiler is het R&P materiaal dus sorry ik moet passen![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las plassen!
Ik dacht al: "Gek he, na die paters?" "T![]()
waarom moet je van bier eigenlijk zo vaak plassen ? Is dat vooral een placebo omdat je sowieso meer drinkt of ?Well, life can be a riot
Tsja. Als je lang online vriendschap had en daarna een relatie dan komen dat soort dingen ter sprakenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]owkeej
valt me op dat je het vaak , heel vaak over je ex hebt.Maar moet er ook wat over minderen. Kan gewoon niet tegen dat onrecht
Well, life can be a riot
O, ik had de spoiler opengeklikt. Even kijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb met mijn ex ook nog steeds een goed contactquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn ex is mijn beste vriendin nu. Zo kan het ook.blijft toch de moeder van.....
![]()
Hoop vocht, en alcohol onttrekt ook vocht uit je lichaam.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
waarom moet je van bier eigenlijk zo vaak plassen ? Is dat vooral een placebo omdat je sowieso meer drinkt of ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik had de spoiler opengeklikt. Even kijken.![]()
Dit welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb met mijn ex ook nog steeds een goed contactblijft toch de moeder van.....
Erover praten is goed, maar wij kunnen er niets mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja. Als je lang online vriendschap had en daarna een relatie dan komen dat soort dingen ter sprakenMaar moet er ook wat over minderen. Kan gewoon niet tegen dat onrecht
En onrecht is overal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: