SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wou dat ik weer wat flexibeler was. Kut rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aii, rug naar de kut is echt kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
Wou dat ik weer wat flexibeler was. Kut rug
Vond wel mooie uitspraak maar is wel waar.Lach met een schone bips![]()
Ja is echt heel kut. Er zit een knoop. En hoewel 't gelukkig elke dag minder word mag 't van mij wel helemaal weg gaan, zeg maarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aii, rug naar de kut is echt kut.
Vond wel mooie uitspraak maar is wel waar.
Well, life can be a riot
Ik begon het al te missenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moest het ook weer een keer zeggen. Ook eeuwen geleden.![]()
Ff fysio, helpt wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is echt heel kut. Er zit een knoop. En hoewel 't gelukkig elke dag minder word mag 't van mij wel helemaal weg gaan, zeg maarLach met een schone bips![]()
Hoeveel % is ""kip"" en hoeveel % is krokant?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is het ook wel. Al lees ik net dat er per 100 gram 11 Gram verzadigde vetten in zitten, terwijl dat maar 9 procent mag zijn of zoDus RIPKIP
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is echt heel kut. Er zit een knoop. En hoewel 't gelukkig elke dag minder word mag 't van mij wel helemaal weg gaan, zeg maar![]()
![]()
Was het zo opvallendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je aan het sjansen![]()
![]()
62% Kip volgens Google. Dus ik denk dan 38% Krokant.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel % is ""kip"" en hoeveel % is krokant?Well, life can be a riot
Op die lekkere dansplaat?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben je aan het sjansen![]()
![]()
Well, life can be a riot
Wow. Lekker cornflakes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
62% Kip volgens Google. Dus ik denk dan 38% Krokant.![]()
![]()
Nee ik ben een parkiet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent Annie
Hou jij me tassie ff vast?Lach met een schone bips![]()
Zit nu alweer te denken misschien toch nog ff verder gaan met alle troep van de zolder van de schuur in de container gooienMaar denk beter ff niet en gewoon lekker rustig straks voetbal kijken en serietje en even gewoon niks.
Lach met een schone bips![]()
Daarom zit ik binnenquote:
Well, life can be a riot
Teringzooi opruimen is altijd goed!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zit nu alweer te denken misschien toch nog ff verder gaan met alle troep van de zolder van de schuur in de container gooienMaar denk beter ff niet en gewoon lekker rustig straks voetbal kijken en serietje en even gewoon niks.
Maar soon come!![]()
![]()
Rustig aan gapquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Het is gewoon echt teveel, maar moet wel gebeuren. Heb binnen de afgelopen 2 weken alles al weer nieuw fris verfje gegeven. Maar die schuur en wat daar allemaal opgeslagen ligt... Het is wel een schuur groter dan een woonhuis dus dat is ook wel makkelijk. Maar voor de verkoop moet het er allemaal uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringzooi opruimen is altijd goed!
Maar soon come!Lach met een schone bips![]()
Oef, stevig!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon echt teveel, maar moet wel gebeuren. Heb binnen de afgelopen 2 weken alles al weer nieuw fris verfje gegeven. Maar die schuur en wat daar allemaal opgeslagen ligt... Het is wel een schuur groter dan een woonhuis dus dat is ook wel makkelijk. Maar voor de verkoop moet het er allemaal uit.
Gisteren zouden hier nog mensen komen om ff 7 radiatoren af te voeren, maar ze zijn niet komen opdagen.
Naar toe gereden, maar ze waren ook niet thuis.![]()
Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon echt teveel, maar moet wel gebeuren. Heb binnen de afgelopen 2 weken alles al weer nieuw fris verfje gegeven. Maar die schuur en wat daar allemaal opgeslagen ligt... Het is wel een schuur groter dan een woonhuis dus dat is ook wel makkelijk. Maar voor de verkoop moet het er allemaal uit.![]()
Een maand of 10 geleden wandelde ik op zaterdag regelmatig rond de 40km en dan kwam ik moe maar voldaan thuis![]()
vandaag heb ik, in etappes totaal iets van 4km gelopen gestrompeld en ben ik helemaal gesloopt en doet alles pijn![]()
Als het in dit tempo achteruit blijft gaan dan kan ik voor mijn 50ste al geen bier meer uit de koelkast gaan halen![]()
FF uurtje liggen dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
Een maand of 10 geleden wandelde ik op zaterdag regelmatig rond de 40km en dan kwam ik moe maar voldaan thuis![]()
vandaag heb ik, in etappes totaal iets van 4km gelopen gestrompeld en ben ik helemaal gesloopt en doet alles pijn![]()
Als het in dit tempo achteruit blijft gaan dan kan ik voor mijn 50ste al geen bier meer uit de koelkast gaan halen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
FF uurtje liggen dusNiet tof, man...
![]()
Sow das kutquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
FF uurtje liggen dus
Lach met een schone bips![]()
Trustequote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Misschien wel beste, eerder liet ik altijd alles doen en betaalde daarvoor. Maar voor ooms en tantes ligt er nog teveel opgeslagen waar zij waarde aan hechten dat ik het ook zelf moet uitzoeken ipv uitruimen en klaarquote:
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: