quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:41 schreef Zwoerd het volgende:
De voorspellingen van mooi zonnig winterweer zijn ook echt helemaal ingekakt. Weer grijze treurnis.
Dit ziet er matig uit, alsof het al eind maart ofzo is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Langere termijn ziet er hoopvol uit
[ x ]
Meh, te heet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
jaaa dubbele cijfersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik hoop het. Ben wel toe aan wat warmte en zon.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Dat lijkt me wel een zekerheid, niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ziet er matig uit, alsof het al eind maart ofzo is.
Blij dat ik eind volgende week drie weken naar Trondheim ga, misschien daar nog een beetje winter meepakken.
En je krijgt 12 graden met regen en wind. Nee, doe mij maar ijs en sneeuwquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben wel toe aan wat warmte en zon.
Gezien het WK langlaufen daar dan is mag ik hopen van wel inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zekerheid, niet?
Niets ziet er hoopvol uit ongeacht of je nu zo graag warm of koud weer wil. Alle modellen zijn iedere run aan het omslaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zekerheid, niet?
Dat is niet in de stad zelf. Daar ligt vermoedelijk minder sneeuw dan op sommige pleken in Belgi en Nederland nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien het WK langlaufen daar dan is mag ik hopen van wel inderdaad
Dubbele cijfers! Korte beens an!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik zie toch echt een kans op een evolutie waaruit een situatie kan ontstaan op een goede synoptische setting.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets ziet er hoopvol uit ongeacht of je nu zo graag warm of koud weer wil. Alle modellen zijn iedere run aan het omslaan.
Ja maar volgens Putto komt er echt nog een hOrR0rWiNt3r hoor...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Wat voor hallucinante zooi heeft ie nu weer geschreven?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja maar volgens Putto komt er echt nog een hOrR0rWiNt3r hoor...
Het is een horrorwinter voor alle winterliefhebbers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat voor hallucinante zooi heeft ie nu weer geschreven?
Alleen een paar dagen toch zei iequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja maar volgens Putto komt er echt nog een hOrR0rWiNt3r hoor...
?quote:
Strenge vorst, -10 tot -15quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat voor hallucinante zooi heeft ie nu weer geschreven?
Kut weer dusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf donderdag echt weer zeer koud voor het gevoel met een aantrekkende NO wind. Gevoelstemperatuur vaak -5 of lager.
quote:
Echt vermoeiend en dat afgeven op andere mensen is helemaal bloedje irritant.quote:
Niet echtquote:
Ja als je zo stellig bent krijg je dat ook weer terug. Zat andere (amateur) meteorologen die wel op een leuke of interessante manier kunnen duiden en vertellen. Dan doet het weertype er echt niet toe.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt vermoeiend en dat afgeven op andere mensen is helemaal bloedje irritant.
Het viel me voor zijn doen inderdaad nog mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alleen een paar dagen toch zei ie
Dit is tenminste winterquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wakker worden met sneeuwvan, op het werk bij daglicht op de camera dit zien: lang geleden zeg!
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie aan het bouwen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wakker worden met sneeuwvan, op het werk bij daglicht op de camera dit zien: lang geleden zeg!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:31 schreef Pino112 het volgende:
Om 5.30 begon het licht te sneeuwen en er ligt nu al een mooi laagje
quote:
2025quote:
Het sneeuwt hier a; aardig (Leeuwarden)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanaf nu tot morgen avond gewoon sneeuw in het noorden? Al is die intensiteit niet heel hoog maar toch kan vooral op gras / auto's toch wel blijven liggen en dan kan er 2/3cm vallen![]()
Ben benieuwd hoe het verder zal ontwikkelen, mogelijk zelfs ijsdag voor het noorden
Ja, goed opgemerkt. Het is 2025.quote:
Afspraak bij gynaecologie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier a; aardig (Leeuwarden)
Dan moet ik straks eruit richting het ziekenhuis. Hopelijk rijden de bussen.
Keuken/badkamer renovatie vanuit de woningbouw. Later nog dak isolatie, schoorsteen gaat eraf. En ergens april nog kunstof kozijnen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het bouwen?
Ja ik dacht dat het mee viel maar dit lijkt net beetje maart 2005 toen er 30cm viel in een na ht tijd door stilstaand sneeuwgebied die later naar het zuiden trok.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier a; aardig (Leeuwarden)
Dan moet ik straks eruit richting het ziekenhuis. Hopelijk rijden de bussen.
Dan heb je geluk, de rest van het land is grijs en grauw.quote:
heerlijke dag was datquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Keuken/badkamer renovatie vanuit de woningbouw. Later nog dak isolatie, schoorsteen gaat eraf. En ergens april nog kunstof kozijnen.
[..]
Ja ik dacht dat het mee viel maar dit lijkt net beetje maart 2005 toen er 30cm viel in een na ht tijd door stilstaand sneeuwgebied die later naar het zuiden trok.
Mooie herinneringen 😍
Ben je hier serieus nog verbaasd over?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, de rest van het land is grijs en grauw.
Ik zie het jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, de rest van het land is grijs en grauw.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben je hier serieus nog verbaasd over?
Zelfs de zuidkust van Spanje is een grijze, miezerige donkere plek vergeleken met jouw woonplaats.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Live beelden van de strakblauwe lucht boven Limbabwe
Dit is toch niet strakblauw? Ow, dus zo tel jij dat je zon hebt. Net iets lichter dan hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Live beelden van de strakblauwe lucht boven Limbabwe
Godverdomme.quote:
Uh jawel? Het wit links is de lichtinval van de zonneschijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is toch niet strakblauw? Ow, dus zo tel jij dat je zon hebt. Net iets lichter dan hier. Wazig wel
1 da sneeuwvrij gehad van schoolquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Keuken/badkamer renovatie vanuit de woningbouw. Later nog dak isolatie, schoorsteen gaat eraf. En ergens april nog kunstof kozijnen.
[..]
Ja ik dacht dat het mee viel maar dit lijkt net beetje maart 2005 toen er 30cm viel in een na ht tijd door stilstaand sneeuwgebied die later naar het zuiden trok.
Mooie herinneringen 😍
Ja mooi hequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:35 schreef ondeugend het volgende:
Oke, ik ben helemaal tevreden.
Toch wel 10 cm sneeuw in Assen en mijn hond heeft zijn eerste echte sneeuw gezien en gevoeld en schiet steeds in de zoomies van plezier!
Vlakbij Drachten toch ? Dan zal het hier ook zo'n 15 cm zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dik 15cm sneeuw inmiddels en er valt nog steeds wat.
Dat is lag geleden, zo'n pak.
Ja, iets boven Drachten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Vlakbij Drachten toch ? Dan zal het hier ook zo'n 15 cm zijn
quote:De A7 tussen Groningen en Heerenveen is volledig onbegaanbaar door hevige sneeuwval. Automobilisten glijden massaal van de weg en raken vast in de sneeuw. Ook het busverkeer in Noord-Nederland is volledig stilgelegd door Qbuzz.
Ondanks de extreme situatie heeft het KNMI nog geen code oranje afgekondigd, wat voor verbazing zorgt bij weggebruikers. Code geel is nog steeds van kracht, maar de omstandigheden op de wegen lijken ernstiger dan verwacht.
Verkeersdiensten roepen reizigers op om niet de weg op te gaan als dat niet noodzakelijk is. Rijkswaterstaat en hulpdiensten zijn bezig met het vrijmaken van gestrande voertuigen, maar de situatie blijft zeer gevaarlijk.
Voor dit soort dagen heb je een Volvo nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
De a7 momenteel:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kansloze mensen (99.9%) op de weg weer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
De a7 momenteel:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ftfyquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:57 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Voor dit soort dagen heb je een Volvo verstand nodig
En de NOS blijft maar bij zijn 1 a 3 cmquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
De a7 momenteel:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Code oranje was wel op zn plaats geweest. Rondom Drachten zijn de hoofdwegen te doen, als je richting Leek gaat krijg je dit.quote:
Ja code oranje lijkt me op z'n plaats daar. Ook ben benieuwd in hoeverre dat vannacht gaat aanvriezen want zit er dik in dat het een ijsdag gaat worden in het noorden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En de NOS blijft maar bij zijn 1 a 3 cm
Zeker, toen heb ik 1,5 - 2 uur gedaan van Nijmegen naar Oss per treinquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha, ja, 5 maart 2005 idd.
Maar dat was wel iets grootschaliger volgens mij.
Ja klopt toen in ieder geval over alle noordelijke provincies. Hachelijke momenten meegemaakt om op t werk te komen toen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha, ja, 5 maart 2005 idd.
Maar dat was wel iets grootschaliger volgens mij.
Ik had die dag vrij, ben nog vanuit het Noord-Oosten van Friesland over Leeuwarden naar Harlingen gereden omdat ik een vriendin beloofd had haar weg te brengen. Nu zou ik dat niet meer doen, verzet de afspraak maarquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:06 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja klopt toen in ieder geval over alle noordelijke provincies. Hachelijke momenten meegemaakt om op t werk te komen toen.
Kan mij de sneeuwduinen nog wel herinneren, kon er amper door heen komen met de fiets, onderweg naar school.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zwaarste sneeuwval die ik me bewust herinner zal ergens in 1996 (?) geweest zijn, was met flinke wind erbij dus Kollumerpomp (waar ik toen woonde) was compleet niet toegankelijk tot eind van de middag.
Probeer de datum te achterhalen maar valt niet mee.
Weet nog dat ik uit de trein stapte in Buitenpost, op de fiets sprong en toen ik uitstapte begon het ook ongeveer te sneeuwen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Kan mij de sneeuwduinen nog wel herinneren, kon er amper door heen komen met de fiets, onderweg naar school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |