quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:41 schreef Zwoerd het volgende:
De voorspellingen van mooi zonnig winterweer zijn ook echt helemaal ingekakt. Weer grijze treurnis.
Dit ziet er matig uit, alsof het al eind maart ofzo is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Langere termijn ziet er hoopvol uit
[ x ]
Meh, te heet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
jaaa dubbele cijfersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik hoop het. Ben wel toe aan wat warmte en zon.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Dat lijkt me wel een zekerheid, niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ziet er matig uit, alsof het al eind maart ofzo is.
Blij dat ik eind volgende week drie weken naar Trondheim ga, misschien daar nog een beetje winter meepakken.
En je krijgt 12 graden met regen en wind. Nee, doe mij maar ijs en sneeuwquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben wel toe aan wat warmte en zon.
Gezien het WK langlaufen daar dan is mag ik hopen van wel inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zekerheid, niet?
Niets ziet er hoopvol uit ongeacht of je nu zo graag warm of koud weer wil. Alle modellen zijn iedere run aan het omslaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zekerheid, niet?
Dat is niet in de stad zelf. Daar ligt vermoedelijk minder sneeuw dan op sommige pleken in Belgi en Nederland nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien het WK langlaufen daar dan is mag ik hopen van wel inderdaad
Dubbele cijfers! Korte beens an!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik zie toch echt een kans op een evolutie waaruit een situatie kan ontstaan op een goede synoptische setting.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets ziet er hoopvol uit ongeacht of je nu zo graag warm of koud weer wil. Alle modellen zijn iedere run aan het omslaan.
Ja maar volgens Putto komt er echt nog een hOrR0rWiNt3r hoor...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Wat voor hallucinante zooi heeft ie nu weer geschreven?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja maar volgens Putto komt er echt nog een hOrR0rWiNt3r hoor...
Het is een horrorwinter voor alle winterliefhebbers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat voor hallucinante zooi heeft ie nu weer geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |