Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Dat had ik ook wel willen wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland ik drink een cappuccino nu.
Poh, lang geleden dat ik daar over heb gelezen. Even Michio Kaku z'n boek er bij pakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verdiep jij je nou maar in de snaartheorie.
Ik heb biefstukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Pizza en patatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik drink er melk in, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die thee drinken behoren tot de midden en hoge klasse van de samenleving
Kakugod.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Poh, lang geleden dat ik daar over heb gelezen. Even Michio Kaku z'n boek er bij pakken
Ja, je bent diabeet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik drink er melk in, dan weet je genoeg.
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IJshockey highlights van afgelopen nacht kijken op ESPN met een bakkie pleur erbij, genot
Nah, dat vind ik geen reet aanquote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zie ik je komende nacht in het superbowl topic?
avg (kip)quote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
"Straks" Superbowlquote:Op zondag 9 februari 2025 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IJshockey highlights van afgelopen nacht kijken op ESPN met een bakkie pleur erbij, genot
Vanmiddag naar bed geweest (Moet sowieso al de laatste tijd). Nu hopen dat ik het red. Eerst Blue Velvet op de BBC.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Kwam er net langs. Topic was dicht. Wat was de vraag ook alweer ?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er ligt nog een historische vraag op je te wachten in het Live Eredivisietopic.
https://x.com/OptaJohan/status/1888567384157417908quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam er net langs. Topic was dicht. Wat was de vraag ook alweer ?
Dat moet een speler uit de oudheid zijn. Naam zegt me niks.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/OptaJohan/status/1888567384157417908
Wie is Bert Strijks?
https://www.afc-ajax.info/nl/voetballer/Bert-Strijksquote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet een speler uit de oudheid zijn. Naam zegt me niks.
Dat is "recenter" dan ik verwachtte.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.afc-ajax.info/nl/voetballer/Bert-Strijks
Wow, een dag voor Bevrijdingsdag geboren in 1945.
Nee, ga je een pup nemen?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:3rr0r heb jij ervaringen met rottweilers?
Voor appartement zijn die grotere honden allemaal wat zielig, of je moet echt zeker weten dat je veel en vaak gaat wandelen en rennen ermee.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lijken mij in huis om nog net iets meer onderhoud te vragen.
Elke hond heeft uren beweging nodig. Tenzij oud of een klein keffertje.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor appartement zijn die grotere honden allemaal wat zielig, of je moet echt zeker weten dat je veel en vaak gaat wandelen en rennen ermee.
Dan verveelt hij zich niet voortaanquote:Op maandag 10 februari 2025 01:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke hond heeft uren beweging nodig. Tenzij oud of een klein keffertje.
En met een appartement zonder lift moet je de puppy het eerste jaar tillen.
Met een rottweiler verveel je je sowieso nooit. Dat is een forever baby.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan verveelt hij zich niet voortaan
Met een rottweiler behoor je echt zonder uitzondering tot de laagste sociale klasse van de bevolkingquote:Op maandag 10 februari 2025 01:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een rottweiler verveel je je sowieso nooit. Dat is een forever baby.
Mad. Zaterdag kneuzenwedstrijd.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:02 schreef Viesdik het volgende:
Fc Utrecht heeft echt de grootste kans in zijn bestaan om kampieon te worden nu volledig verneukt door deze fucking kansloze losers zeg. Want dat zijn het, faalhazen 1e klas/
Die verwende kneuzen pis ik allemaal in het gezicht.
Moggel makkerquote:Op maandag 10 februari 2025 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Moggel vrienden (en @:ggmm )!
Woordle al gedaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Moggel vrienden (en @:ggmm )!
Onze buren in mijn jeugd hadden er eentje. Die is afgemaakt omdat ie nogal happig was naar iedereen.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:3rr0r heb jij ervaringen met rottweilers?
sowieso hondenquote:Op maandag 10 februari 2025 04:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Met een rottweiler behoor je echt zonder uitzondering tot de laagste sociale klasse van de bevolking
@:rambodirk
quote:
Hallo maat. Is er al een (t)rouwdatum?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1332 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1128 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Wanneer komt de kleine @Caland?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Caland het volgende:
Jongens, het is tijd voor een muziekje
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
Je bent gewoon bang, mietje.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Met een rottweiler behoor je echt zonder uitzondering tot de laagste sociale klasse van de bevolking
@:rambodirk
Blaffende honden bijten niet!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang, mietje.
Wanneer is pisces uitgerekendquote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Voor de oplettende SC-ganger; Ik probeer een beetje inzichtelijk te krijgen wanneer we weer een feestje kunnen vieren
user @Caland lijkt mij wel het type voor een gender reveal party. En dan met hardcoremuziek enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt de kleine @:Caland?
Doe normaal, idioot. @Pisces29 is one of the guysquote:Op maandag 10 februari 2025 10:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wanneer is pisces uitgerekend
Bedank maat, ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Het kolommetje van Willem van H is weer genieten.
Ze wil er voor haar 30e niet aan makker, even geduld dus nog.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt de kleine @:Caland?
Jonge blom!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze wil er voor haar 30e niet aan makker, even geduld dus nog.
Maar die is de 30 toch allang gepasseerdquote:Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe normaal, idioot. @:Pisces29 is one of the guys
waar het weer traditioneel mee zit qua arbitrage.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Onsamenhangend gejank van Willem H.
Genoten. Dank @:maxi-mus
Ik heb het nog niet gezien maar was de pingel zo onterecht?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
waar het weer traditioneel mee zit qua arbitrage.
[ afbeelding ]
Nee ik vond het een penalty maar het duurde wat lang met de VAR en ik had het ook wel begrepen als de VAR eraf was gebleven.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar was de pingel zo onterecht?
Zou je @PattyBrard raken?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Patty Patty Patty.
@:Wereldgozer
Bulletjequote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vond vooral zijn interacties met Bulletje in de soundmixshow altijd zeer geestig
Ik ken hem alleen van één of andere dansshow die mijn moeder altijd keek en waar ik die man strontvervelend vond.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vond vooral zijn interacties met Bulletje in de soundmixshow altijd zeer geestig
Ja, ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Junk, en dan later in een poging zijn leven te beteren callcentermedewerker.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou er van Noa Lang zijn geworden als hij niet redelijk tegen een bal aan kon trappen?
Loverboyquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou er van Noa Lang zijn geworden als hij niet redelijk tegen een bal aan kon trappen?
BOAquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Een uithaler in de havens.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Jaa die is leuk 😄😄👌🏻quote:
quote:
Veenlijkedquote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Patty Patty Patty.
GeertGodquote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Greet is ziedend.
[ x ]
@:maxi-mus
@:Caland
Greet blijft maar voor lul staan. Die man krijgt NIETS voor elkaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Greet is ziedend.
[ x ]
Maar hij heeft wel plannen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
GeertGod
Hoop geschreeuw, weinig plannen.
Beetje dezelfde soort plannen als RKC Waalwijk die de Champions League wil winnen.quote:
Ik lees in die Twitter draad dat België het wel lukt.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje dezelfde soort plannen als RKC Waalwijk die de Champions League wil winnen.
Dat is de schuld van anderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Greet blijft maar voor lul staan. Die man krijgt NIETS voor elkaar.
Ik lees ook wel eens dingen op twitter.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees in die Twitter draad dat België het wel lukt.
Dat is het eigenlijke plan, natuurlijk. Anderen de schuld geven.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is de schuld van anderen.
Ik merk het.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens dingen op twitter.
Geertgodquote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijke plan, natuurlijk. Anderen de schuld geven.
Iets kan juridisch niet? Ligt aan de rechters. Iets wordt afgeschoten in de eerste kamer? Ligt aan de oppositie. Iets kan feitelijk niet? Ligt aan alle vorige kabinetten.
@RamboDirk vindt dat erg leukquote:Op maandag 10 februari 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de super bowl is voor enorme proleten.
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:RamboDirk vindt dat erg leuk
Eens met de stelling dus.
Akkoord, mensen die in het topic hebben gepost zijn hier niet meer welkom.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de super bowl is voor enorme proleten.
Een sportevenement dat vooral draait om de pauze, oké dan.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord, mensen die in het topic hebben gepost zijn hier niet meer welkom.
-edit- Gespot![]()
Wat is jouw mening omtrent Kendrick Lamar?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een sportevenement dat vooral draait om de pauze, oké dan.
Niet gezien en tevens nog nooit bewust een nummer van gehoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mening omtrent Kendrick Lamar?
lolquote:
Teletekstquote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Geert is uit.
[ x ]
@:Rambodirk
Geert mag wel oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt met deze doodvermoeiende twitter act.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Geert is uit.
[ x ]
@:Rambodirk
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geert mag wel oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt met deze doodvermoeiende twitter act.
Dilan is de hoer van Amsterdamquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmen
@:Smoofie
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmen
@:Smoofie
Mijn laatste stem is naar Lisa Westerveld gegaan; de enige die zichzelf inspant voor de jeugd en jeugdzorg (en dus de toekomst).quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mijn laatste stem is naar Lisa Westerveld gegaan; de enige die zichzelf inspant voor de jeugd en jeugdzorg (en dus de toekomst).
De rest van de Hollandse politiek is een aanfluiting.
Lijkt mij wel een leuk wijf, muziekliefhebster ook die graag naar festivals gaat. Al moet je daar niet teveel mee dwepen, ik kijk naar jou vuile zwerver Peter Kwint.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Caland het volgende:
Lisa Westerveld heb ik een keer PERSOONLIJK mogen ontmoeten.
Dit ter info, valt tegen overigens.
Ja, leek me ook wel aardig vrouwtje. Had het ook meer over haar uiterlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk wijf, muziekliefhebster ook die graag naar festivals gaat. Al moet je daar niet teveel mee dwepen, ik kijk naar jou vuile zwerver Peter Kwint.
Ik vind die linkse vrouwen vrijwel altijd wat viezig.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leek me ook wel aardig vrouwtje. Had het ook meer over haar uiterlijk.
Toch ben ik in de stellige overtuiging dat Femke Halalsema er een wokkel van jewelste van draait.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die linkse vrouwen vrijwel altijd wat viezig.
Volgens Koertgod niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ben ik in de stellige overtuiging dat Femke Halalsema er een wokkel van jewelste van draait.
quote:
Jullie trekken ook altijd alles meteen in het seksuele!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Want ze doet zoveel voor de jeugd"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 10-02-2025 16:17:36 ]Yea, she's on crack.
Koert Westerman lijkt me dan weer het type waarbij het na een biertje of drie (zijn dagelijkse minimum) niet meer lukt en dan maar die wijven de schuld gaat geven.quote:
Dat zie je helemaal juist.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Amsterdam of zie ik dat nou verkeerd?
Dit lijkt mij Pekela.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Amsterdam of zie ik dat nou verkeerd?
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tagliatelle met zalm.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kbrquote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti zonder plakjes kaas.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben gewoon te herkennen aan mijn domme opmerkingen hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jouw UI denk ik de hele tijd dat je BefBekje bent
Ik heb wat bij de snackbar besteld. Bord op schoot zo bij Cambuurgoden.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van, zwijntje.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wat bij de snackbar besteld. Bord op schoot zo bij Cambuurgoden.
Je bent een goor biggetjequote:Op maandag 10 februari 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wat bij de snackbar besteld. Bord op schoot zo bij Cambuurgoden.
Nog niet. Feyenoord topic?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al op de poll gestemd makker?
PSV de huilende derde.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ouderwets genieten bij Feyenoord en Ajax staat weer bovenaan.
Dat ging sneller dan verwacht.
Oei. Ik hoop ondanks deze tegenvaller dat je een fantastische dag zult hebben makker!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:48 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1333 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1129 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟩⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟩🟨🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten
Goedemorgen!
Pittig dinsdagje maatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1129 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩🟩
Woordle 1333 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Immers mist kansen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Wotte gaat nat in het Feyenoordtopic
Brobbey scoort nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels heb ik een aanmeldformulier ontvangen van de NSB. Hup Milan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Terwijl user @Caland hem nog probeert te kopschoppen, herstelt @Wotte zich en krijgt hij met een keurige tackle Caland op zijn snufferd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Wij noemen dat soort zaken hemels voer echt waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef Wotte het volgende:
100% pindakaas, komkommer, Shiracha en gefrituurde uitjes zijn een uitstekende combinatie.
Dit wordt de week van de UNDERDOG. Hup PSV en Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl user @:caland hem nog probeert te kopschoppen, herstelt @:wotte zich en krijgt hij met een keurige tackle Caland op zijn snufferd.
@fetXquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef Wotte het volgende:
100% pindakaas, komkommer, Shiracha en gefrituurde uitjes zijn een uitstekende combinatie.
Akkoordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt de week van de UNDERDOG. Hup PSV en Feyenoord.
Het is niet mijn dag vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland heeft het flink ingewikkeld met gevatte opmerkingen nu Feyenoord weer het lachertje is.
Stringer Bellquote:
Ik ben zelf vandaag ook niet vooruit te branden maat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vriend
Morgen een nieuwe kans!
quote:Samir Arab, a Malta international, was approached by criminals to fix a match. What happened next changed his life.
Episode two of Footballers Unfiltered with Joe Hart is out now to watch on @Spotify or listen to on all major streaming platforms.
Dat magquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Met likes gestrooid in het Champions Liek topic.
Bram heb zijn dosering weer opgehoogd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Gijp weer gesnoven in de podcast genot
Nee niet met @Novaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef onlogisch het volgende:
@:Nova zojuist een paar tikken gegeven.
@Nova is echt een waardeloos stuk vreten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Poging tot handreiking gedaan, totaal mislukt @:onlogisch
Strakjes in de stad even iets happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Kipdijen. Gebakken ui. Paprika en taugé.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Al Gore?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm AI dit AI dat ik ben een beetje AI moe hoor
noobquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1334 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩
(Per ongeluk weggeklikt bij poging 5)
skklquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1334 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩
Blijven doneren.quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Als je hem wegklikt en je gaat terug dan blijft gewoon je oude score staanquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb geen idee maat. Maar als we hiermee het vuurtje een beetje op kunnen stoken dan vind ik het ook een heel vreemd verhaalquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hem wegklikt en je gaat terug dan blijft gewoon je oude score staan
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik vind dit een heel vreemd verhaal.
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
Meiden van de Keileweg, 25 jaar later. NPO (plus)
8.4/10
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum @:scrummie @:tong80 @:yvonne @:madame_paon zie review
Ik ga die zeker kijken. Eerste reeks ook gezien. Heftig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
Meiden van de Keileweg, 25 jaar later. NPO (plus)
8.4/10
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum @:scrummie @:tong80 @:yvonne @:madame_paon zie review
Krentenbollen ham/kaas. Plus een like.quote:
Eet smakelijk, ouwe dibbes.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
We gaan lunchen; eetze allen.
Zakdoekje?quote:
voetbalkrexxxdeelnemermetoorbelletjemoeilijkkijken.gifquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand neemt @:tong80 serieus.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
voetbalkrexxxdeelnemermetoorbelletjemoeilijkkijken.gif
AVGquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zijn de pleisters al van je knieën af ? Of ga je niet meer gebukt onder je afspraak met Gordon ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand neemt @:tong80 serieus.
Ik rijst met Baby Pagnang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die van mij was derderangs. Van Uitgekookt! namelijk. Het kon er mee door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bami pangpang @:kukelecucktsju10
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Jan Dirk lijkt mij een gezellige man met een negatief IQ.
Makker, jaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)
De tandjes. Flopland neemt geen blad voor de mondquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef KingRoland het volgende:
Tsja in VBL is er een soort van … gezwel van users die je liever zo snel mogelijk ziet verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |