Zou je @PattyBrard raken?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Patty Patty Patty.
@:Wereldgozer
Bulletjequote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vond vooral zijn interacties met Bulletje in de soundmixshow altijd zeer geestig
Ik ken hem alleen van één of andere dansshow die mijn moeder altijd keek en waar ik die man strontvervelend vond.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vond vooral zijn interacties met Bulletje in de soundmixshow altijd zeer geestig
Ja, ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Junk, en dan later in een poging zijn leven te beteren callcentermedewerker.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou er van Noa Lang zijn geworden als hij niet redelijk tegen een bal aan kon trappen?
Loverboyquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou er van Noa Lang zijn geworden als hij niet redelijk tegen een bal aan kon trappen?
BOAquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Een uithaler in de havens.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Jaa die is leuk 😄😄👌🏻quote:
quote:
Veenlijkedquote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Patty Patty Patty.
@:Wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |