Junk, en dan later in een poging zijn leven te beteren callcentermedewerker.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou er van Noa Lang zijn geworden als hij niet redelijk tegen een bal aan kon trappen?
Loverboyquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou er van Noa Lang zijn geworden als hij niet redelijk tegen een bal aan kon trappen?
BOAquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Een uithaler in de havens.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Jaa die is leuk 😄😄👌🏻quote:
quote:
Veenlijkedquote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Patty Patty Patty.
@:Wereldgozer
GeertGodquote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Greet is ziedend.
[ x ]
@:maxi-mus
@:Caland
Greet blijft maar voor lul staan. Die man krijgt NIETS voor elkaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Greet is ziedend.
[ x ]
Maar hij heeft wel plannen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
GeertGod
Hoop geschreeuw, weinig plannen.
Beetje dezelfde soort plannen als RKC Waalwijk die de Champions League wil winnen.quote:
Ik lees in die Twitter draad dat België het wel lukt.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje dezelfde soort plannen als RKC Waalwijk die de Champions League wil winnen.
Dat is de schuld van anderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Greet blijft maar voor lul staan. Die man krijgt NIETS voor elkaar.
Ik lees ook wel eens dingen op twitter.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees in die Twitter draad dat België het wel lukt.
Dat is het eigenlijke plan, natuurlijk. Anderen de schuld geven.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is de schuld van anderen.
Ik merk het.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens dingen op twitter.
Geertgodquote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijke plan, natuurlijk. Anderen de schuld geven.
Iets kan juridisch niet? Ligt aan de rechters. Iets wordt afgeschoten in de eerste kamer? Ligt aan de oppositie. Iets kan feitelijk niet? Ligt aan alle vorige kabinetten.
@RamboDirk vindt dat erg leukquote:Op maandag 10 februari 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de super bowl is voor enorme proleten.
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:RamboDirk vindt dat erg leuk
Eens met de stelling dus.
Akkoord, mensen die in het topic hebben gepost zijn hier niet meer welkom.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de super bowl is voor enorme proleten.
Een sportevenement dat vooral draait om de pauze, oké dan.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord, mensen die in het topic hebben gepost zijn hier niet meer welkom.
-edit- Gespot![]()
Wat is jouw mening omtrent Kendrick Lamar?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een sportevenement dat vooral draait om de pauze, oké dan.
Niet gezien en tevens nog nooit bewust een nummer van gehoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mening omtrent Kendrick Lamar?
lolquote:
Teletekstquote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Geert is uit.
[ x ]
@:Rambodirk
Geert mag wel oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt met deze doodvermoeiende twitter act.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Geert is uit.
[ x ]
@:Rambodirk
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geert mag wel oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt met deze doodvermoeiende twitter act.
Dilan is de hoer van Amsterdamquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmen
@:Smoofie
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmen
@:Smoofie
Mijn laatste stem is naar Lisa Westerveld gegaan; de enige die zichzelf inspant voor de jeugd en jeugdzorg (en dus de toekomst).quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mijn laatste stem is naar Lisa Westerveld gegaan; de enige die zichzelf inspant voor de jeugd en jeugdzorg (en dus de toekomst).
De rest van de Hollandse politiek is een aanfluiting.
Lijkt mij wel een leuk wijf, muziekliefhebster ook die graag naar festivals gaat. Al moet je daar niet teveel mee dwepen, ik kijk naar jou vuile zwerver Peter Kwint.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Caland het volgende:
Lisa Westerveld heb ik een keer PERSOONLIJK mogen ontmoeten.
Dit ter info, valt tegen overigens.
Ja, leek me ook wel aardig vrouwtje. Had het ook meer over haar uiterlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk wijf, muziekliefhebster ook die graag naar festivals gaat. Al moet je daar niet teveel mee dwepen, ik kijk naar jou vuile zwerver Peter Kwint.
Ik vind die linkse vrouwen vrijwel altijd wat viezig.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leek me ook wel aardig vrouwtje. Had het ook meer over haar uiterlijk.
Toch ben ik in de stellige overtuiging dat Femke Halalsema er een wokkel van jewelste van draait.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die linkse vrouwen vrijwel altijd wat viezig.
Volgens Koertgod niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ben ik in de stellige overtuiging dat Femke Halalsema er een wokkel van jewelste van draait.
quote:
Jullie trekken ook altijd alles meteen in het seksuele!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Want ze doet zoveel voor de jeugd"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 10-02-2025 16:17:36 ]Yea, she's on crack.
Koert Westerman lijkt me dan weer het type waarbij het na een biertje of drie (zijn dagelijkse minimum) niet meer lukt en dan maar die wijven de schuld gaat geven.quote:
Dat zie je helemaal juist.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Amsterdam of zie ik dat nou verkeerd?
Dit lijkt mij Pekela.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Amsterdam of zie ik dat nou verkeerd?
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tagliatelle met zalm.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kbrquote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti zonder plakjes kaas.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben gewoon te herkennen aan mijn domme opmerkingen hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jouw UI denk ik de hele tijd dat je BefBekje bent
Ik heb wat bij de snackbar besteld. Bord op schoot zo bij Cambuurgoden.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van, zwijntje.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wat bij de snackbar besteld. Bord op schoot zo bij Cambuurgoden.
Je bent een goor biggetjequote:Op maandag 10 februari 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wat bij de snackbar besteld. Bord op schoot zo bij Cambuurgoden.
Nog niet. Feyenoord topic?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al op de poll gestemd makker?
PSV de huilende derde.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ouderwets genieten bij Feyenoord en Ajax staat weer bovenaan.
Dat ging sneller dan verwacht.
Oei. Ik hoop ondanks deze tegenvaller dat je een fantastische dag zult hebben makker!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:48 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1333 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1129 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟩⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟩🟨🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩