Net zoals die 100 miljoen voor condooms in Gaza zekers, wat uiteindelijk ontwikkelingshulp voor de provincie Gaza in Mozambique bleek te zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
[ x ]
1 miljard per week aan 100% fraude, en Musk en zn team brengen het via X out en in de open, dát is pas daadkracht, niet die slappe oude politiek die we kennen. Daarom is Musk een revolutionair.
Okéquote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wanneer het een mens is. #maardatislogisch.
Waarom mag dat gebod wat jou betreft bij het grof vuil gezet worden als het om het verdedigen van de doodstraf gaat?
Met wat voor soort mensen ging jij om?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt begrijpen of wilt begrijpen, is het lachwekkend. Ik weet nog wel hoe er destijds gelachen werd toen iemand zei dat de aarde rond was. Of de zwaartekracht. Er zijn ontelbaar veel voorbeelden. Dat is er nu ook met Musk gaande. Maar later zullen mensen zich schamen dat ze het niet meteen begrepen en erkenden.
Genesis 2:7 zegt dat leven werd gegeven toen God Adam liet ademen. Als je toch met Bijbelverzen gaat smijten kunnen we net zo goed de eerste pakken die daarover wat zegt.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wanneer is het een mens volgens jou?
20 miljoen voor sesam straat in Irak is ook wel een dingetje. Het punt is dat dit soort belachelijke uitgaven niet te verdedigen zijn naar de belastingbetaler.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net zoals die 100 miljoen voor condooms in Gaza zekers, wat uiteindelijk ontwikkelingshulp voor de provincie Gaza in Mozambique bleek te zijn.
Hoe naïef kun je zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe er destijds gelachen werd toen iemand zei dat de aarde rond was. Of de zwaartekracht.
Daar moest je zeker even op googlen of niet?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Genesis 2:7 zegt dat leven werd gegeven toen God Adam liet ademen. Als je toch met Bijbelverzen gaat smijten kunnen we net zo goed de eerste pakken die daarover wat zegt.
En toch is de gristentaliban de grootste fanclub van de doodstraf.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De geboden zijn de basisregels die we moeten volgen. Je mag simpelweg niet moorden
quote:The ongoing actions by Musk and his followers are a coup because the individuals seizing power have no right to it. Elon Musk was elected to no office and there is no office that would give him the authority to do what he is doing. It is all illegal. It is also a coup in its intended effects: to undo democratic practice and violate human rights.
Wat Maga niet begrijpt is dat de VS met ontwikkelingshulp invloed koopt in vele landen wereldwijd.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
20 miljoen voor sesam straat in Irak is ook wel een dingetje. Het punt is dat dit soort belachelijke uitgaven niet te verdedigen zijn naar de belastingbetaler.
Wat dat betreft zouden dit soort giften naar het buitenland op vrijwillige basis moeten gaan.
Gun je de Irakezen sesamstraat dan kunnen de mensen daar zelf voor doneren.
Zeg maar gerust 2.500 jaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:26 schreef Sanvi het volgende:
[..]![]()
Damn. Hou oud ben je eigenlijk? Jaar of 400?
Vette Highlander shit hiero.
Welke $50M aan fraudequote:Op zondag 9 februari 2025 00:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
[ x ]
1 miljard per week aan 100% fraude, en Musk en zn team brengen het via X out en in de open, dát is pas daadkracht, niet die slappe oude politiek die we kennen. Daarom is Musk een revolutionair.
Omdat er een afweging word gemaakt of zo’n persoon die een vreselijke misdaad heeft begaan (moord) bestraft moet worden met de dood.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En toch is de gristentaliban de grootste fanclub van de doodstraf.
Adviesje: Neem geen rode pillen meer voordat je het Internet opgaat. Je komt er nogal... gestoord door over.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb de rode pil genomen, maar jullie hier willen de blauwe pil blijven slikken, geloof maar wat een klein select groepje vanuit een kamertje op de redacties van de mainstream media jou wilt laten lezen en laten zien, een groepje die zeer gekleurd en vooringenomen zijn, en naar nu blijkt ook nog eens gefinancierd door mensen met bepaalde duidelijke intenties. Dan geloof ik wat meer dan een miljard onafhankelijke, subjectieve én objectieve, rijke én arme mensen TEGELIJKERTIJD mij willen laten zien en lezen.
We zijn eindelijk BEVRIJD na de overname van Twitter door Musk. Niemand kan de waarheid de mond meer snoeren, de controle door de massa media is definitief voorbij, en daarom deden en doen ze ook alles om dat te proberen te voorkomen, want daar zijn ze doodsbang voor, hun macht gereduceerd tot as, als een gratis en volledig vrij social media kanaal het nieuws beter, nauwkeuriger en SNELLER brengt met een miljard+ verslaggevers overal ter wereld direct ter plaatse. Het nieuws is nu zo vrij als een vogel geworden, of in mijn geval als een ADELAAR. En dat is een ZEGEN voor de mensheid. Als er onwaarheden op X verschijnen, zullen mensen ELKAAR kunnen corrigeren. Community notes zijn revolutionair gebleken. Maar blijven jullie die blauwe pil van de NOS, BBC, CNN, ARD, CBS etc etc maar slikken hoor. Vrij worden is een keuze die je zelf moet maken.
Leuk en aardig allemaal die invloed kopen maar daar zitten de burgers niet op te wachten die op Trump hebben gestemd. Het land heeft gekozen en er word gehandeld naar die keuzes. Ik weet het is zeer verassend dat er een “politicus” is die doet wat hij zegt. Dat heb ik in heel mijn leven nog nooit meegemaakt en zal ik ook nooit meemaken in Nederland.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat Maga niet begrijpt is dat de VS met ontwikkelingshulp invloed koopt in vele landen wereldwijd.
Andere landen staan te popelen om die invloed over te nemen.
Trump loopt u te janken dat China havens in Panama bezit.
Dat is een rechtstreeks gevolg van het beleid van Trump 1.
Trump 2 gaat dat dunnetjes over doen op een wereldwijde schaal.
Jouw verhaal dat de VS 50 miljoen uit geeft aan condooms voor Gaza, die vervolgens door Hamas gevuld met helium als bommen op Israël af werden gestuurd bleek een leugen.
De steun betrof Gaza in Mozambique. En het geld gaat naar verschillende bestemmingen zoals schoon drinkwater...
En nu kom jij met Sesamstraat voor Irak...
Het en na het andere onzinverhaal wordt als zoete koek geslikt.
En ondertussen sloopt Musk onder auspiciën Trump de Amerikaanse hegemonie.
Alleen God oordeelt volgens de sprookjesboekgelovers over leven en dood, totdat het in hun straatje past om daarvan af te wijken. In de gewone wereld noemen we dat ook wel hypocriet.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat er een afweging word gemaakt of zo’n persoon die een vreselijke misdaad heeft begaan (moord) bestraft moet worden met de dood.
Ook daar voorziet de bijbel overigens in, oog om oog, tand om tand.
Daar is bij abortus uiteraard geen sprake van omdat de baby in kwestie helemaal niet in staat is om te moorden.
Dat is dus niet waar, oog om oog tand om tand. Kortom de rechtspraak is bevoegd om daar ook over te oordelen als de misdaad ernstig genoeg is. Moord is zo’n misdaad die in aanmerking komt voor de doodstraf.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Alleen God oordeelt volgens de sprookjesboekgelovers over leven en dood, totdat het in hun straatje past om daarvan af te wijken. In de gewone wereld noemen we dat ook wel hypocriet.
Hypofuckingcriet.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, oog om oog tand om tand. Kortom de rechtspraak is bevoegd om daar ook over te oordelen als de misdaad ernstig genoeg is. Moord is zo’n misdaad die in aanmerking komt voor de doodstraf.
Mensen weten al sinds eeuwen voor Christus, dat de aarde rond is.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt begrijpen of wilt begrijpen, is het lachwekkend. Ik weet nog wel hoe er destijds gelachen werd toen iemand zei dat de aarde rond was. Of de zwaartekracht. Er zijn ontelbaar veel voorbeelden. Dat is er nu ook met Musk gaande. Maar later zullen mensen zich schamen dat ze het niet meteen begrepen en erkenden.
https://hemel.waarnemen.com/FAQ/Aarde/020.htmlquote:Er wordt vaak gedacht dat mensen in de Middeleeuwen dachten dat de Aarde plat was. Dit is onjuist — de meeste mensen waren te druk om in hun onderhoud te voorzien om zich zulke zaken af te vragen. Mensen die de luxe hadden om hier wel over na te denken wisten over het algemeen dat de Aarde (ongeveer) bolvormig was.
Het is al minstens 2500 jaar bekend (of er werd sterk vermoed) dat de Aarde bolvormig is. Herodotes schreef rond 425 v.Chr. dat de Phoeniciërs rond 600 v.Chr. rond Afrika voeren en de Zon in het noorden zagen staan. Dat kan alleen als de Aarde bolvormig is. Ook andere (noord-zuid) reizigers die minder lange afstanden aflegden zullen een verschil in zonshoogte of hoogte van de poolster hebben waargenomen.
Vanaf de 5e eeuw voor Christus was in de Griekse filosofie algemeen aanvaard dan de Aarde rond is. De ontdekking hiervan werd toegeschreven aan Pythagoras (6e eeuw), maar het is onduidelijk of dit klopt en wat zijn argumenten waren. Plato doceerde dat de Aarde rond was, maar eveneens zonder argumenten. Zijn leerling Aristoteles (4e eeuw) gaf hiervoor wel bewijs:
In Nederland is er geen enkele politicus die een meerderheid behaalt.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal die invloed kopen maar daar zitten de burgers niet op te wachten die op Trump hebben gestemd. Het land heeft gekozen en er word gehandeld naar die keuzes. Ik weet het is zeer verassend dat er een “politicus” is die doet wat hij zegt. Dat heb ik in heel mijn leven nog nooit meegemaakt en zal ik ook nooit meemaken in Nederland.
Je hebt dus toch een spiegel?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Argumenten zijn weer eens op zie ik.
Jij niet blijkbaar, hou er maar beter over op om met de bijbel te schermen om je links progressieve wereldbeeld te rechtvaardigen. De Bijbel is vooral voor jou wereldbeeld veel te conservatief.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt dus toch een spiegel?
Als de bijbelaanhangers daadwerkelijk de bijbel zouden aanhangen zouden ze nooit op een antichrist als Trump gestemd hebben, maar daar worden ze liever niet op gewezen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij niet blijkbaar, hou er maar beter over op om met de bijbel te schermen om je links progressieve wereldbeeld te rechtvaardigen. De Bijbel is vooral voor jou wereldbeeld veel te conservatief.
De VS heeft veel te danken aan flauwekul zoals miljoenen voor Irakese sesamstraat en een transgender opera in zuid Amerika?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Nederland is er geen enkele politicus die een meerderheid behaalt.
Logisch dat een politicus dan er niet uit kan halen wat die belooft.
Trump kan dat wel, die heeft een meerderheid in alle huizen.
Tegelijkertijd komt Trump niet alle beloften na.
Zo is er geen vrede in Oekraïne binnen 24 uur.
En dat de kiezer geen boodschap heeft aan een sterk Amerika; daar gaan ze dan nog wel achter komen.
Veel welvaart in de VS is daar aan te danken.
We hebben lang in de Amerikaanse Eeuw geleefd.
Wie weet komt nu de Chinese Eeuw aan bod.
Amerika heeft ervoor gekozen zeg je.
Dus dan is het goed.
Mijn god wat een armoede…….quote:Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als de bijbelaanhangers daadwerkelijk de bijbel zouden aanhangen zouden ze nooit op een antichrist als Trump gestemd hebben, maar daar worden ze liever niet op gewezen.
En weer de Christelijke kerk die daar juist zo op tegen was.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met wat voor soort mensen ging jij om?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand daarom ging lachen.
Wat heeft de gescheiden zedendelinquent op wie ze nu gestemd hebben dan op met christelijke normen en waarden?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn god wat een armoede…….
Op wie hadden ze dan moeten stemmen op Kamala die helemaal niets op heeft met christenen? Oh wacht laat me raden ze hadden uit principe thuis moeten blijven en de overwinning aan Kamala moeten laten. Ja daar schieten ze echt wat mee op…….
Het is nutteloos te proberen te spreken met een gehersenspoelde cult-member. De zon schijnt uit Trump's aars voor dit soort types.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat heeft de gescheiden zedendelinquent op wie ze nu gestemd hebben dan op met christelijke normen en waarden?
Ja ja de president mag het Witte Huis niet verlaten omdat mensen niet meer thuis mogen werken lmao. Komop je kan beter dan dit.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Als zowel Trump als Musk stellen dat werknemers niet moeten thuiswerken maar naar kantoor moeten komen, waarom doet DOGE dan niets aan de miljoenen die worden verspild aan betalingen aan Mar-A-Lago omdat de president het vertikt om te gaan werken?
Waarom moet er belastinggeld worden witgewassen als betaling aan een veroordeelde crimineel? Leg dat eens uit met je gristelijke normen en waarden.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ja de president mag het Witte Huis niet verlaten omdat mensen niet meer thuis mogen werken lmao. Komop je kan beter dan dit.
Dankzij de rechters die Trump heeft aangesteld is Roe V Wade afgeschaft waardoor abortus bij de Staten is komen te liggen. Volgens Bijbelse principes kan er nu wat gedaan worden tegen abortus op statelijk niveau. Met een stem destijds op Clinton was dit uiteraard nooit gebeurt.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat heeft de gescheiden zedendelinquent op wie ze nu gestemd hebben dan op met christelijke normen en waarden?
Lol wat? 🤣🤣quote:Op zondag 9 februari 2025 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom moet er belastinggeld worden witgewassen als betaling aan een veroordeelde crimineel? Leg dat eens uit met je gristelijke normen en waarden.
Dus de gristentaliban gooit al hun principes opzij en steunt een veroordeeld zedendelinquent als ze daarmee 100 jaar terug in de tijd kunnen en abortus kunnen verbieden? Daar gaat hun geloofwaardigheid.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dankzij de rechters die Trump heeft aangesteld is Roe V Wade afgeschaft waardoor abortus bij de Staten is komen te liggen. Volgens Bijbelse principes kan er nu wat gedaan worden tegen abortus op statelijk niveau. Met een stem destijds op Clinton was dit uiteraard nooit gebeurt.
Al die miljoenen belastinggeld die nu moeten worden betaald aan Mar-a-Lago omdat Trump liever de belastingbetaler oplicht dan gewoon zijn werk te gaan doen.quote:
Je zou bijna gaan denken dat deze man een racist is.quote:https://www.dailystar.co.(...)utm_campaigan=reddit
US President Donald Trump says he will not deport Prince Harry amid a legal battle over his immigration status. The Orange Manbaby did, however, take a swipe at Meghan Markle in comments he made to a news outlet.
Trump said on Friday: "I don't want to do that. I'll leave him alone. He's got enough problems with his wife. She's terrible."
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Dus als ik het goed begrijp mag een president het Witte Huis niet verlaten zolang hij president is?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Al die miljoenen belastinggeld die nu moeten worden betaald aan Mar-a-Lago omdat Trump liever de belastingbetaler oplicht dan gewoon zijn werk te gaan doen.
Het lijkt echt steeds moeilijker te worden om over dit soort onderwerpen te discussiëren zonder persoonlijke aanvallen. Of misschien is dat altijd al zo geweest en is dat wellicht menselijk, geen idee.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef Cyan9 het volgende:
Zo kan 'ie wel weer met het op de man spelen. Doe een beetje normaal, of ander post je maar ergens anders.
Dat zijn de nadelen van "je moet alles kunnen zeggen" en andersoortig fuck your feelings gebrul. Veel roepers van die opmerkingen houden er vaak niet van om zelf voor klootzak te worden uitgemaakt. Maar ja, het werkt natuurlijk twee kanten op.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het lijkt echt steeds moeilijker te worden om over dit soort onderwerpen te discussiëren zonder persoonlijke aanvallen. Of misschien is dat altijd al zo geweest en is dat wellicht menselijk, geen idee.
Het eenvoudige "ik ben het niet met je eens, want..." of "dat klopt niet, omdat..." lijkt er steeds minder bij te zijn. Ik zie steeds meer discussies in de trant van "dit is gewoon zo en als je daar anders tegenaan kijkt, komt dat omdat je een klootzak/dombo/kwaadaardig persoon bent". Jammer wel.
Ik vind het volkomen logisch dat wanneer je iemand rechtstreeks voor klootzak uitmaakt, je die net zo hard terug kunt krijgen van die persoon. Geen enkel probleem mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zijn de nadelen van "je moet alles kunnen zeggen" en andersoortig fuck your feelings gebrul. Veel roepers van die opmerkingen houden er vaak niet van om zelf voor klootzak te worden uitgemaakt. Maar ja, het werkt natuurlijk twee kanten op.
quote:"It's normal for a new administration to ask potential political appointees about their political views to assure that they align with the new administration," said John Bellinger III, who served as the senior counsel for the White House National Security Council in the George W. Bush administration. "And it's appropriate for a new administration to ask career officials if they are comfortable carrying out the new administration's policies. But it's not appropriate to condition jobs, especially in the intelligence and law enforcement community, on partisan political stances. We want career officials to interpret intelligence and enforce the laws in a neutral way without any partisan preference."
Twitter was / is z'n persoonlijke verslaving in het manipuleren van nieuws. Daarvan gaf hij aan het te willen kopen. Eerst was het nog bluf, maar dat werd z'n strop. En toen heeft ie er een nazi-platform van gemaakt met steun van magnaten. Misschien ook mede wel weer een stukje vergelding op eigen onkundig handelen bij externe factoren leggen. Want Musk maakt natuurlijk geen fouten (zie zn game gedrag)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Elon Musk is aan het roepen dat hij niet denkt TikTok te gaan kopen.
Grappig, dat zei hij eerst ook van Twitter.
Strop? Het is altijd zijn intentie geweest om via Twitter invloed uit te oefenen op de verkiezingen in het voordeel van Trump en dat is uitstekend gelukt.quote:Op zondag 9 februari 2025 06:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Twitter was / is z'n persoonlijke verslaving in het manipuleren van nieuws. Daarvan gaf hij aan het te willen kopen. Eerst was het nog bluf, maar dat werd z'n strop. En toen heeft ie er een nazi-platform van gemaakt met steun van magnaten. Misschien ook mede wel weer een stukje vergelding op eigen onkundig handelen bij externe factoren leggen. Want Musk maakt natuurlijk geen fouten (zie zn game gedrag)
In tiktok heeft ie nog geen interesse getoond. Ik dacht dat de persoon achter Mr. Beast dat wilde overnemen.
Het was een strop. De aanloop was ook verre van soepel. Hij heeft nog de advocaten willen aanklagen die hem geforceerd hebben twitter te kopen (omdat hij zelf liep te bluffen)quote:Op zondag 9 februari 2025 06:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Strop? Het is altijd de bedoeling geweest om via Twitter invloed uit te oefenen op de verkiezingen in het voordeel van Trump en dat is uitstekend gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |