abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216603380
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Als de bijbelaanhangers daadwerkelijk de bijbel zouden aanhangen zouden ze nooit op een antichrist als Trump gestemd hebben, maar daar worden ze liever niet op gewezen.
Mijn god wat een armoede…….
Op wie hadden ze dan moeten stemmen op Kamala die helemaal niets op heeft met christenen? Oh wacht laat me raden ze hadden uit principe thuis moeten blijven en de overwinning aan Kamala moeten laten. Ja daar schieten ze echt wat mee op…….
pi_216603392
Als zowel Trump als Musk stellen dat werknemers niet moeten thuiswerken maar naar kantoor moeten komen, waarom doet DOGE dan niets aan de miljoenen die worden verspild aan betalingen aan Mar-A-Lago omdat de president het vertikt om te gaan werken?
  zondag 9 februari 2025 @ 01:09:42 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216603394
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met wat voor soort mensen ging jij om?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand daarom ging lachen.
En weer de Christelijke kerk die daar juist zo op tegen was.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216603395
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mijn god wat een armoede…….
Op wie hadden ze dan moeten stemmen op Kamala die helemaal niets op heeft met christenen? Oh wacht laat me raden ze hadden uit principe thuis moeten blijven en de overwinning aan Kamala moeten laten. Ja daar schieten ze echt wat mee op…….
Wat heeft de gescheiden zedendelinquent op wie ze nu gestemd hebben dan op met christelijke normen en waarden?
  zondag 9 februari 2025 @ 01:11:33 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216603404
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Wat heeft de gescheiden zedendelinquent op wie ze nu gestemd hebben dan op met christelijke normen en waarden?
Het is nutteloos te proberen te spreken met een gehersenspoelde cult-member. De zon schijnt uit Trump's aars voor dit soort types.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216603406
quote:
Als zowel Trump als Musk stellen dat werknemers niet moeten thuiswerken maar naar kantoor moeten komen, waarom doet DOGE dan niets aan de miljoenen die worden verspild aan betalingen aan Mar-A-Lago omdat de president het vertikt om te gaan werken?
Ja ja de president mag het Witte Huis niet verlaten omdat mensen niet meer thuis mogen werken lmao. Komop je kan beter dan dit.
pi_216603408
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja ja de president mag het Witte Huis niet verlaten omdat mensen niet meer thuis mogen werken lmao. Komop je kan beter dan dit.
Waarom moet er belastinggeld worden witgewassen als betaling aan een veroordeelde crimineel? Leg dat eens uit met je gristelijke normen en waarden.
pi_216603417
quote:

[..]
Dankzij de rechters die Trump heeft aangesteld is Roe V Wade afgeschaft waardoor abortus bij de Staten is komen te liggen. Volgens Bijbelse principes kan er nu wat gedaan worden tegen abortus op statelijk niveau. Met een stem destijds op Clinton was dit uiteraard nooit gebeurt.
pi_216603418
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Waarom moet er belastinggeld worden witgewassen als betaling aan een veroordeelde crimineel? Leg dat eens uit met je gristelijke normen en waarden.
Lol wat? 🤣🤣
pi_216603428
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dankzij de rechters die Trump heeft aangesteld is Roe V Wade afgeschaft waardoor abortus bij de Staten is komen te liggen. Volgens Bijbelse principes kan er nu wat gedaan worden tegen abortus op statelijk niveau. Met een stem destijds op Clinton was dit uiteraard nooit gebeurt.
Dus de gristentaliban gooit al hun principes opzij en steunt een veroordeeld zedendelinquent als ze daarmee 100 jaar terug in de tijd kunnen en abortus kunnen verbieden? Daar gaat hun geloofwaardigheid.
pi_216603438
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol wat? 🤣🤣
Al die miljoenen belastinggeld die nu moeten worden betaald aan Mar-a-Lago omdat Trump liever de belastingbetaler oplicht dan gewoon zijn werk te gaan doen.
  zondag 9 februari 2025 @ 01:22:24 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216603455
quote:
https://www.dailystar.co.(...)utm_campaigan=reddit

US President Donald Trump says he will not deport Prince Harry amid a legal battle over his immigration status. The Orange Manbaby did, however, take a swipe at Meghan Markle in comments he made to a news outlet.

Trump said on Friday: "I don't want to do that. I'll leave him alone. He's got enough problems with his wife. She's terrible."
Je zou bijna gaan denken dat deze man een racist is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216603457
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Al die miljoenen belastinggeld die nu moeten worden betaald aan Mar-a-Lago omdat Trump liever de belastingbetaler oplicht dan gewoon zijn werk te gaan doen.
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Dus als ik het goed begrijp mag een president het Witte Huis niet verlaten zolang hij president is?
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 02:09:38 #239
375570 crew  Cyan9
pi_216603616
Zo kan 'ie wel weer met het op de man spelen. Doe een beetje normaal, of ander post je maar ergens anders.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 9 februari 2025 @ 02:56:48 #240
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216603697
quote:
4s.gif Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef Cyan9 het volgende:
Zo kan 'ie wel weer met het op de man spelen. Doe een beetje normaal, of ander post je maar ergens anders.
Het lijkt echt steeds moeilijker te worden om over dit soort onderwerpen te discussiëren zonder persoonlijke aanvallen. Of misschien is dat altijd al zo geweest en is dat wellicht menselijk, geen idee.

Het eenvoudige "ik ben het niet met je eens, want..." of "dat klopt niet, omdat..." lijkt er steeds minder bij te zijn. Ik zie steeds meer discussies in de trant van "dit is gewoon zo en als je daar anders tegenaan kijkt, komt dat omdat je een klootzak/dombo/kwaadaardig persoon bent". Jammer wel.
pi_216603771
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 02:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het lijkt echt steeds moeilijker te worden om over dit soort onderwerpen te discussiëren zonder persoonlijke aanvallen. Of misschien is dat altijd al zo geweest en is dat wellicht menselijk, geen idee.

Het eenvoudige "ik ben het niet met je eens, want..." of "dat klopt niet, omdat..." lijkt er steeds minder bij te zijn. Ik zie steeds meer discussies in de trant van "dit is gewoon zo en als je daar anders tegenaan kijkt, komt dat omdat je een klootzak/dombo/kwaadaardig persoon bent". Jammer wel.
Dat zijn de nadelen van "je moet alles kunnen zeggen" en andersoortig fuck your feelings gebrul. Veel roepers van die opmerkingen houden er vaak niet van om zelf voor klootzak te worden uitgemaakt. Maar ja, het werkt natuurlijk twee kanten op.
  zondag 9 februari 2025 @ 04:05:33 #242
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216603802
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 03:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat zijn de nadelen van "je moet alles kunnen zeggen" en andersoortig fuck your feelings gebrul. Veel roepers van die opmerkingen houden er vaak niet van om zelf voor klootzak te worden uitgemaakt. Maar ja, het werkt natuurlijk twee kanten op.
Ik vind het volkomen logisch dat wanneer je iemand rechtstreeks voor klootzak uitmaakt, je die net zo hard terug kunt krijgen van die persoon. Geen enkel probleem mee.

Het ging mij echter om discussies over onderwerpen als bijvoorbeeld in dit topic, die (naar ik aanneem) de meeste mensen hier niet persoonlijk aangaan. Als je het dan oneens bent, lijkt het (mijns inziens) steeds vaker te ontaarden in (even gechargeerd) "dat vind je omdat je een klootzak/dombo/kwaadaardig persoon/troll/whatever bent".

Argumenten doen er dan niet meer toe, het staat vast dat de persoon ongelijk heeft omdat het een klootzak is. Dat vind ik soms wel jammer voor de discussie. Gebeurt vanuit alle kanten overigens. Ik zal mezelf er ongetwijfeld ook aan schuldig maken, hoewel ik het steeds meer probeer te vermijden. Niet omdat ik mezelf zo goed vind, maar ik zie er weinig meerwaarde in om veel tijd te besteden aan het uitschelden van een voor mij volslagen onbekend persoon op internet.
pi_216603810
Wat.Een.Legende.
twitter

twitter
pi_216603829
Wat.Een.Debiel.

Terwijl de rijkste man ter wereld zijn goedgelovige volgvolk met een photo-op bevredigt worden Amerikaanse boeren (alweer) gedupeerd en ligt voedsel te rotten in magazijnen dat bestemd is voor hongerlijdende bevolking overal ter wereld.

Kansas’ Moran, Davids sound alarm on delay of USAID food aid to starving people worldwide

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 09-02-2025 05:39:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216603831
'Fantastische' president:

U.S. intelligence, law enforcement candidates face Trump loyalty test

quote:
"It's normal for a new administration to ask potential political appointees about their political views to assure that they align with the new administration," said John Bellinger III, who served as the senior counsel for the White House National Security Council in the George W. Bush administration. "And it's appropriate for a new administration to ask career officials if they are comfortable carrying out the new administration's policies. But it's not appropriate to condition jobs, especially in the intelligence and law enforcement community, on partisan political stances. We want career officials to interpret intelligence and enforce the laws in a neutral way without any partisan preference."

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 09-02-2025 05:57:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216603838
De rijkste man ter wereld en zijn puppet-president willen natuurlijk niet dat de consument nog langer beschermd wordt tegen oplichterspraktijken van grote bedrijven.

https://bsky.app/profile/cwebbonline.com/post/3lhoxtk6w622h

The Trump-Musk Presidency is killing the CFPB

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 09-02-2025 05:54:02 ]
pi_216603870
Wat.Een.Rancuneuze.Kleuter.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lhpcmuuskk2g

Het intrekken van de security clearances is pure vergelding:

(NY AG) Laetitia James en (DA) Alvin Bragg zijn uiteraard ook de klos:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lhpdav3uik2e

Andrew Weismann en Norm Eisen staan ook op het lijstje .....

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 09-02-2025 06:50:17 ]
pi_216603887
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Elon Musk is aan het roepen dat hij niet denkt TikTok te gaan kopen.
Grappig, dat zei hij eerst ook van Twitter.
Twitter was / is z'n persoonlijke verslaving in het manipuleren van nieuws. Daarvan gaf hij aan het te willen kopen. Eerst was het nog bluf, maar dat werd z'n strop. En toen heeft ie er een nazi-platform van gemaakt met steun van magnaten. Misschien ook mede wel weer een stukje vergelding op eigen onkundig handelen bij externe factoren leggen. Want Musk maakt natuurlijk geen fouten (zie zn game gedrag)

In tiktok heeft ie nog geen interesse getoond. Ik dacht dat de persoon achter Mr. Beast dat wilde overnemen.
pi_216603890
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 06:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Twitter was / is z'n persoonlijke verslaving in het manipuleren van nieuws. Daarvan gaf hij aan het te willen kopen. Eerst was het nog bluf, maar dat werd z'n strop. En toen heeft ie er een nazi-platform van gemaakt met steun van magnaten. Misschien ook mede wel weer een stukje vergelding op eigen onkundig handelen bij externe factoren leggen. Want Musk maakt natuurlijk geen fouten (zie zn game gedrag)

In tiktok heeft ie nog geen interesse getoond. Ik dacht dat de persoon achter Mr. Beast dat wilde overnemen.
Strop? Het is altijd zijn intentie geweest om via Twitter invloed uit te oefenen op de verkiezingen in het voordeel van Trump en dat is uitstekend gelukt.
pi_216603895
quote:
5s.gif Op zondag 9 februari 2025 06:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Strop? Het is altijd de bedoeling geweest om via Twitter invloed uit te oefenen op de verkiezingen in het voordeel van Trump en dat is uitstekend gelukt.
Het was een strop. De aanloop was ook verre van soepel. Hij heeft nog de advocaten willen aanklagen die hem geforceerd hebben twitter te kopen (omdat hij zelf liep te bluffen)
Bekijk deze YouTube-video

De nasleep is de aanloop naar zijn sloopgedrag geweest. Pure frustratie in het proberen te buigen van een eigen foute actie naar de schuld in alles rondom zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')