SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoera voor punten en paters
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Dus toen je thuis was ben je gaan drinken en ben je nog steeds dik?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
vandaag geen koekjes bij de koffietafel, wel bier maar ik moest nog rijden natuurlijk![]()
Hoe was het?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
vandaag geen koekjes bij de koffietafel, wel bier maar ik moest nog rijden natuurlijkTrust nobody![]()
Ik kende daar verder niemand alleen haar man dus ik ben niet lang gebleven, heb wel afgesproken dat we binnenkort ff een biertje gaan doen samenquote:![]()
![]()
Ahja dat is fijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kende daar verder niemand alleen haar man dus ik ben niet lang gebleven, heb wel afgesproken dat we binnenkort ff een biertje gaan doen samenTrust nobody![]()
Lang geleden wel, ben met ze op vakantie geweest enzo maar wel uit elkaar gegroeid en dan helpt de afstand ook niet echt mee en we hadden al vaker gezegd een keer een biertje te gaan doen maar ik denk dat het er nu wel echt van gaat komenquote:![]()
![]()
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
hadden we veel eerder moeten doen maar dat is altijd achterafTrust nobody![]()
Ahja op die fietsquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lang geleden wel, ben met ze op vakantie geweest enzo maar wel uit elkaar gegroeid en dan helpt de afstand ook niet echt mee en we hadden al vaker gezegd een keer een biertje te gaan doen maar ik denk dat het er nu wel echt van gaat komenTrust nobody![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Viesdik op 06-02-2025 23:52:42 ]Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoeft niet maar het zet alles wel weer even in perspectief
Trust nobody![]()
ui dat werd straks in darkroom endenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had vanavond hotdog met sauerkraut![]()
maar deze kombinatie hotdog en sauerkraut kenn ik niet![]()
![]()
ow ik wordt aangesproken door iemand waarvan ik de posts niet kan zien.
Ga er dus ook niet op reageren
Dat een algemene opmerking van mij over baby's weken terug je een negatieve en gefrustreerde mening over mij heeft gegeven kan ik toch niks aan veranderen en verder is dit geen R&P en heb ik geen behoefte daar verder nog op in te gaan.
Dus als ik slechts een paar puntjes zet dan is dat omdat ik niet gezien heb wat er onder die balk staat.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Vooral uitgeziekt. Gejammerd omdat neus pijn doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe is alles gegaan vandaag?/gisteren?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Door het snotteren?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral uitgeziekt. Gejammerd omdat neus pijn doet.![]()
Zoutoplossing. Zijn harde korstjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:11 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Pinnenmutske heb je daar geen medicijnen voor dan?
Werewolf
Ohhh ik krijg voor allergie iets meer als zoutoplossing.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zoutoplossing. Zijn harde korstjes![]()
Neuszalf heb ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik krijg voor allergie iets meer als zoutoplossing.Werewolf
GrgrI'm surrounded by morons!
Waar slaat die smiley op? Nooit gebruiktquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Doet Shiiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat die smiley op? Nooit gebruikt
Ik heb je naam niet genoemd hoor.![]()
Ik snap die smiley niet, dat vroeg ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doet Shii
Ik heb je naam niet genoemd hoor.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is eerder van twee operaties. Vroeger keihard op mijn neus gedonderd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb allergiepillen. Misschien ook iets voor jouWerewolf
AU!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Is eerder van twee operaties. Vroeger keihard op mijn neus gedonderd.![]()
![]()
![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die smiley niet, dat vroeg ik.
Ik begrijp die smiley ook niet verder. Maar is van Shii![]()
Volgens mij heeft het te maken met Goede Vrijdag 13 april 1979quote:
Werewolf
Ja nu begrijp ik hetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met Goede Vrijdag 13 april 1979![]()
![]()
![]()
Ik vraag het al jaren of iemand weet waar dat ding op slaat, nooit een antwoord op gekregen. Net als dezequote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.
Ik begrijp die smiley ook niet verder. Maar is van Shiiook zo onzinnig
Iedereen is een kutlultrut
En ik maar denken dat je me leuk vindtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:46 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:kree is je hem nodig hebt?![]()
![]()
Gewoon geen vragen stellen. Wij weten wel beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag het al jaren of iemand weet waar dat ding op slaat, nooit een antwoord op gekregen. Net als dezeook zo onzinnig
![]()
![]()
Je bent leuker als hij erbij is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je me leuk vindtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet helemaal niks, maar misschien beter iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon geen vragen stellen. Wij weten wel beter
Iedereen is een kutlultrut
Jezus is ook gewoon supertof.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent leuker als hij erbij is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 00:52:08 ]![]()
Het is een complot.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, maar misschien beter idd![]()
Vannacht had je me goed te pakken kon die punten goed gebruiken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou…quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jezus is ook gewoon supertof.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
RedtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ken me er niks van herinneren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vannacht had je me goed te pakken kon die punten goed gebruiken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet gewoon in 1 avond en nacht op #5 staan en waarschijnlijk rest van de maand een ban krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vannacht had je me goed te pakken kon die punten goed gebruiken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 00:58:34 ]![]()
Maar HIJ is er altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prima kerel, maar niet zo gezellig denk ik.![]()
Eensquote:Iedereen is een kutlultrut
Was jij dat ?quote:Iedereen is een kutlultrut
Wat een loser ben je dan. Maar ja je telefoonnummer openbaren is ook wat onhandig. Zo is kree, onhandig.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja, ik heb geen mening meer over hem.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een loser ben je dan. Maar ja je telefoonnummer openbaren is ook wat onhandig. Zo is kree, onhandig.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen mening meer over hem.
Waarom zou het niet goed gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hoop wel altijd dat het goed met hem gaat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed gaan?![]()
![]()
Waarom wel als je al die warrige berichten leest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed gaan?![]()
Jawelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruikt.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kut nog steeds vandaag rustig nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou wel weer zo ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol! Doet me denken aan niet zo heel lang geledenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]picture upload
[ link | afbeelding ]picture upload![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb overal heel erg fijne buren, allemaal 80plus. Maar buren naast me waren ook heel erg tof maar er was daar zo'n grote ruzie aan de gang dat ik de politie heb gebeld.quote:
De politie heeft gezegd dat ik de melding heb gemaakt tegen de buren.
Hoe is dat slim?![]()
Auw.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb overal heel erg fijne buren, allemaal 80plus. Maar buren naast me waren ook heel erg tof maar er was daar zo'n grote ruzie aan de gang dat ik de politie heb gebeld.
Hoe is dat slim?
NIet...?
Hm.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou terugkoppeling krijgen van de politie. Ik wacht nog steeds.
Maar je buren hebben nooit verhaal gehaald bij je...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daarom nooit de politie bellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb overal heel erg fijne buren, allemaal 80plus. Maar buren naast me waren ook heel erg tof maar er was daar zo'n grote ruzie aan de gang dat ik de politie heb gebeld.
Hoe is dat slim?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wishquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beste tip ooitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom nooit de politie bellen.
* Harrie heeft ook alleen maar slechte ervaringen met die klootzakken![]()
![]()
Nog niet... Of niet meer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ze zijn zo erg boos op mij. En ik was de enige die met ze omging.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm.
Maar je buren hebben nooit verhaal gehaald bij je...?
Door mijn werk had ik al eerder te horen gekregen dat ze uit een andere woning waren gezet.
Het meest rare vond ik dat het huis normaal vol Jezus-shit hing. Na de val van Assad is alles weggehaald![]()
![]()
Brandweer, ambulancequote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beste tip ooit
* Harrie heeft ook alleen maar slechte ervaringen met die klootzakken![]()
Politie
Ik heb het opgenomen. Er is behoorlijk wat bewijs van mishandelingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom nooit de politie bellen.![]()
![]()
Oh, waren het Syrische vluchtelingen??quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zijn zo erg boos op mij. En ik was de enige die met ze omging.
Door mijn werk had ik al eerder te horen gekregen dat ze uit een andere woning waren gezet.
Het meest rare vond ik dat het huis normaal vol Jezus-shit hing. Na de val van Assad is alles weggehaald
Die moesten de schijn ophouden of zo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ze komen inderdaad uit Syrië. Spreken inmiddels na 13 jaar geen woord Nederlands.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, waren het Syrische vluchtelingen??
Die moesten de schijn ophouden of zo?
Boeit mij verder niet, als ze problemen hebben of brieven vertaald moeten worden dan doe ik dat wel.
Kleine moeite. Heb ook meerdere keren gebeld naar de woningbouw om hun te helpen.
En echt niemand moet ze in het portiek. Ik weet nu waarom. Nare mensen.![]()
In Rotterdam weten we wel raad met zo’n portiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze komen inderdaad uit Syrië. Spreken inmiddels na 13 jaar geen woord Nederlands.
Boeit mij verder niet, als ze problemen hebben of brieven vertaald moeten worden dan doe ik dat wel.
Kleine moeite. Heb ook meerdere keren gebeld naar de woningbouw om hun te helpen.
En echt niemand moet ze in het portiek. Ik weet nu waarom. Nare mensen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
LOLquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam weten we wel raad met zo’n portiek.![]()
![]()
trusten Harrie - en anderen want ik ga ook
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Vind het best eng.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam weten we wel raad met zo’n portiek.![]()
Netjes gaan zitten hopelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
welterusten Sally
* Harrie was eerst nog ff pissen![]()
Dat had ik net al gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
welterusten Sally
* Harrie was eerst nog ff pissen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 914 / +201 / +0 / 3000 / 3205
2. Harrie / 358 / +55 / +26 / 875 / 991
3. sp3c / 261 / +90 / +0 / 150 / 202
4. KillemWieft / 233 / +54 / +9 / 181 / 276
5. mascara-klodder / 189 / +7 / +26 / 190 / 258
6. DJMO / 123 / +8 / +0 / 152 / 211
7. _UserName_ / 121 / +0 / +0 / 235 / 281
8. drakin / 107 / +21 / +0 / 547 / 618
9. mario390 / 100 / +68 / +0 / 310 / 375
10. Dr.Mikey / 100 / +10 / +2 / 155 / 218
11. greysbones / 98 / +12 / +0 / 838 / 886
12. Pinnenmutske / 86 / +34 / +4 / 380 / 459
13. HappyCharly / 84 / +10 / +0 / 463 / 524
14. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 50 / 74
15. sinterklaaskapoentje / 77 / +6 / +0 / 593 / 674
16. Lovely / 72 / +1 / +0 / 690 / 761
17. MizzezAmy / 68 / +2 / +0 / 442 / 505
18. maily / 61 / +13 / +0 / 1189 / 1270
19. Rob / 57 / +0 / +0 / 38 / 54
20. Aapje30 / 56 / +18 / +0 / 388 / 416SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mijn onderbuurman komt uit Irak. Heeft een aangepaste woning en verblijft 9 maanden per jaar in het buitenland.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Vind het best eng.
Een paar jaar terug zat z’n broer ieder weekend in z’n woning met een of andere Oost-Europese chick. Elk weekend was het raak op de zaterdagavond. Vanaf een uur of 20:00 tot 2:00-3:00 ‘s nachts geschreeuw en een hoop ander lawaai. Eind van de nacht lagen ze luidruchtig te neuken. Heb nooit de politie gebeld. Geen zin in gezeik met die gasten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Boemquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam weten we wel raad met zo’n portiek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mada madaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ManamamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog niet veel punten in 1x gepakt dit seizoenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IniestaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Iniesta was wel goed jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: