Waar slaat die smiley op? Nooit gebruiktquote:
Doet Shiiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat die smiley op? Nooit gebruikt
Ik snap die smiley niet, dat vroeg ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doet Shii
Ik heb je naam niet genoemd hoor.
Is eerder van twee operaties. Vroeger keihard op mijn neus gedonderd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb allergiepillen. Misschien ook iets voor jou
AU!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Is eerder van twee operaties. Vroeger keihard op mijn neus gedonderd.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die smiley niet, dat vroeg ik.
Volgens mij heeft het te maken met Goede Vrijdag 13 april 1979quote:
Ja nu begrijp ik hetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met Goede Vrijdag 13 april 1979
Ik vraag het al jaren of iemand weet waar dat ding op slaat, nooit een antwoord op gekregen. Net als dezequote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.
Ik begrijp die smiley ook niet verder. Maar is van Shii
En ik maar denken dat je me leuk vindtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:46 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:kree is je hem nodig hebt?
Gewoon geen vragen stellen. Wij weten wel beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag het al jaren of iemand weet waar dat ding op slaat, nooit een antwoord op gekregen. Net als dezeook zo onzinnig
Je bent leuker als hij erbij is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je me leuk vindt
Ik weet helemaal niks, maar misschien beter iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon geen vragen stellen. Wij weten wel beter
Jezus is ook gewoon supertof.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent leuker als hij erbij is.
Het is een complot.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, maar misschien beter idd
Vannacht had je me goed te pakken kon die punten goed gebruiken.quote:
Nou…quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jezus is ook gewoon supertof.
Ken me er niks van herinneren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vannacht had je me goed te pakken kon die punten goed gebruiken.
Niet gewoon in 1 avond en nacht op #5 staan en waarschijnlijk rest van de maand een ban krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vannacht had je me goed te pakken kon die punten goed gebruiken.
Maar HIJ is er altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prima kerel, maar niet zo gezellig denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |