Dus toen je thuis was ben je gaan drinken en ben je nog steeds dik?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
vandaag geen koekjes bij de koffietafel, wel bier maar ik moest nog rijden natuurlijk
Hoe was het?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
vandaag geen koekjes bij de koffietafel, wel bier maar ik moest nog rijden natuurlijk
Ik kende daar verder niemand alleen haar man dus ik ben niet lang gebleven, heb wel afgesproken dat we binnenkort ff een biertje gaan doen samenquote:
Ahja dat is fijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kende daar verder niemand alleen haar man dus ik ben niet lang gebleven, heb wel afgesproken dat we binnenkort ff een biertje gaan doen samen
Lang geleden wel, ben met ze op vakantie geweest enzo maar wel uit elkaar gegroeid en dan helpt de afstand ook niet echt mee en we hadden al vaker gezegd een keer een biertje te gaan doen maar ik denk dat het er nu wel echt van gaat komenquote:
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
hadden we veel eerder moeten doen maar dat is altijd achteraf
Ahja op die fietsquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lang geleden wel, ben met ze op vakantie geweest enzo maar wel uit elkaar gegroeid en dan helpt de afstand ook niet echt mee en we hadden al vaker gezegd een keer een biertje te gaan doen maar ik denk dat het er nu wel echt van gaat komen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoeft niet maar het zet alles wel weer even in perspectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |