Hm.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou terugkoppeling krijgen van de politie. Ik wacht nog steeds.
Daarom nooit de politie bellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb overal heel erg fijne buren, allemaal 80plus. Maar buren naast me waren ook heel erg tof maar er was daar zo'n grote ruzie aan de gang dat ik de politie heb gebeld.
De politie heeft gezegd dat ik de melding heb gemaakt tegen de buren.
Hoe is dat slim?
Wishquote:
Beste tip ooitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom nooit de politie bellen.
Nog niet... Of niet meer?quote:
Ze zijn zo erg boos op mij. En ik was de enige die met ze omging.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm.
Maar je buren hebben nooit verhaal gehaald bij je...?
Brandweer, ambulancequote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beste tip ooit
* Harrie heeft ook alleen maar slechte ervaringen met die klootzakken
Ik heb het opgenomen. Er is behoorlijk wat bewijs van mishandelingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom nooit de politie bellen.
Oh, waren het Syrische vluchtelingen??quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zijn zo erg boos op mij. En ik was de enige die met ze omging.
Door mijn werk had ik al eerder te horen gekregen dat ze uit een andere woning waren gezet.
Het meest rare vond ik dat het huis normaal vol Jezus-shit hing. Na de val van Assad is alles weggehaald
Ze komen inderdaad uit Syrië. Spreken inmiddels na 13 jaar geen woord Nederlands.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, waren het Syrische vluchtelingen??
Die moesten de schijn ophouden of zo?
In Rotterdam weten we wel raad met zo’n portiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze komen inderdaad uit Syrië. Spreken inmiddels na 13 jaar geen woord Nederlands.
Boeit mij verder niet, als ze problemen hebben of brieven vertaald moeten worden dan doe ik dat wel.
Kleine moeite. Heb ook meerdere keren gebeld naar de woningbouw om hun te helpen.
En echt niemand moet ze in het portiek. Ik weet nu waarom. Nare mensen.
LOLquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Rotterdam weten we wel raad met zo’n portiek.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Vind het best eng.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Netjes gaan zitten hopelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
welterusten Sally
* Harrie was eerst nog ff pissen
Dat had ik net al gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
welterusten Sally
* Harrie was eerst nog ff pissen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mijn onderbuurman komt uit Irak. Heeft een aangepaste woning en verblijft 9 maanden per jaar in het buitenland.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Vind het best eng.
Boemquote:Op vrijdag 7 februari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |