De bewoners hebben volgens mij op hun rug al net zoveel eelt als onder hun voeten.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
lekker je luchtje op doen boven het eten Jordy
wil jij niet maarzo je ui veranderenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De bewoners hebben volgens mij op hun rug al net zoveel eelt als onder hun voeten.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil jij niet maarzo je ui veranderen![]()
Alles is anders dit jaar![]()
misschien perenbrandewijn maken?(alcohol uit zijn parfum)quote:
ik hoop dat ze dat soort dingen gaan zeggen als Milena weer booswoest wordt als ze is genomineerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is een beetje bang voor wat gaat komen straks..
Milena:'Snap iek snap iek maar komt goed'
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
BB: Niels controleer je microfoon
Dit is al heel knap voor hem. Hij heeft gister voor het eerst van z'n leven een peer geschild.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
tis gewoon knap
als je er een 10 minuten over doet om een geschilde peer in stukjes te snijden
Keanu
Ik wil dat ze blèhft, zonder Sjefkequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is een beetje bang voor wat gaat komen straks..
Milena:'Snap iek snap iek maar komt goed'
dat had jane gelukkig al gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is al heel knap voor hem. Hij heeft gister voor het eerst van z'n leven een peer geschild.
vind Jolien (zonder Jeff) een leuke damequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil dat ze blèhft, zonder Sjefke
Als Sjefke gaat , gaat zij ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil dat ze blèhft, zonder Sjefke
Ja en dan doet ze voor haar doen maar een beetje omdat Jeff veel make up niet mooi vind maar normaal deed ze veel meer op zei ze.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
jeetje wat smeert die veel op haar gezicht! (jolien)
Is gewoon een hele laag bruine meuk.
dat zou ik echt dom vinden hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en dan doet ze voor haar doen maar een beetje omdat Jeff veel make up niet mooi vind maar normaal deed ze veel meer op zei ze.
Lol, dat je meegaat met je vriendje snap ik. Maar deze gast?quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...
Die gaat niet weg. Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, dat je meegaat met je vriendje snap ik. Maar deze gast?
Ze heeft ook echt heul veel aan hem in het huis
Ik geloof dan ook niets van dat kwartierquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: hoe lang zit u altijd aan u make up routine
Jolien : hier wat langer want niks te doen, normaal een kwartier
Zie nu een 3de laag bruin spul op haar gezicht gaan
ik denk dat hij gewoon geen kracht meer heb, hij eet natuurlijk helemaal niets geen slob geen groente, vraag me af waarom hij BB in wilt als iemand die niets lust, ik lust niet veel maar hij spant echt de kroon en ik dacht echt dat ik erg wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:08 schreef Snensie het volgende:
Eigenlijk zouden ze zo’n mobiel ziekenhuisbed moeten hebben voor David S.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jane bakt de peertjes en doet er een klein beetje olijfolie bij.
Ze loopt even weg en Keanu komt eraan en gooit een heleboel olijfolie erbij.![]()
Naast collectief uitgekotst te worden, zijn enige prestatie tot dusverquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: ik heb het record he, ik heb er al 10 gehad of zo vandaag (ZC)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Naast collectief uitgekotst te worden, zijn enige prestatie tot dusver ^O^
Goedemorgen![]()
Klaar voor de nominaties
Nu maar hopen dat hij er ook op staatquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Wij zijn errug![]()
Maar wil het zien!!! Zuur gezicht van Jeffrey
dat vinden hun dus ook hahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:25 schreef Tascha071 het volgende:
Wat onwijs veel spinazie op zo weinig pasta
tis verse spinaziequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:25 schreef Tascha071 het volgende:
Wat onwijs veel spinazie op zo weinig pasta
Ik ga zo balen als hij er niet opstaat OF als hij erop staat en Matthie hem gaat saven... kan ook nog.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij er ook op staat
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zo balen als hij er niet opstaat OF als hij erop staat en Matthie hem gaat saven... kan ook nog.
Houd ik wel rekening mee
Mattheus wilde de gc voor zichzelf houdenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zo balen als hij er niet opstaat OF als hij erop staat en Matthie hem gaat saven... kan ook nog.
Houd ik wel rekening mee
Alles is anders, alles is mogelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Houd ik wel rekening mee
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zo jeffrey spuit wat op zich.. krijgt 2 ZC's..
pff boeit hem geen hol
BB zal er vast ook genoeg van hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
We gaan het zien.
Hij zal het niet hebben van zijn kast wel de schuld geven van zijn gedrag
ja I know! Maar dan nog!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis verse spinazie
daar blijft niks van over
Hij stopt er nu mee anders kan hij meteen naar huis denkt iequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff slaat toch nergens op dat dit maar kan
Stel dat... krijgt ze spijt als haren op haar hoofd..quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, dat je meegaat met je vriendje snap ik. Maar deze gast?
Ze heeft ook echt heul veel aan hem in het huis
BB en Jeffrey worden geen vriendjes meer dit seizoenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zo jeffrey spuit wat op zich.. krijgt 2 ZC's..
pff boeit hem geen hol
Eruit met jeffquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff slaat toch nergens op dat dit maar kan
Hij heeft gewoon schijt.quote:
Kan ie dat zeggen straks als hij wel moet gaan...quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij stopt er nu mee anders kan hij meteen naar huis denkt ie
Hij ook, daar niet van.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stel dat... krijgt ze spijt als haren op haar hoofd..
Met een beetje humor er in dan is het okee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon schijt.
een beetje recalcitrant zijn tegen BB hoort bij deze RLS, kan leuk zijn en leuke interactie opleveren.
maar dit is echt iets anders, dit is gewoon schijt hebben, arrogant en hondsbrutaal.
Nou wees er maar trots op...quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Eva ZC omdat ze een spiegel gebruikt.
Jeffrey: heb er al zeker 10 gehad vandaag.
Verschil tussen kennen,kannen, kunnen we niet... ouderwets Amsterdamse taalquote:
Ow, berg je maar. Die tranen blijven wel een periode.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
geloof ik ook weinig van dat Jolien daadwerkelijk achter Jeff aan gaat bij zijn exit
ik geloof wel dat ze in tranen zal zijn, maar ze krijgt dan wel steun denk ik, van Milena, Jordy denk ik ook wel, Keanu denk ik ook
lekker duidelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien alle 2 geld op een rekening storten en dan daar van betalen
pff gedoe
ik vind dat het ook zo hoortquote:
vrienden van mijn deden het zo ook, geloof mijn dochter momenteel ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien alle 2 geld op een rekening storten en dan daar van betalen
pff gedoe
Kan gewoonquote:
jij wilt graag zilveren tientjes van 99,9 % zilverquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Tikt Jordy een DM om hem van zijn goud en zilver af te helpen
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zitten te wachten als schaapjes die richting de slager gaan
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zitten te wachten als schaapjes die richting de slager gaan
hij is stucadoor toch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou David S ook liggend zijn werk doen?
Ik zie die man alleen maar liggen
dan snap ik wel waarom hij het er nu van neemtquote:
er zijn er 2quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Liefst niet op mijn streams dan
Zou toch geweldig zijn als een David dan zegt. Zeg snotneus u nomineert mij en komt daarna even uw straat schoonvegen.. U bent zot en onnozel. Scheer u weg.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil met Elsa gaan praten met degene die ze genomineerd hebben. Om uit te leggen waarom.
Ze staan nog steeds 100% achter hun keus.
Alleen op die van jouquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Liefst niet op mijn streams dan
had hij die ooit dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
Jeff had wat willen voor de groep maar hij was zijn ballen kwijt.
Welke David?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
David heeft van al zijn vriendinnetjes in zijn hele leven alles bewaard...
We gaan d'r vanuit dat DAT niet meer nodig is..quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena herhaalt nog eens de groei eerst uit uw pampers uitspraak
Jeffrey voelt zich beter en gaat strijden
Op wie zouden hun gegaan zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:50 schreef Tascha071 het volgende:
Hebben kenau en Elsa een deal? Hadden het erover om samen te kletsen met die persoon na de nominaties
Als je pas na 14 februari je voorkeur wilt doorgeven, die pakt alles wat ie pakken kan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy denkt echt een vriendin over te houden he volgens mijn aan 14 Februari
ik hoop het voor hem dat hij een of andere secret mission heeft, anders ga ik denken dat Jordy zo'n hoarder type isquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
christus te paard
heeft Jordy een mission ofzo
verzamel je dingen
verzamel je dingen
ja die is niet kieskeurig nee hij vind alles best als hij maar iets krijgtquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je pas na 14 februari je voorkeur wilt doorgeven, die pakt alles wat ie pakken kan.
Die komt echt van een koude kermis thuis.
Graagquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
ik ga echt naar A'dam zo om ducttape op Jordy te plakken
nou volgens mijn de jurken van Miss verkiezingen en der kroontjes als ik zo der filmpje heb bekeken en schoenen hahhaquote:
doe Eva ook even danquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Focus focus eerst Jeffrey graagquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
kan zij weinig aandoen hoe hij het speelt tegenover haar, de gladjakkerquote:
Waarom hij mag toch vragen of mensen wat verzamelen? We zitten al weken te kijken naar uren van niets of naar Keanu die een zelf analyse doet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Het spreekwoord de gebraden haan uithangen gaat voor Jordy wel op deze ochtend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Dit jaar is alles anders, hopelijk vieren ze gezellig Kerst op Valentijnsdagquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
ow ja
dat valentijns geneuzel
daar hebben ze het bijna elke dag over
Daar is ze toch zelf ook bij?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kan zij weinig aandoen hoe hij het speelt tegenover haar, de gladjakker
Heeft hij die ooit gehad?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
Jeff had wat willen zeggen voor de groep maar hij was zijn ballen kwijt.
jullie volgen hem allemaal zo graag op de streamquote:
omdat ik dat vindquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom hij mag toch vragen of mensen wat verzamelen? We zitten al weken te kijken naar uren van niets of naar Keanu die een zelf analyse doet.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie volgen hem allemaal zo graag op de stream
die laat ik zitten voor jullie
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
ik post het in de COSquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
wat je vind moet je naar de politie brengen 😁
Die doen daar niets meer mee. Moet naar het gemeentehuis.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
wat je vind moet je naar de politie brengen ð
Schiet op danquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:02 schreef Ireth het volgende:
Ff wachten, ben bijna klaar met de aflevering van gisteren!!!
u riep mijquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:03 schreef Ireth het volgende:
GreetVanDam, moet videoland weer updaten
Eva, Kenau,Milena,Mattie, Jolien,Jordy, Charicequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
Tja op wie moeten we mopperen als Jeff eruit is
Milenaquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
Moeten ze op fok en SM een nieuw pispaaltje vinden inderdaad. Zal wel Matt of Keanu zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ja die 2 zijn na Jeff ook vreselijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Moeten ze op fok en SM een nieuw pispaaltje vinden inderdaad. Zal wel Matt of Keanu zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bla bla blaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff gaat praten, nu even voor de bühne zich schoolpraten voor on kijkers.
Ja, hier hou ik dus zo niet van. Hoop dat de stemmers er niet intrappen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu zieltjes winnen met een speech
Laatste dagenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat toch wat zeggen.. hij had gister de ballen niet zegt ie
vorige week geen makkelijke week gehad
speelde veel in zijn hoofd
situaties waar hij niet mee om kan gaan in het dagelijks leven
vindt het lastig om over emoties te praten en kwetsbaar open te stellen
zijn veel situaties die 1 a 2 dagen zijn gebeurd voor het vertrek
dingen die het vertrek hadden kunnen tegen gehouden, is toch gegaan
maar weet er nog niks van.. (over die situaties.. ) en dat hield hem bezig
had het gevoel niet meer te weten wie hij was, hoe te gedragen
blij dat er mensen zijn die toch met hem praten , dingen eruit sleuren
hij is niet heel emotioneel maar staat er wel voor open 1 op 1
wil dat mensen weten dat hij wel geïnteresseerd is in mensen
wil eruit leren en proberen
neemt niemand iets kwalijk
eigen schuld, neemt niemand wat kwalijk
wil terug zichzelf zijn, strijden
wil niet naar huis
jolien kijkt met een dikke smile rond..
Ja echt he braakmiddel dat het is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Verity het volgende:
BB: Jeffrey ff je excuus aanbieden, beetje zielig doen. Zenden we dat uit, ff zieltjes winnen![]()
![]()
2 keer Eva en 1 keer Jane Eva heeft stemmen nodig om Jeff eruit te krijgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart ziet graag al jullie stem foto's tegemoet
Jij snapt hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
2 keer Eva en 1 keer Jane Eva heeft stemmen nodig om Jeff eruit te krijgen
2 X Jeff om jullie te pestenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
2 keer Eva en 1 keer Jane Eva heeft stemmen nodig om Jeff eruit te krijgen
Ik kwam vanmorgen ergens op de tijdlijn van FB een stukje tegen waarin Jeff schijnt te zeggen dat hij met de groep moest praten van de redactie. Ik heb het niet geluisterd zelf was een rot geluidquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Verity het volgende:
BB: Jeffrey ff je excuus aanbieden, beetje zielig doen. Zenden we dat uit, ff zieltjes winnen![]()
![]()
Als er iemand zieltjes probeert te winnen is het Jane wel met haar nep zielige gedoe en gejank.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu zieltjes winnen met een speech
Ja geholpen door BB hequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey heeft wel mazzel dat er weer 4 staan genomineerd. Heb je toch meer kans om te blijven.
Laten we Eva niet vergeten, anders blijft Jeff alsnogquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ik stem absoluut niet dat jeff kan blijven ga me stemmen verdelen tussen jane en elsa
Dan moeten er toch ook echt een paar op Eva stemmen, die lijkt mij ook niet heel erg populairquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:07 schreef Lrod01 het volgende:
Niets verrassends of spannends aan dit. We weten allemaal dat Jeff eruit gaat.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laatste dagen
Je bent al weken een etterbak
Kneus
Houden we het wel netjes? schelden is niet nodigquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja echt he braakmiddel dat het is.
Eva erger ik me ook wel aan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laten we Eva niet vergeten, anders blijft Jeff alsnog
jammer gemist in Real, leuk om te zienquote:
Sorryquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Houden we het wel netjes? schelden is niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |