De bewoners hebben volgens mij op hun rug al net zoveel eelt als onder hun voeten.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
lekker je luchtje op doen boven het eten Jordy
wil jij niet maarzo je ui veranderenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De bewoners hebben volgens mij op hun rug al net zoveel eelt als onder hun voeten.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil jij niet maarzo je ui veranderen![]()
Alles is anders dit jaar![]()
misschien perenbrandewijn maken?(alcohol uit zijn parfum)quote:
ik hoop dat ze dat soort dingen gaan zeggen als Milena weer booswoest wordt als ze is genomineerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is een beetje bang voor wat gaat komen straks..
Milena:'Snap iek snap iek maar komt goed'
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
BB: Niels controleer je microfoon
Dit is al heel knap voor hem. Hij heeft gister voor het eerst van z'n leven een peer geschild.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
tis gewoon knap
als je er een 10 minuten over doet om een geschilde peer in stukjes te snijden
Keanu
Ik wil dat ze blèhft, zonder Sjefkequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is een beetje bang voor wat gaat komen straks..
Milena:'Snap iek snap iek maar komt goed'
dat had jane gelukkig al gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is al heel knap voor hem. Hij heeft gister voor het eerst van z'n leven een peer geschild.
vind Jolien (zonder Jeff) een leuke damequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil dat ze blèhft, zonder Sjefke
Als Sjefke gaat , gaat zij ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil dat ze blèhft, zonder Sjefke
Ja en dan doet ze voor haar doen maar een beetje omdat Jeff veel make up niet mooi vind maar normaal deed ze veel meer op zei ze.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
jeetje wat smeert die veel op haar gezicht! (jolien)
Is gewoon een hele laag bruine meuk.
dat zou ik echt dom vinden hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en dan doet ze voor haar doen maar een beetje omdat Jeff veel make up niet mooi vind maar normaal deed ze veel meer op zei ze.
Lol, dat je meegaat met je vriendje snap ik. Maar deze gast?quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...
Die gaat niet weg. Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, dat je meegaat met je vriendje snap ik. Maar deze gast?
Ze heeft ook echt heul veel aan hem in het huis
Ik geloof dan ook niets van dat kwartierquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: hoe lang zit u altijd aan u make up routine
Jolien : hier wat langer want niks te doen, normaal een kwartier
Zie nu een 3de laag bruin spul op haar gezicht gaan
ik denk dat hij gewoon geen kracht meer heb, hij eet natuurlijk helemaal niets geen slob geen groente, vraag me af waarom hij BB in wilt als iemand die niets lust, ik lust niet veel maar hij spant echt de kroon en ik dacht echt dat ik erg wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:08 schreef Snensie het volgende:
Eigenlijk zouden ze zo’n mobiel ziekenhuisbed moeten hebben voor David S.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jane bakt de peertjes en doet er een klein beetje olijfolie bij.
Ze loopt even weg en Keanu komt eraan en gooit een heleboel olijfolie erbij.![]()
Naast collectief uitgekotst te worden, zijn enige prestatie tot dusverquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: ik heb het record he, ik heb er al 10 gehad of zo vandaag (ZC)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Naast collectief uitgekotst te worden, zijn enige prestatie tot dusver ^O^
Goedemorgen![]()
Klaar voor de nominaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |