Graagquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
ik ga echt naar A'dam zo om ducttape op Jordy te plakken
nou volgens mijn de jurken van Miss verkiezingen en der kroontjes als ik zo der filmpje heb bekeken en schoenen hahhaquote:
doe Eva ook even danquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Focus focus eerst Jeffrey graagquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
kan zij weinig aandoen hoe hij het speelt tegenover haar, de gladjakkerquote:
Waarom hij mag toch vragen of mensen wat verzamelen? We zitten al weken te kijken naar uren van niets of naar Keanu die een zelf analyse doet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Het spreekwoord de gebraden haan uithangen gaat voor Jordy wel op deze ochtend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Dit jaar is alles anders, hopelijk vieren ze gezellig Kerst op Valentijnsdagquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
ow ja
dat valentijns geneuzel
daar hebben ze het bijna elke dag over
Daar is ze toch zelf ook bij?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kan zij weinig aandoen hoe hij het speelt tegenover haar, de gladjakker
Heeft hij die ooit gehad?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
Jeff had wat willen zeggen voor de groep maar hij was zijn ballen kwijt.
jullie volgen hem allemaal zo graag op de streamquote:
omdat ik dat vindquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom hij mag toch vragen of mensen wat verzamelen? We zitten al weken te kijken naar uren van niets of naar Keanu die een zelf analyse doet.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie volgen hem allemaal zo graag op de stream
die laat ik zitten voor jullie
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |