Nu maar hopen dat hij er ook op staatquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Wij zijn errug![]()
Maar wil het zien!!! Zuur gezicht van Jeffrey
dat vinden hun dus ook hahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:25 schreef Tascha071 het volgende:
Wat onwijs veel spinazie op zo weinig pasta
tis verse spinaziequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:25 schreef Tascha071 het volgende:
Wat onwijs veel spinazie op zo weinig pasta
Ik ga zo balen als hij er niet opstaat OF als hij erop staat en Matthie hem gaat saven... kan ook nog.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij er ook op staat
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zo balen als hij er niet opstaat OF als hij erop staat en Matthie hem gaat saven... kan ook nog.
Houd ik wel rekening mee
Mattheus wilde de gc voor zichzelf houdenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zo balen als hij er niet opstaat OF als hij erop staat en Matthie hem gaat saven... kan ook nog.
Houd ik wel rekening mee
Alles is anders, alles is mogelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Houd ik wel rekening mee
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zo jeffrey spuit wat op zich.. krijgt 2 ZC's..
pff boeit hem geen hol
BB zal er vast ook genoeg van hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
We gaan het zien.
Hij zal het niet hebben van zijn kast wel de schuld geven van zijn gedrag
pff slaat toch nergens op dat dit maar kanquote:
ja I know! Maar dan nog!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis verse spinazie
daar blijft niks van over
Hij stopt er nu mee anders kan hij meteen naar huis denkt iequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff slaat toch nergens op dat dit maar kan
Stel dat... krijgt ze spijt als haren op haar hoofd..quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, dat je meegaat met je vriendje snap ik. Maar deze gast?
Ze heeft ook echt heul veel aan hem in het huis
BB en Jeffrey worden geen vriendjes meer dit seizoenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zo jeffrey spuit wat op zich.. krijgt 2 ZC's..
pff boeit hem geen hol
Eruit met jeffquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff slaat toch nergens op dat dit maar kan
Hij heeft gewoon schijt.quote:
Kan ie dat zeggen straks als hij wel moet gaan...quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij stopt er nu mee anders kan hij meteen naar huis denkt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |