SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bla bla blaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff gaat praten, nu even voor de bühne zich schoolpraten voor on kijkers.
Ja, hier hou ik dus zo niet van. Hoop dat de stemmers er niet intrappen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu zieltjes winnen met een speech
Laatste dagenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat toch wat zeggen.. hij had gister de ballen niet zegt ie
vorige week geen makkelijke week gehad
speelde veel in zijn hoofd
situaties waar hij niet mee om kan gaan in het dagelijks leven
vindt het lastig om over emoties te praten en kwetsbaar open te stellen
zijn veel situaties die 1 a 2 dagen zijn gebeurd voor het vertrek
dingen die het vertrek hadden kunnen tegen gehouden, is toch gegaan
maar weet er nog niks van.. (over die situaties.. ) en dat hield hem bezig
had het gevoel niet meer te weten wie hij was, hoe te gedragen
blij dat er mensen zijn die toch met hem praten , dingen eruit sleuren
hij is niet heel emotioneel maar staat er wel voor open 1 op 1
wil dat mensen weten dat hij wel geïnteresseerd is in mensen
wil eruit leren en proberen
neemt niemand iets kwalijk
eigen schuld, neemt niemand wat kwalijk
wil terug zichzelf zijn, strijden
wil niet naar huis
jolien kijkt met een dikke smile rond..
Ja echt he braakmiddel dat het is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Verity het volgende:
BB: Jeffrey ff je excuus aanbieden, beetje zielig doen. Zenden we dat uit, ff zieltjes winnen![]()
![]()
2 keer Eva en 1 keer Jane Eva heeft stemmen nodig om Jeff eruit te krijgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart ziet graag al jullie stem foto's tegemoet
Jij snapt hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
2 keer Eva en 1 keer Jane Eva heeft stemmen nodig om Jeff eruit te krijgen
2 X Jeff om jullie te pestenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
2 keer Eva en 1 keer Jane Eva heeft stemmen nodig om Jeff eruit te krijgen
Ik kwam vanmorgen ergens op de tijdlijn van FB een stukje tegen waarin Jeff schijnt te zeggen dat hij met de groep moest praten van de redactie. Ik heb het niet geluisterd zelf was een rot geluidquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Verity het volgende:
BB: Jeffrey ff je excuus aanbieden, beetje zielig doen. Zenden we dat uit, ff zieltjes winnen![]()
![]()
Als er iemand zieltjes probeert te winnen is het Jane wel met haar nep zielige gedoe en gejank.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu zieltjes winnen met een speech
Ja geholpen door BB hequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey heeft wel mazzel dat er weer 4 staan genomineerd. Heb je toch meer kans om te blijven.
Laten we Eva niet vergeten, anders blijft Jeff alsnogquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ik stem absoluut niet dat jeff kan blijven ga me stemmen verdelen tussen jane en elsa
Dan moeten er toch ook echt een paar op Eva stemmen, die lijkt mij ook niet heel erg populairquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:07 schreef Lrod01 het volgende:
Niets verrassends of spannends aan dit. We weten allemaal dat Jeff eruit gaat.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laatste dagen
Je bent al weken een etterbak
Kneus
Houden we het wel netjes? schelden is niet nodigquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja echt he braakmiddel dat het is.
Eva erger ik me ook wel aan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laten we Eva niet vergeten, anders blijft Jeff alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |