SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kan altijd even kijken of het nu wel effect heeftquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien snel weer eens proberen. Heb het niet heel lang geprobeerd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja je hebt gelijk. Is denk ik al een jaar geleden dat ik dat probeerde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat destijds niet hielp kan misschien nu wel helpen:')![]()
Ik ook al lang opquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met eten joh. Half 6 al hier.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Vitamine Lquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even Mascara-klodder aan de telefoon gehad dat doet me ook goed![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog even komt buurten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Is denk ik al een jaar geleden dat ik dat probeerde.sinterklaaskapoentje
![]()
1000000000% waarquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Baat het niet dan schaadt het niet.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Buurtaardappelquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog even komt buurten![]()
![]()
Kan nogquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
@:Loveyoulongtime vindt deze TT maar niks![]()
Gelukkig staat er geen plaatje van voeten in OP![]()
![]()
Nah, hij is al een paar dagen afwezigquote:Dus dan komt ie straks helemaal niet meer terug
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hij was er vanmorgen nog toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah, hij is al een paar dagen afwezigDus dan komt ie straks helemaal niet meer terug
![]()
Dat willen we nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah, hij is al een paar dagen afwezigDus dan komt ie straks helemaal niet meer terug
![]()
![]()
Ja al tijdje niet gezien...quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging iets over LYLT die al een tijd niet online is geweest?![]()
dat was gisterenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
als troost:
Het leven is als een frikandel![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik heb geen idee waar het over ging verderquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]Wat zijn we weer complimenteus bezig hier!
![]()
![]()
Ow ik zou er hier nog eentje naar binnen schuiven!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
als troost:
Het leven is als een frikandel![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Snel dan nog ffquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zou er hier nog eentje naar binnen schuiven!![]()
![]()
was je vergeten? nee toch ?!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zou er hier nog eentje naar binnen schuiven!![]()
Wat ik las is dat het een voetentopic is. Iemand zei dat het voor LYLT was.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over ging verder
Iemand anders zei dat die lang niet online was geweest.
Weer iemand vroeg of het om AS ging?
Nee, LYLT.
Foutje, bedankt!
En volgens mij was Maily degene die het ff niet begrepen had?![]()
![]()
Jij hebt het wel begrepenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik las is dat het een voetentopic is. Iemand zei dat het voor LYLT was.
Nee, LYLT.
Foutje, bedankt!
![]()
Het rare brein van @maily is niet te verklarenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Geen idee hoe potatosaucer er bij gehaald werd, misschien om iets wat er voor besproken was.![]()
![]()
![]()
Was weer een oepsje van mevrouwtje!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het rare brein van @:maily is niet te verklaren![]()
![]()
![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nu na jouw uitleg snap ik er helemaal geen reet meer van want ik reageerde op:quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, LYLT.
Foutje, bedankt!
En volgens mij was Maily degene die het ff niet begrepen had?
De domste het eerst en ik reageerde met de lompste![]()
Bedankt voor de samenvattingquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, LYLT.
Foutje, bedankt!
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het rare brein van @:maily is niet te verklaren![]()
quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu na jouw uitleg snap ik er helemaal geen reet meer van want ik reageerde op:
De domste het eerst en ik reageerde met de lompste
Ja iemand zei iets van dat het een foutje was en dat het iedereen kon overkomen, zodoende.![]()
![]()
Definieer "iemand" ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iemand zei iets van dat het een foutje was en dat het iedereen kon overkomen, zodoende.![]()
Dus dat van de domste het eerst was naar niemand toe persoonlijk bedoeld; ik zit lekker een biertje weg te klokken na een hysterisch bezoekje van Mini-ToTdinnetje terwijl ik met de nieuwe mevrouw ToT zat te videobellen!
Niet normaal meer!![]()
![]()
juistquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
<KNIP> en dat het iedereen kon overkomen, zodoende.
Dat kan de beste overkomen, de lompste het eerst![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
@:Loveyoulongtime vindt deze TT maar niks![]()
Gelukkig staat er geen plaatje van voeten in OPquote:quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:quote:quote:quote:quote:Speciaal voor @Harrie dat ie het ook begrijptquote:![]()
![]()
klinkt als een goed verhaalquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Dus dat van de domste het eerst was naar niemand toe persoonlijk bedoeld; ik zit lekker een biertje weg te klokken na een hysterisch bezoekje van Mini-ToTdinnetje terwijl ik met de nieuwe mevrouw ToT zat te videobellen!
Niet normaal meer!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb het uit een Suske&Wiske uit m'n kinderjaren van de domste (stomste) het eerst.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
juist
Dat kan de beste overkomen, de lompste het eerst
Dat soort random shit onthoud ik altijd!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Speciaal voor @:Harrie dat ie het ook begrijpt![]()
![]()
![]()
Maar hoe raakte tater er ineens bij betrokken dan?![]()
![]()
ik ga met mijn tijd meequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het uit een Suske&Wiske uit m'n kinderjaren van de domste (stomste) het eerst.
Dat soort random shit onthoud ik altijd!![]()
![]()
Ik had dinnetje in mijn nek hangen terwijl Mini me continu in de kloten zat te rammen en de nieuwe mevrouw ToT alles met videobellen zat te observeren!quote:![]()
![]()
Zo:quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar hoe raakte tater er ineens bij betrokken dan?-->
quote:quote:quote:sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Niet normaal meer!
:')![]()
De tijd vliegt terugquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De tijd vliegt. Zojuist was het nog 2025.![]()
![]()
Omdat ma1lyquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar waarom kwam maily ineens met die pieper aangezet?![]()
![]()
Hihiquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De tijd vliegt. Zojuist was het nog 2025.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ja dat krijg je van dat gekoterslinger de hele tijdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had dinnetje in mijn nek hangen terwijl Mini me continu in de kloten zat te rammen en de nieuwe mevrouw ToT alles met videobellen zat te observeren!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Meteen 3 geboektquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
14-daagse rondreis Noord-Korea ¤ 3265,00![]()
![]()
Niet liever Zuid?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat land wil ik echt nog eens meemakensinterklaaskapoentje
![]()
Ook welquote:
Maar NK is echt mijn (koorts)droom om heen te gaan. Ik ga het ooit doen.:')![]()
Ja dan moet je dat zeker een keer doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook wel
Maar NK is echt mijn (koorts)droom om heen te gaan. Ik ga het ooit doen.![]()
![]()
De nieuwe mevrouw ToT ......quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Niet normaal meer!
Zijn je remmen kapot meneertje?![]()
![]()
Mandquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Speciaal voor @:Harrie dat ie het ook begrijpt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wel effe sparen eerst... En das niet makkelijk met bijstand. Misschien kan ik wel wat overhouden in de maand. Moet ik nog eens zienquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat zeker een keer doen:')![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
Ja en hoeft toch niet gelijk volgend jaar tochquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel effe sparen eerst... En das niet makkelijk met bijstand. Misschien kan ik wel wat overhouden in de maand. Moet ik nog eens zien![]()
Verkoop je xbox en playstation en wiiquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel effe sparen eerst... En das niet makkelijk met bijstand. Misschien kan ik wel wat overhouden in de maand. Moet ik nog eens zien![]()
![]()
Dan hoeft ie nog maar ¤2900quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verkoop je xbox en playstation en wii![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee langetermijnplanquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en hoeft toch niet gelijk volgend jaar tochNooitquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verkoop je xbox en playstation en wii![]()
Zou niet eens zo gek veel opleveren:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gezelliquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Visite
En daarna druk met werk afmaken![]()
En minder gezelli![]()
![]()
Gratis droomcruise eindigt in financiële nachtmerriequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
Ja nou ja, je begrijpt me wel!quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
De nieuwe mevrouw ToT ......
Zijn je remmen kapot meneertje?![]()
![]()
Zal geen cruise wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gratis droomcruise eindigt in financiële nachtmerrie![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
ik begrijp jou HEEL GOED meneertje.
en daarom trap ik even stiekem op de remHeel goed!
Ja nou ze is leuk en lief, maar emotioneel moet ik er ook aan toe zijn en daar schurkt het 'm ook wel hoor.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een puinzooi is dat in de VS. Hoe kan zorg zo duur zijn?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gratis droomcruise eindigt in financiële nachtmerrie:')![]()
Geen zorgverzekeringquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een puinzooi is dat in de VS. Hoe kan zorg zo duur zijn?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kunt in Amerika heel veel medicatie gewoon kopenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar hier was niks aan de hand?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt in Amerika heel veel medicatie gewoon kopen
Raar verhaal![]()
Whut?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hier was niks aan de hand?
Raar verhaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn daar serieus mensen die gaan vechten met ambulancebroeders om te voorkomen dat ze na een ongeluk of wat dan ook naar het ziekenhuis afgevoerd worden; ze weten dat ze voor altijd financieel geruïneerd zullen zijn als ze daar eenmaal terecht komen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een puinzooi is dat in de VS. Hoe kan zorg zo duur zijn?
Wel grappig als je naar filmpjes kijkt over Amerikanen die hier in Nederland komen voor een maandje of zo; arm gebroken, komen in het ziekenhuis terecht en ze maken zich gigantisch druk om de rekening.
"Maar u heeft voor uw verblijf hier toch een paar tientjes aan ziektekostenverzekering betaald? Dan is dit allemaal gewoon gedekt hoor!"
Die Amerikanen:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
In dit specifieke geval dekte de verzekering de eerste 20 mille, maar dat griepje kostte hen een veelvoud daarvan.quote:![]()
Nee de vraag ging over waarom alles zo duur is in the fucking u s of aquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lees eerst het bericht anders even
N.a.v. dat nieuwsbericht wat gequote werdquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de vraag ging over waarom alles zo duur is in the fucking u s of a![]()
![]()
In nl ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
In dit specifieke geval dekte de verzekering de eerste 20 mille, maar dat griepje kostte hen een veelvoud daarvan.
Maar daar zijn verzekeringen anders opgesteldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In dat nieuwsbericht staat niet waarom dat zo isquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
N.a.v. dat nieuwsbericht wat gequote werd
Kloptquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dat nieuwsbericht staat niet waarom dat zo is![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja het is eigenlijk gewoon triest dat die zorg daar zo duur is. Tienduizenden voor een griepje. Het lijkt wel een grap. Mijn zus woonde in Californië en had geen verzekering want te duur. Had iets aan dr oor. Moest echt uren wachten voor een behandeling van 5 minuten die $500 kostte. WTF.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn daar serieus mensen die gaan vechten met ambulancebroeders om te voorkomen dat ze na een ongeluk of wat dan ook naar het ziekenhuis afgevoerd worden; ze weten dat ze voor altijd financieel geruïneerd zullen zijn als ze daar eenmaal terecht komen.
Wel grappig als je naar filmpjes kijkt over Amerikanen die hier in Nederland komen voor een maandje of zo; arm gebroken, komen in het ziekenhuis terecht en ze maken zich gigantisch druk om de rekening.
"Maar u heeft voor uw verblijf hier toch een paar tientjes aan ziektekostenverzekering betaald? Dan is dit allemaal gewoon gedekt hoor!"
Die Amerikanen:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
:')![]()
Kreeg na mijn keizersnede ook de rekening van het ziekenhuis
Was gelukkig een foutjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eieren voor een dollar per stuk in New York...quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de vraag ging over waarom alles zo duur is in the fucking u s of a![]()
En de kosten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
In nl ook
Maar daar zijn verzekeringen anders opgesteld![]()
![]()
Ja eten is al veel langer erg duurquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Eieren voor een dollar per stuk in New York...
Maar ook wel weer staat afhankelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat vreselijk voor dat stelquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gratis droomcruise eindigt in financiële nachtmerrie![]()
Sowieso behandeling voor griep?
Die ook nog tienduizenden euros kost?♡♡♡♡![]()
De rekening of de keizersnede?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Kreeg na mijn keizersnede ook de rekening van het ziekenhuis
Was gelukkig een foutje![]()
![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk gewoon triest dat die zorg daar zo duur is. Tienduizenden voor een griepje. Het lijkt wel een grap. Mijn zus woonde in Californië en had geen verzekering want te duur. Had iets aan dr oor. Moest echt uren wachten voor een behandeling van 5 minuten die $500 kostte. WTF.
Ik had ook een foto van een rekening gezien van ruim een ton voor een gipsje om een gebroken arm.![]()
Nouuuquote:
Als jij een rekening zou moeten betalen van een weekje IC
Kun je ook je huis verkopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vaak kun je niet echt kiezen hequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou zorg compleet mijden in de VS♡♡♡♡![]()
HCquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor dat stel![]()
Sowieso behandeling voor griep?
Die ook nog tienduizenden euros kost?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: