SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kan altijd even kijken of het nu wel effect heeftquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien snel weer eens proberen. Heb het niet heel lang geprobeerd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja je hebt gelijk. Is denk ik al een jaar geleden dat ik dat probeerde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat destijds niet hielp kan misschien nu wel helpen:')![]()
Ik ook al lang opquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met eten joh. Half 6 al hier.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Vitamine Lquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even Mascara-klodder aan de telefoon gehad dat doet me ook goed![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog even komt buurten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Is denk ik al een jaar geleden dat ik dat probeerde.sinterklaaskapoentje
![]()
1000000000% waarquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Baat het niet dan schaadt het niet.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Buurtaardappelquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog even komt buurten![]()
![]()
Kan nogquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
@:Loveyoulongtime vindt deze TT maar niks![]()
Gelukkig staat er geen plaatje van voeten in OP![]()
![]()
Nah, hij is al een paar dagen afwezigquote:Dus dan komt ie straks helemaal niet meer terug
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hij was er vanmorgen nog toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah, hij is al een paar dagen afwezigDus dan komt ie straks helemaal niet meer terug
![]()
Dat willen we nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah, hij is al een paar dagen afwezigDus dan komt ie straks helemaal niet meer terug
![]()
![]()
Ja al tijdje niet gezien...quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging iets over LYLT die al een tijd niet online is geweest?![]()
dat was gisterenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
als troost:
Het leven is als een frikandel![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik heb geen idee waar het over ging verderquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]Wat zijn we weer complimenteus bezig hier!
![]()
![]()
Ow ik zou er hier nog eentje naar binnen schuiven!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
als troost:
Het leven is als een frikandel![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Snel dan nog ffquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zou er hier nog eentje naar binnen schuiven!![]()
![]()
was je vergeten? nee toch ?!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zou er hier nog eentje naar binnen schuiven!![]()
Wat ik las is dat het een voetentopic is. Iemand zei dat het voor LYLT was.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over ging verder
Iemand anders zei dat die lang niet online was geweest.
Weer iemand vroeg of het om AS ging?
Nee, LYLT.
Foutje, bedankt!
En volgens mij was Maily degene die het ff niet begrepen had?![]()
![]()
Jij hebt het wel begrepenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik las is dat het een voetentopic is. Iemand zei dat het voor LYLT was.
Iemand anders zei dat die lang niet online was geweest.
Weer iemand vroeg of het om AS ging?
Nee, LYLT.
Foutje, bedankt!
En volgens mij was Maily degene die het ff niet begrepen had?![]()
![]()
Het rare brein van @maily is niet te verklarenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Geen idee hoe potatosaucer er bij gehaald werd, misschien om iets wat er voor besproken was.![]()
![]()
![]()
Was weer een oepsje van mevrouwtje!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het rare brein van @:maily is niet te verklaren![]()
![]()
![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: