quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Het was weer gezellig. Fijne avond.quote:
Samen broodje bal eten bij de pompquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Carmen en Jeroen hebben wel nog plannen…
Oh okay.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Samen broodje bal eten bij de pomp
Zou hij voor praktische vaardigheden gaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Evangelion het volgende:
Liefde is het houden van een integer persoon
Op mijn leeftijd krijg je geen vlinders meer
Nou, het begint passioneel
Ook zo raar van de mensen die koppelen. Iemand vraagt specifiek om iets. Geven ze je toch bewust wat anders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom manifesteert ze niet gewoon wat extra lengte bij hem
Stukje ramenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:37 schreef alpeko het volgende:
Gezelligheidsdier? Betaalt dat een beetje?
Het is bij jullie straks carnaval toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:39 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 graag je mening over deze ‘schoenen’
dat zijn wenkbrauwen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan
Helaas wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is bij jullie straks carnaval toch?
Wij willen Maxquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Evangelion het volgende:
Is dat je main source inkomen?
Praat normaal Victor
Student mediareactie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het is de avond van aanstellerige twintigers
Zolang het maar ademt?quote:
Harry Potter en Arwen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
harry potter zit er ook bij vanavond
wel een mooi meisje ja.quote:
Haai haaiquote:
Sarajevo is leuk, de rest van het land is nog uit elkaar gescheurd vanwege de burgeroorlogquote:
Lijkt mij wel een interessant land, ben ooit in Mostar geweest en ben wel benieuwd naar de rest.quote:
Vlasdraad voor het fitten van de pijpen…quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt een beetje alsof ze spaart voor dreads
Is wel echt makkelijk jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Wat is je type? Blond haar blauwe ogen
Lijkt me lekker om zo simpel te zijn
Ik val op inhoudquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Wat is je type? Blond haar blauwe ogen
Lijkt me lekker om zo simpel te zijn
Feyenoorders zijn niet al te snugger.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is voor Feyenoord maar weet niet waar Spijkenisse ligt
Serieus?
als je uit breda komt ben je voor nac kanjerlulquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is voor Feyenoord maar weet niet waar Spijkenisse ligt
Serieus?
Nooit zorgen maken.quote:
Kan koken, kan de was doen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blond haar
Blauwe ogen
Aardig
Vriendelijk
Knap
Slank met goede vormen
Lekker veilig als eisen
Damaged goods.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft drie lange relaties gehad.
Ze is begin 20 toch lol
behoorlijke wallen alquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
Begonnen als peuterquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Uitgehuwelijkt op haar 8e?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
Met ooms?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ze is begin 20 toch lol
Gokje: komt geen vervolgquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Nog een keer afspreken, ik voelde geen klik/mets
Krijgt ook geen vervolg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Nog een keer afspreken, ik voelde geen klik/mets
Onduidelijk of het een beperking is of een mega tongpiercing. Kan allebei bij haar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan die wenkbrauwloze tante niet verstaanbaar praten?
Gaf mezelf al de schuld, maar hier had ondertiteling van toegevoegde waarde geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan die wenkbrauwloze tante niet verstaanbaar praten?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
godverdommequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
20:00 gaat ons redden echt dit keer,
Ter grootte van haar oorbellen waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Onduidelijk of het een beperking is of een mega tongpiercing. Kan allebei bij haar.
Is dit jouw type?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Verpest door links gedachtengoed toen ze ging studeren
De studie dat wat je op LinkedIn post je ook op X/Bluesky/Instagram kan posten?quote:
Ja wtf. Avril Lavigne komt net kijken.quote:
Saaie mensen zijn dat bijna allemaal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond vervelende twintigers
Waarom altijd van die groepjes per avond monteren?
Avril werd bekend toen ze in de luiers zat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja wtf. Avril Lavigne komt net kijken.
Beetje marketing 21e eeuw zeg maar. Viral gaan op social media, een poster, een website, een reclamevideo ergens etc.quote:
ze lijkt er echt op, alleen die neus nogquote:
Ze heeft wel wat liefs.quote:
Ziet er vruchtbaar uit.quote:
Dat is toch godsonmogelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Werkt in Rotterdam en kent Spijkenisse niet
Jezus jongen verdwijn gewoon joh
Schiedam toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Werkt in Rotterdam en kent Spijkenisse niet
Jezus jongen verdwijn gewoon joh
Maar ze is wel prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze lijkt er echt op, alleen die neus nog
En doet hbo dus je snapt er toch gewoon niks vanquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Haar kapsel lijkt op zo'n muts
[ afbeelding ]
Erger nog, er trots op zijn…quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef Felagund het volgende:
Van de scheikundeleraaropleiding worden getrapt.
Wij trekken je er doorheenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelden dat ik het een vervelende aflevering vind maar deze tikt hem wel aan.
we zijn er bijna, ik heb een koffie gemaaktquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelden dat ik het een vervelende aflevering vind maar deze tikt hem wel aan.
Lekker!quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
we zijn er bijna, ik heb een koffie gemaaktwil je er ook een?
Met dat uiterlijk kun je echt overal terecht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil hier niet wonen maar ik weet niet waar wel
Belgie een optie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil hier niet wonen maar ik weet niet waar wel
Belgie een optie?
Pijnlijk idd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Steen papier schaar is erger dan splitten
Lijkt nogal bevestiging te zoeken zo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Anne Fleur speelt een typetje.
Wassenaar dit, Wassenaar dat…
Roodharigen hebben vaak iets irritantsquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Anne Fleur speelt een typetje.
Wassenaar dit, Wassenaar dat…
Wassenaar lijkt ook een trauma te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Lijkt nogal bevestiging te zoeken zo.
Heel vaak jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roodharigen hebben vaak iets irritants
Net als rooie katten
de plaatjes in de op niet gezien?quote:
Edoch, maar dat blik met mafklappers moet toch eens een keer leeg zijn…quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de plaatjes in de op niet gezien?
Jeetje, cherry.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
als je haar gezicht nou volblaft, zou ze dan "oh god" roepen @:ripcity ?
De Bijbel zegt er niets over, zolang het maar niet leidt tot lust of seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Zoenen voor het huwelijk, mag dat van de Heer?
Waarvoor dan wel?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De Bijbel zegt er niets over, zolang het maar niet leidt tot lust of seks voor het huwelijk.
wat vind je van Fofo?quote:
Niet helemaal Arabisch maar goed, hahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
Arabische naam wat zijn ouders mooi vonden…
Toch weer die Finnen…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
Arabische naam wat zijn ouders mooi vonden…
Leuke match met @Cocoquote:
Geloof niet in die gekkigheidquote:
Warm bad genotquote:
Die tijd hebben we gehadquote:
Niet alleen haar voorhoofd is daar gedoopt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Gedoopt in een meertje door een kennis.
Dat klinkt een beetje goddeloos…
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde al zeggen: de voetballer van tien over half
Voorgevel, voorbips, alles..quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet alleen haar voorhoofd is daar gedoopt.
Daar vind ik echt zo helemaal niks aan. Downers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
met vrienden chillen
die is 100% van de dag zo stoned als een kanarie
Ja was leukquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
Gaan jullie ook uit een vliegtuig springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |