quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Het was weer gezellig. Fijne avond.quote:
Samen broodje bal eten bij de pompquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Carmen en Jeroen hebben wel nog plannen…
Oh okay.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Samen broodje bal eten bij de pomp
Zou hij voor praktische vaardigheden gaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Evangelion het volgende:
Liefde is het houden van een integer persoon
Op mijn leeftijd krijg je geen vlinders meer
Nou, het begint passioneel
Ook zo raar van de mensen die koppelen. Iemand vraagt specifiek om iets. Geven ze je toch bewust wat anders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom manifesteert ze niet gewoon wat extra lengte bij hem
Stukje ramenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:37 schreef alpeko het volgende:
Gezelligheidsdier? Betaalt dat een beetje?
Het is bij jullie straks carnaval toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:39 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 graag je mening over deze ‘schoenen’
dat zijn wenkbrauwen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan
Helaas wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is bij jullie straks carnaval toch?
Wij willen Maxquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef Evangelion het volgende:
Is dat je main source inkomen?
Praat normaal Victor
Student mediareactie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het is de avond van aanstellerige twintigers
Zolang het maar ademt?quote:
Harry Potter en Arwen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
harry potter zit er ook bij vanavond
wel een mooi meisje ja.quote:
Haai haaiquote:
Sarajevo is leuk, de rest van het land is nog uit elkaar gescheurd vanwege de burgeroorlogquote:
Lijkt mij wel een interessant land, ben ooit in Mostar geweest en ben wel benieuwd naar de rest.quote:
Vlasdraad voor het fitten van de pijpen…quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt een beetje alsof ze spaart voor dreads
Is wel echt makkelijk jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Wat is je type? Blond haar blauwe ogen
Lijkt me lekker om zo simpel te zijn
Ik val op inhoudquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Wat is je type? Blond haar blauwe ogen
Lijkt me lekker om zo simpel te zijn
Feyenoorders zijn niet al te snugger.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is voor Feyenoord maar weet niet waar Spijkenisse ligt
Serieus?
als je uit breda komt ben je voor nac kanjerlulquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is voor Feyenoord maar weet niet waar Spijkenisse ligt
Serieus?
Nooit zorgen maken.quote:
Kan koken, kan de was doen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blond haar
Blauwe ogen
Aardig
Vriendelijk
Knap
Slank met goede vormen
Lekker veilig als eisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |