SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
plus de huidige moet voor 7 maart voor de APK, distributieriem moet vervangen worden .. dus dan beter gelijk doorpakken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Banksequote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
Was een kort bezoek deze keer, banktijd![]()
![]()
![]()
Douchetijd, anders kom ik in tijdnoodIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MogguhOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 339 / +134 / +39 / 1555 / 1619
2. sp3c / 169 / +56 / +58 / 121 / 166
3. Harrie / 166 / +62 / +30 / 584 / 640
4. KillemWieft / 151 / +33 / +59 / 102 / 162
5. _UserName_ / 109 / +0 / +3 / 212 / 244
6. DJMO / 106 / +6 / +26 / 106 / 146
7. greysbones / 78 / +54 / +0 / 654 / 687
8. Bally-b / 78 / +0 / +55 / 38 / 59
9. Dr.Mikey / 75 / +31 / +12 / 109 / 152
10. HappyCharly / 71 / +8 / +0 / 340 / 386
11. drakin / 61 / +19 / +22 / 280 / 315
12. MizzezAmy / 60 / +8 / +0 / 381 / 435
13. Rob / 53 / +0 / +12 / 12 / 20
14. Lovely / 44 / +13 / +0 / 400 / 432
15. gebrokenglas / 41 / +12 / +1 / 398 / 437
16. Pinnenmutske / 41 / +4 / +9 / 106 / 130
17. sinterklaaskapoentje / 37 / +14 / +0 / 318 / 358
18. AardappelSchotel / 30 / +22 / +0 / 387 / 412
19. maily / 30 / +9 / +0 / 440 / 478
20. ToT / 28 / +12 / +0 / 488 / 525SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank moniIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:16 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:16 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CuteSPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
soort van, twee dagen vrij nuquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dude vroeg of ik morgen en overmorgen ook wilde komenquote:
ik dacht dat hij een grapje maakte dus ik moest lachenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
was geen grapje
meteen #madOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ja lekker krom ook. Banken willen bankhelpdeskfraude door mensen die zich voordoen als bankmedewerkers, inperken door overboekingen te blokkeren die gedaan worden door de klant als deze telefonisch in gesprek is, tot dat ze contact hebben gehad met de klant.
En hoe de fuck weet die klant dan wie van de twee bellers de fraudeur is en wie niet?
Sowieso gaat dit voorstel me een stapje te ver in de privacy wet. Ik heb niks te verbergen, maar de bank hoeft niet te weten of ik aan het bellen ben en zo ja met wie. Oprotten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Prima, maar dan niet janken als je rekening leeg getrokken wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lekker krom ook. Banken willen bankhelpdeskfraude door mensen die zich voordoen als bankmedewerkers, inperken door overboekingen te blokkeren die gedaan worden door de klant als deze telefonisch in gesprek is, tot dat ze contact hebben gehad met de klant.
En hoe de fuck weet die klant dan wie van de twee bellers de fraudeur is en wie niet?
Sowieso gaat dit voorstel me een stapje te ver in de privacy wet. Ik heb niks te verbergen, maar de bank hoeft niet te weten of ik aan het bellen ben en zo ja met wie. Oprotten
Bij Rabobank kan je nu al verifiëren via de app of je een rabobank-medewerker aan de lijn hebt. Goede zaak.![]()
Bij ING ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, maar dan niet janken als je rekening leeg getrokken wordt.
Bij Rabobank kan je nu al verifiëren via de app of je een rabobank-medewerker aan de lijn hebt. Goede zaak.![]()
Is onmogelijk bij mij, aangezien ik onder bewind sta.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, maar dan niet janken als je rekening leeg getrokken wordt.
Bij Rabobank kan je nu al verifiëren via de app of je een rabobank-medewerker aan de lijn hebt. Goede zaak.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is onmogelijk bij mij, aangezien ik onder bewind sta.![]()
![]()
Echt hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij Musk vermoed ik wel meer dan een half procent, man3![]()
De bank belt jou niet.
Als jij iets wil vragen aan een bankmedewerker moet je bellen via de app.
Bij ABNAMRO.![]()
De EU heeft aangegeven Groenland te gaan beschermen. Nu zullen ze in Noord-Mexico wel weer ziedend zijn.quote:![]()
Rabo belt wel eens, maar dan moet je het verifiëren via de appquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:05 schreef maily het volgende:
De bank belt jou niet.
Als jij iets wil vragen aan een bankmedewerker moet je bellen via de app.
Bij ABNAMRO.![]()
Oh dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:30 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, net lekker bij de sportschool geweest.
Hoe issie met jou ?![]()
Met mij goed hoor. Beetje verkouden, maar zet vooralsnog niet door![]()
Zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is goed om te horen![]()
Met mij goed hoor. Beetje verkouden, maar zet vooralsnog niet door![]()
Aah gelukkig maar. Wel beetje rustig aan doen dan![]()
![]()
Ja even rustig bolkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Aah gelukkig maar. Wel beetje rustig aan doen dan![]()
![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey JKI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moe.I'm surrounded by morons!
Kom daar een half uur geleden ofzo uit. En ik moet iets van werk doen enzo.quote:I'm surrounded by morons!
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom daar een half uur geleden ofzo uit. En ik moet iets van werk doen enzo.![]()
![]()
Werk je vanaf thuis?quote:I'm surrounded by morons!
Moest je ijs van je voorruit afhalen? (aannemende dat je met de auto bent gegaan)quote:I'm surrounded by morons!
Nee, kon zo de trein instappenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moest je ijs van je voorruit afhalen? (aannemende dat je met de auto bent gegaan)![]()
![]()
Da's handig.quote:I'm surrounded by morons!
Ah weer lekker creatief bezigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo weer verder met mijn armbandje![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
WEl een beetje eentonig werk. Telkens dezelfde beweging.quote::')![]()
Hoe maak je die?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo weer verder met mijn armbandjeI'm surrounded by morons!
Nee, terwijl ik op vakantie was is alles weggesmolten. Nu ligt er max 5cm verse sneeuw.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
En bij jou nog steeds veel sneeuw?I'm surrounded by morons!
Tis net fappenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WEl een beetje eentonig werk. Telkens dezelfde beweging.![]()
![]()
Oh dat is te doen. En toch een mooi winters plaatjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik op vakantie was is alles weggesmolten. Nu ligt er max 5cm verse sneeuw.![]()
![]()
Ja, een beetje sneeuw geeft een frissere indruk dan straks alle grijze prut in de overgang tussen winter en lente.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is te doen. En toch een mooi winters plaatjeI'm surrounded by morons!
Ja die drap is idd niks. Dan liever gewoon koud en zonnig zonder sneeuw zoals hierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, een beetje sneeuw geeft een frissere indruk dan straks alle grijze prut in de overgang tussen winter en lente.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Goed goed, en met jou?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoest met mijn poppedopje vandaag?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vee zakdoekjes mee?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor. Beetje snotterig nog wel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah knuffie voor jouquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel. Moe. Koffie
Is hier heen gewaaidquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens ben ik de oorzaak van het gesnotter![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens ben ik de oorzaak van het gesnotter![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
Nog geen last van gesnotter en gehoest..![]()
Vaak in de lente zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
Behalve als ik weer last van hooikoorts hebsinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.:')![]()
Wordt wel een mooie bandje..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.
Heb dat vroeger ook veel gedaan.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is een flinke joekel welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.![]()
Dan moet je steeds dat plakbandje loshalen,draadje er onder uit en het andere draadje weer eronder plakken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zojuist Het Woord van vandaag gespeeld! Dit is mijn score:
Pogingen: 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja moet nog een heel stukquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt wel een mooie bandje..
Heb dat vroeger ook veel gedaan..Ja als je alle draadjes hebt gehad ga je naar de volgende kleurquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je steeds dat plakbandje loshalen,draadje er onder uit en het andere draadje weer eronder plakken?:')![]()
Vroeger ook gedaan maar kan me niet herinneren dat we een plakbandje gebruikten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je steeds dat plakbandje loshalen,draadje er onder uit en het andere draadje weer eronder plakken?
Anyways: mogguh allen.
Iedereen ziek op werk. Zou morgen vriend komen uit Delft….ook ziek. Gaat lekker zo![]()
![]()
In dagbesteding doen we dat met een rond kartonnetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja moet nog een heel stuk
[..]
Ja als je alle draadjes hebt gehad ga je naar de volgende kleurWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik zou er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.
O dat was niets voor mij, alleen doordat je steeds die draadjes met plakband vast moet zetten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja moet nog een heel stuk
[..]
Ja als je alle draadjes hebt gehad ga je naar de volgende kleurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Klodderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vroeger ook gedaan maar kan me niet herinneren dat we een plakbandje gebruikten?
Iedereen ziek op werk. Zou morgen vriend komen uit Delft….ook ziek. Gaat lekker zo![]()
Hopen dat je zelf niet ziek wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Lekker danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vroeger ook gedaan maar kan me niet herinneren dat we een plakbandje gebruikten?
Iedereen ziek op werk. Zou morgen vriend komen uit Delft….ook ziek. Gaat lekker zo
Plakbandje is wel nodig om alles op zn plek te houden:')![]()
Een bolk per knoop en je haalt Justin inquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Monikenwerk
Vandaar ook bolk ter afleiding
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een bolk per knoop en je haalt Justin in![]()
Die is niet in te halen.
Wellus, is al vaker gebeurt.quote:I'm surrounded by morons!
Zal wel meevallen als iedereen ziek thuis zitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Klodder![]()
Hopen dat je zelf niet ziek wordt
En ik in mijn uppie thuis![]()
![]()
Is ie al oud?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:59 schreef Lovely het volgende:
Batterij van de laptop gaat ook snel leeg![]()
Vader heeft hier paar weken geleden een nieuwe erin gezetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:59 schreef Lovely het volgende:
Batterij van de laptop gaat ook snel leeg![]()
![]()
Leg em aan een lange verlengkabelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:59 schreef Lovely het volgende:
Batterij van de laptop gaat ook snel leeg
Misschien de laptop even opschonen, is een vrij nieuwe laptopquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vader heeft hier paar weken geleden een nieuwe erin gezet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat hoeft ook weer niet..quote:kabel kan zo aangesloten worden, maar het viel mij op dat ie nu al voor de helft leeg is
Oh als die laptop zo jong is idd dat even proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien de laptop even opschonen, is een vrij nieuwe laptop
En misschien zijn er nog andere dingen mogelijk.![]()
Als je al sinds 6u zit te bolken valt dat mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet..kabel kan zo aangesloten worden, maar het viel mij op dat ie nu al voor de helft leeg is
Kan idd.. heb er niet veel verstand vanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh als die laptop zo jong is idd dat even proberen.
En misschien zijn er nog andere dingen mogelijk.
Nee toen sliep ik nogquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je al sinds 6u zit te bolken valt dat mee.
Dat scheelt alweer.quote:I'm surrounded by morons!
Ik ook niet. Mijn vader is de laptopman hier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan idd.. heb er niet veel verstand van
En klusjesman.
En hondenopppas.
En boodschappenman.
We (stiefmoeder en zusje en ik) hebben al even mogen ervaren hoe het is zonder hem toen hij zolang in coma lag en de maanden revalidatie daarna.
We gaan serieuze problemen dan krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2025 10:08:42 ]![]()
Mijn vader heeft daar geen verstand van van laptopsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn vader is de laptopman hier.
En klusjesman.
En hondenopppas.
En boodschappenman.
We (stiefmoeder en zusje) hebben al even mogen ervaren hoe het is zonder hem toen hij zolang in coma lag en de maanden revalidatie daarna.
We gaan serieuze problemen dan krijgen
Dan zorgen dat iemand anders dan zulke klusjes kan doen etc.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij bent zelf toch ook handigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daar geen verstand van van laptops
Dan zorgen dat iemand anders dan zulke klusjes kan doen etc..![]()
![]()
Mijn vader kan echt allesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daar geen verstand van van laptops
Dan zorgen dat iemand anders dan zulke klusjes kan doen etc..Onze superheld
![]()
We komen er wel uit mocht het ooit zover zijn![]()
![]()
Ik kan wel een spijker slaan en een gat borenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owmaar jij hebt weer andere kwaliteiten
![]()
Laminaatvloer leggen met wat hulp.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owmaar jij hebt weer andere kwaliteiten
![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan wel een spijker slaan en een gat boren![]()
Laminaatvloer leggen met wat hulp..![]()
![]()
euhhhquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als papa het niet kan maken kan niemand hetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Koffie
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zo nog een uurtje knopen. Goeie gesprekken aan tafel.:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo nog een uurtje knopen. Goeie gesprekken aan tafel.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee ik kan gelukkig heel veel zelfquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Toch? Hangt bij mijn ouders aan de muur.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echt? Of was dat sarcasme?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo nog een uurtje knopen. Goeie gesprekken aan tafel.![]()
![]()
Heb je dorstquote:
ga naar van der Horst
die hebben een hondje
die piest je zo in je mondjeThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Nee echt. Er wordt tenminste gepraat. Is fijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt? Of was dat sarcasme?:')![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je dorst
ga naar van der Horst
die hebben een hondje
die piest je zo in je mondje![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()