SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aandacht.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De grote vraag is... Waarom!?![]()
Wat doe ja als er een verkeersinfarct rond Amsterdam is?
Je duikt de file uit en eindigt bij de Chinees.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja die krijgt ze wel:Dquote:Nee. Lijkt me ook niks. Ik loop elke dag wel ook zonder hontquote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef greysbones het volgende: [..] Heb je er al eens aangedacht om bij een asiel bijvoorbeeld met honden te gaan wandelen?
:')![]()
Wat een goed ideequote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef DJMO het volgende:
Wat doe ja als er een verkeersinfarct rond Amsterdam is? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je duikt de file uit en eindigt bij de Chinees.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Pics van het eten zo!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef DJMO het volgende:
Wat doe ja als er een verkeersinfarct rond Amsterdam is? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je duikt de file uit en eindigt bij de Chinees.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dit soort acties vind ik wel mooiquote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Shia hetRundvlees, een tijdje geleden.:')![]()
Björk had toentertijd ook een speelgoedzwaan om zich heen gewikkeld.
Will Smith z'n zoontje kwam in een beeldig rokje.![]()
Dan zit ik te kraken met popcornquote:Op maandag 3 februari 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je dat maar niet in de bios doet middenin de filmDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Die had nu een compleet kasteel op zijn hassesquote:Op maandag 3 februari 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Will Smith z'n zoontje kwam in een beeldig rokje.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Die makers van South Park kwamen in een jurk onder invloed van LSDquote:Op maandag 3 februari 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Will Smith z'n zoontje kwam in een beeldig rokje.
Een kameraad en ik zaten een keer gigantisch in een lachstuip bij een Star Wars film, toen Yoda kick-ass aan het vechten was!quote:![]()
![]()
Die is ook echt kick assquote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad en ik zaten een keer gigantisch in een lachstuip bij een Star Wars film, toen Yoda kick-ass aan het vechten was!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Aaahquote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Gelukkig
Mn hoofd heeft er geen zin in, en had beetje drukke ochtend met veel mensen...
Das kak!
Even chillen dan nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had nu een compleet kasteel op zijn hassesokee dan!
Ach, hier hebben we hoedjesdag wat weer een band schept.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Das kak!
Even chillen dan nuGa ik doen
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die makers van South Park kwamen in een jurk onder invloed van LSD!!!
![]()
Ik heb wel weer eens zin in de bios
Dat us echt veel te lang geledenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb de kinderhandjes die de sojabonen hebben geplukt zelf gebaardquote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt helemaal zelf gemaakt met sojabonen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Grote knuffel voor Aapjequote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Gelukkig
Mn hoofd heeft er geen zin in, en had beetje drukke ochtend met veel mensen...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb vorig jaar Inside Out 2 gezien en The Substance. Beiden wel goed.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:40 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in de bios
Dat us echt veel te lang geleden:')![]()
Dat is Krista!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]okee dan!
Ach, hier hebben we hoedjesdag wat weer een band schept.
[ afbeelding ]
Weet haar achternaam niet meer, maar die had vaak zoiets als protest opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ow!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Krista!
Weet haar achternaam niet meer, maar die had vaak zoiets als protest op![]()
![]()
je hebt dus niet zelf tofu gemaakt maar tofu in een gerecht verwerktquote:Op maandag 3 februari 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de kinderhandjes die de sojabonen hebben geplukt zelf gebaardUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben gister bij een marathon geweest, allemaal zware docus.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar Inside Out 2 gezien en The Substance. Beiden wel goed.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mini-ToT laat mij een speelgoedauto zien en zegt dat hij naar dat restaurant wil waar hij die gekregen heeft.
Ik vraag: "Dat pannenkoekrestaurant?"
Hij: "Ehhh..."
Ik: "Waar we met die meneer en die mevrouw aan het eten waren?"
Hij: "Met Monique. Ik weet niet hoe die meneer heette."
Ik: "Die meneer heet Rob!"sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT laat mij een speelgoedauto zien en zegt dat hij naar dat restaurant wil waar hij die gekregen heeft.
Ik: "Die meneer heet Rob!"
Mini ToTquote:Op maandag 3 februari 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
Ik: "Die meneer heet Rob!"hij doet m'n titel eer aan
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, leukste user in real lifequote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja ik vind het gewoon tof dat dat mannetje mijn naam nog weetquote:
Wat niet?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon tof dat dat mannetje mijn naam nog weetSowieso!
![]()
![]()
![]()
Ik moet denkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
O ik dacht dat het weer over dat jurkje gingquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neee taylor doet andere vieze dingenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik dacht dat het weer over dat jurkje ging
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neee taylor doet andere vieze dingen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Straks wordt er nog gezegd dat ze poept![]()
![]()
Daar is ze niet lelijk genoeg voor!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Straks wordt er nog gezegd dat ze poept
Mooie dames poepen immers niet!![]()
![]()
Dan bestaan er dus geen mooie damesquote:Op maandag 3 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is ze neit lelijk genoeg voor!
Mooie dames poepen immers niet!
Jij tochquote:Op maandag 3 februari 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan bestaan er dus geen mooie dames![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: