SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aandacht.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De grote vraag is... Waarom!?![]()
Wat doe ja als er een verkeersinfarct rond Amsterdam is?
Je duikt de file uit en eindigt bij de Chinees.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja die krijgt ze wel:Dquote:Nee. Lijkt me ook niks. Ik loop elke dag wel ook zonder hontquote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef greysbones het volgende: [..] Heb je er al eens aangedacht om bij een asiel bijvoorbeeld met honden te gaan wandelen?
:')![]()
Wat een goed ideequote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef DJMO het volgende:
Wat doe ja als er een verkeersinfarct rond Amsterdam is? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je duikt de file uit en eindigt bij de Chinees.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Pics van het eten zo!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef DJMO het volgende:
Wat doe ja als er een verkeersinfarct rond Amsterdam is? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je duikt de file uit en eindigt bij de Chinees.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dit soort acties vind ik wel mooiquote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Shia hetRundvlees, een tijdje geleden.:')![]()
Björk had toentertijd ook een speelgoedzwaan om zich heen gewikkeld.
Will Smith z'n zoontje kwam in een beeldig rokje.![]()
Dan zit ik te kraken met popcornquote:Op maandag 3 februari 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je dat maar niet in de bios doet middenin de filmDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: