Dat klopt jaquote:Op maandag 24 februari 2025 15:11 schreef Remco het volgende:
Toen ik hier kwam was Mitt volgensmij zelfs moderator van SPT samen met Leatherface. Volgensmij echt 20 jaar terug.
Ha ha ha. Ik voel me nog steeds jong. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Misschien mod ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Niveau is ook niet al te hoog. Maar misschien valt dat meer op nu je ouder bent
En Machiel. Althans in mijn herinnering. Danny zou kijken of het wat zou worden. Zo'n VBL-forum.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:11 schreef Remco het volgende:
Toen ik hier kwam was Mitt volgensmij zelfs moderator van SPT samen met Leatherface. Volgensmij echt 20 jaar terug.
Ach, FOK! heeft het 25jarig jubileum overgeslagen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:26 schreef borisz het volgende:
Ik zie dat ik net mn negenjarig jubileum als mod hier heb gemist
Is ook jaren geleden dat je wat heb moeten doen of nietquote:Op maandag 24 februari 2025 15:26 schreef borisz het volgende:
Ik zie dat ik net mn negenjarig jubileum als mod hier heb gemist
Heb gisteren mn eerste slotje in lange tijd geplaatstquote:Op maandag 24 februari 2025 16:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Is ook jaren geleden dat je wat heb moeten doen of niet
Kan alles wel weer bij elkaar gooien. Waarom is dat überhaupt gebeurd?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb gisteren mn eerste slotje in lange tijd geplaatst
Sinds F1, DRT en Wielrennen weg zijn is het hier rustig.
Maar ook de reeksen zijn stil gevallen. Korfbal bijv had vroeger een goedlopende reeks bijvoorbeeld, met ook users over hun eigen competitie. Nu schop ik eens tijdens de finale in Ahoy het topic omhoog... En zo zijn er meer sporten stil gevallen.
Omdat de interesse in die sporten groot genoeg was voor een eigen forumquote:Op maandag 24 februari 2025 18:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan alles wel weer bij elkaar gooien. Waarom is dat überhaupt gebeurd?
FOK! is groot fan van het creëren van bubbels.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan alles wel weer bij elkaar gooien. Waarom is dat überhaupt gebeurd?
Neem aan dat jij ruim bovenaan staat met het totaal aantal posts in de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 24 februari 2025 18:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat de interesse in die sporten groot genoeg was voor een eigen forum![]()
Maar meer leven in SPT zou leuk zijn ja, vooral bij de kleinere sporten
Meer postenquote:
Goedemorgen.quote:
Zeker, normaal pis ik in de wasbak. Dit beviel me wel. Nu alleen beetje pijn m'n reet.quote:
Dat is wel erg vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |