Niet mee eens. Dergelijke situaties loop je normaliter niet mee tot op je eigen achterlijn; helemaal niet als er een keeper uitkomt. Als je zelf hebt gevoetbald dan had je dit ook wel geweten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die laatste goal mag je Karsdorp wel aanrekenen, die was zijn man totaal kwijt.
Het punt is dat het niet elke keer hetzelfde euvel is waardoor je puntverlies lijdt. Het zijn niet 1 of 2 spelers. Ze zijn om en om niet scherp en de rest is momenteel niet in een vorm om dat voor elkaar te corrigeren.
De druk? Het is beschamend dat je 9 punten voorsprong in een paar weken weg weet te geven. Dit team en de club in de huidige staat verdient het niet om kampioen te worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef ISVV het volgende:
Nou, we mogen gaan jagen jongens! Misschien zorgt dat ervoor dat de druk wat afneemt.
Wat een zuur weekend zeg, om snel te vergeten.
Je krijgt er vooral veel te veel tegen. Volgens mij deze seizoenshelft nog niet 1x minder dan 2 tegengoals.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De druk? Het is beschamend dat je 9 punten voorsprong in een paar weken weg weet te geven. Dit team en de club in de huidige staat verdient het niet om kampioen te worden.
Dat krijg je er van. Het 'beleid' wat hier bijvoorbeeld al 8 maanden opgehemeld is omdat PSV zo verantwoordelijk is en geen verdedigende versterkingen haalt omdat Dest over 9 maanden terug komt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je krijgt er vooral veel te veel tegen. Volgens mij deze seizoenshelft nog niet 1x minder dan 2 tegengoals.
Dat kan gewoon echt niet.
Als dat er steevast 1 is verlies je alleen 2 punten bij PEC
Word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van. Het 'beleid' wat hier bijvoorbeeld al 8 maanden opgehemeld is omdat PSV zo verantwoordelijk is en geen verdedigende versterkingen haalt omdat Dest over 9 maanden terug komt.
Ik word vooral moe van de mensen die het blijven verdedigen, bedankt voor het vragen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Echt niemand begint er over.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van de mensen die het blijven verdedigen, bedankt voor het vragen.
Dat klopt natuurlijk wel, maar clubs zijn ook niet achterlijk en zien ook dat iedere links en rechtsbuiten die Mauro en, vooral, Ledezma op blijven zoeken kans op kans krijgen. Let maar eens een wedstrijd op Ledezma en hoe vaak hij compleet in de blender zit.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax staat solide, die gaan alleen tegen de ploegen die er wat van kunnen en/of zelf ook sober spelen punten verliezen.
Ik vind alsnog dat je van een defensie ledezma/flamingo/boscagli/mauro mag verwachten dat je er ook wel eens minder dan 2 tegen krijgt, dat lukte de eerste seizoenshelft ook gewoon.
Beide backposities zijn belachelijk slecht ingevuld uiteindelijk, maar op rechts is tenminste nog iets geprobeerd. Echter vind ik wel dat je dan een half seizoen conclusies moet trekken en op dag 1 of 2 van de winter transferperiode de vervanger hebt. Nu heeft het geen nut meer om een linksback te halen met Dest op de weg terug, maar er is een hele goede kans dat die niet het niveau aan gaat tikken van voor z'n blessure voorlopig, en misschien wel nooit. Had je echter de portomonnee getrokken voor een huur (Lodi bijv), had je nu waarschijnlijk niet in de shit gezeten.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro gaat wel als ie niet hoeft te koppen. Ledezma is te licht ja en dat je met een niet-fitte Karsdorp op de proppen komt is wel karig natuurlijk.
Vind dat schrijnender dan op links
Ja, klopt. Maar nu ontstaat er een andere druk (tenminste, als Ajax over ons heen gaat). Misschien kunnen de heren zich dan wel opladen en scherp blijven.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De druk? Het is beschamend dat je 9 punten voorsprong in een paar weken weg weet te geven. Dit team en de club in de huidige staat verdient het niet om kampioen te worden.
Dat geeft me ook nog houvast. Ondanks de afgelopen weken. De rest is ook echt slecht, al wint Ajax de potjes nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:09 schreef Solispolar het volgende:
Jezus anus nog aan toe; hoe slecht zijn wij. Ik zit net even te kijken naar Ajax-Feyenoord, dat 1 van die ploegen uberhaupt nog in de weg staat naar een eventueel kampioenschap zegt al alles..
Dat is dus het zure aan dat ongelofelijke gekut in die laatste minuten gisteravond. Als je dan gewoon wint win je weer vijf (?) potjes op rij en biedt dat weer wat perspectief, ook al verdient het absoluut niet de schoonheidsprijs.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat er weer een beetje vertrouwen in die ploeg komt. Je hebt met deze selectie nog altijd de beste papieren om kampioen te worden. Niet zo paniekerig dan heb je gewoon de beste kansen.
Vier voorlopig, maar met de komende potjes wel gewoon kans op een prima streakquote:Op zondag 2 februari 2025 18:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is dus het zure aan dat ongelofelijke gekut in die laatste minuten gisteravond. Als je dan gewoon wint win je weer vijf (?) potjes op rij en biedt dat weer wat perspectief, ook al verdient het absoluut niet de schoonheidsprijs.
Ajax wordt in leven gehouden door de Knvb.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:09 schreef Solispolar het volgende:
Jezus anus nog aan toe; hoe slecht zijn wij. Ik zit net even te kijken naar Ajax-Feyenoord, dat 1 van die ploegen uberhaupt nog in de weg staat naar een eventueel kampioenschap zegt al alles..
Ik was voor een gedeelte op NOS Langs de Lijn wedstrijd aan het volgen. Die commentator in het stadion ging helemaal loco bij de 1-0quote:Op zondag 2 februari 2025 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wordt in leven gehouden door de Knvb.
Van Rijswijk kon het ook niet droog houden na de 2-1.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was voor een gedeelte op NOS Langs de Lijn wedstrijd aan het volgen. Die commentator in het stadion ging helemaal loco bij de 1-0
Ach, Boswachterquote:Op zondag 2 februari 2025 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was voor een gedeelte op NOS Langs de Lijn wedstrijd aan het volgen. Die commentator in het stadion ging helemaal loco bij de 1-0
Het blijft bizar dat men in Eindhoven met name het geld in aanvallers steekt ipv eens een fatsoenlijke verdediger te halen. Zeker met het aanvallende spel van Bosz in gedachten.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van Rijswijk kon het ook niet droog houden na de 2-1.
[ x ]
Reactie op blessure Pepi.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat men in Eindhoven met name het geld in aanvallers steekt ipv eens een fatsoenlijke verdediger te halen. Zeker met het aanvallende spel van Bosz in gedachten.
Centraal heb je er 2 gehaald, dat er eentje geblesseerd was is jammer maar qua CV's zit je niet te krap.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat men in Eindhoven met name het geld in aanvallers steekt ipv eens een fatsoenlijke verdediger te halen. Zeker met het aanvallende spel van Bosz in gedachten.
PSV zit toch al ruim in de rechtbuitens? Ik vind het geen spits namelijk. Wel een goede speler.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van Rijswijk kon het ook niet droog houden na de 2-1.
[ x ]
Misschien komt er nog iemand voor Lang of Bakayokoquote:Op zondag 2 februari 2025 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV zit toch al ruim in de rechtbuitens?
Hopelijk niet die werkweigeraar uit Enschede.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Reactie op blessure Pepi.
Met verdedigers zijn ze nog bezig.
Stewart is voor Ajax.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:25 schreef Solispolar het volgende:
En hoppa, nog een aanvaller voor 15 miljoen! Maar vooral geen verdedigers halen hoor, daar is geen geld voor. Je maakt gemiddeld 10 doelpunten per wedstrijd maar krijgt er ook 4 tegen, conclusie volgens Stewart: we missen dure aanvallersDit seizoen kan werkelijk waar het makkelijkste kampioenschap worden in de hele historie van de ED, maar het lijkt wel alsof ze de boel bewust saboteren bij PSV.
Peter heeft een boontje voor Sinkgraven.quote:Op maandag 3 februari 2025 01:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk niet die werkweigeraar uit Enschede.
Uitstekend beleid.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:25 schreef Solispolar het volgende:
En hoppa, nog een aanvaller voor 15 miljoen! Maar vooral geen verdedigers halen hoor, daar is geen geld voor. Je maakt gemiddeld 10 doelpunten per wedstrijd maar krijgt er ook 4 tegen, conclusie volgens Stewart: we missen dure aanvallersDit seizoen kan werkelijk waar het makkelijkste kampioenschap worden in de hele historie van de ED, maar het lijkt wel alsof ze de boel bewust saboteren bij PSV.
Waarom zouden ze niet met meerdere portefeuilles tegelijk werken?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:25 schreef Solispolar het volgende:
Morgen geloof ik, nog steeds behoorlijk krap.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:49 schreef ISVV het volgende:
Het wordt wel krap, middernacht sluit ie toch?
Ja prima natuurlijk; maar er wordt nu keer op keer gekozen voor een forse injectie in de midden- en aanvalslinie. Die verdediging is zo lek als een mandje; de helft zit in de lappenmand maar er komt niemand bij. Ja, om 5 voor 12 wordt er weer een blessuregevoelig tiener van Nordsjaelland ofzo gehaald.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet met meerdere portefeuilles tegelijk werken?
NL morgen middernacht.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:49 schreef ISVV het volgende:
Het wordt wel krap, middernacht sluit ie toch?
Kijken of ze nu wel iemand halen die niet eerst 4 weken fit moet worden bijvoorbeeld, er zijn nog maar 13 wedstrijden te gaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja prima natuurlijk; maar er wordt nu keer op keer gekozen voor een forse injectie in de midden- en aanvalslinie. Die verdediging is zo lek als een mandje; de helft zit in de lappenmand maar er komt niemand bij. Ja, om 5 voor 12 wordt er weer een blessuregevoelig tiener van Nordsjaelland ofzo gehaald.
Kom op man, wees eens realistisch. Ze hebben toch een scoutingssysteem? Haal eens fatsoenlijke verdedigers dan.
Een aanvaller was toch ook wel nodig gezien de blessure van Pepi. Of wil je tegen Juve en in de eindfase van de toch nog spannende Eredivisie met Uneken in de spits gaan spelen?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:25 schreef Solispolar het volgende:
Hetzelfde kan je toch al jarenlang over de verdediging zeggen? We spelen nota bene 80% van de wedstrijden al met 2 jeugdspelers op de back; waarvan er 1 überhaupt geen verdediger is.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een aanvaller was toch ook wel nodig gezien de blessure van Pepi. Of wil je tegen Juve en in de eindfase van de toch nog spannende Eredivisie met Uneken in de spits gaan spelen?
Ja, er moeten ook verdedigers bij komen natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je toch al jarenlang over de verdediging zeggen? We spelen nota bene 80% van de wedstrijden al met 2 jeugdspelers op de back; waarvan er 1 überhaupt geen verdediger is.
En daarnaast: we creëren en scoren genoeg; het probleem zit hem toch echt achterin.
Zo worden de meeste titels gewonnen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
terwijl Ajax met slecht voetbal gewoon doodleuk de overwinningen pakt.
Ja, zonde. Openingsbod van PSV was 5,5 mio. Nu gaat 'ie voor 7 mio of zo naar AS Roma.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Earnie is weer een heerlijke pot aan het koken.
Salah-Eddine naar Roma.
Dat zal best wel ja, begrijpelijk ook wel. Echter was er geen (bekende) interesse van Roma tot dit weekend oid?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Halcon het volgende:
Lees nu dat Salah-Eddine bij Roma ook vier keer zoveel kan verdienen als bij PSV. Dan wordt het lastig natuurlijk
Als ASE je target is zou ik me eerder zorgen maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja, begrijpelijk ook wel. Echter was er geen (bekende) interesse van Roma tot dit weekend oid?
Vrij apart dat je dan niet door weet te pakken. Nu is er weer een target weg, al heb ik ook mijn bedenkingen of die uberhaupt goed genoeg was hoor.
We hebben vertrouwen in deze selectie en gaan het met deze groep doen. De groep heeft een goede balans en de juiste bezetting.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:32 schreef ISVV het volgende:
Gasiorowski moet het worden. Gok dat dit eenzelfde verhaal wordt als met die Japanner van Gladbach
Waarom ging dat eigenlijk niet door naar Benfica? Er lang uitgeweest maar wel een prima speler natuurlijk.quote:
Hij bedacht zich toen PSV zich meldequote:Op maandag 3 februari 2025 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ging dat eigenlijk niet door naar Benfica? Er lang uitgeweest maar wel een prima speler natuurlijk.
Manchester United had de stekker eruit getrokken. Dus of ze wilden te weinig betalen voor de huur of Malacia zou ook daar te weinig perspectief op speeltijd hebben.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ging dat eigenlijk niet door naar Benfica? Er lang uitgeweest maar wel een prima speler natuurlijk.
Dat laatste dacht ik ook van Karsdorp.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar natuurlijk een prima optie voor PSV. Geen idee hoe die beste jongen uit de blessure terugkomt, maar in de Eredivisie ga je hier natuurlijk makkelijk mee wegkomen.
Ik heb eigenlijk eerlijk gezegd geen idee hoe hij het doet.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook van Karsdorp.
Waarom quote niemand mij? Jodenpubliek.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:44 schreef ISVV het volgende:
Zou me niets verbazen als we Malacia huren.
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:44 schreef ISVV het volgende:
We hebben te maken met een kenner.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:44 schreef ISVV het volgende:
Op internationaal topniveau wel. Voor de Eredivisie prima.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia is eigenlijk maar een hele matige linksback.
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom quote niemand mij? Jodenpubliek.
Joods gedrag, dingen jatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het huren van Malacia wel verwacht eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het huren van Malacia wel verwacht eigenlijk.
En waarom haakte Benfica af? Z'n gezondheid?quote:
Alleen daarom al leuk dat hij komt.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:30 schreef GGMM het volgende:
Malacia haha
Kijken hoe snel de loftrompet over deze jongen nu langzaam verandert in 'wat een matige speler eigenlijk' in Rotterdam
Verdedigend echt een hele goede linksback, helemaal als je tegen wat sterkere tegenstanders speelt. Beetje een omgekeerde Dest wat dat betreft.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen daarom al leuk dat hij komt.
Overigens vind ik het ook maar een matige speler.
Hij is fit..quote:Op maandag 3 februari 2025 19:15 schreef RipCity het volgende:
vast pas 'wedstrijdfit' op 21 februari.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd wie de andere speler is die straks medisch wordt gekeurd
Net zo fit als Karsdorp dusquote:Op maandag 3 februari 2025 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is fit..
30 januari een helft in de EL tegen FCSB
26 januari een kwartier tegen Fulham
23 januari 40 min. tegen Rangers
12 januari 30 min. tegen Arsenal fa cup
22 december een helft tegen Bournemouth
12 december een uur tegen Victoria Plzn
4 december een helft tegen Arsenal
28 november een helft tegen Bodo
quote:
Geen 1 scoop gehad deze windowquote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Deze? Lijkt mij dat hij Malacia bedoelt. Zeker met dat 'een en een lijkt twee'.
Anders zal het die Fransoos van Lazio wel zijn.
Hij probeert altijd wel heel spitsvondig uit de hoek te komen. Met zijn ijs en weder dienende.quote:
Je hebt gelijk ja, ik las iets te snel.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Ja. Medische keuring = 1+1=2 = Malacia komt. Geen idee hoe iemand hier uit kan halen dat hij doelt op nog iemand.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Medische keuring = 1+1=2 = Malacia komt. Geen idee hoe iemand hier uit kan halen dat hij doelt op nog iemand.
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, ik las iets te snel.
Heerlijk rustgevend idd die podcasts met rikkert waar ze oud nieuws bespreken ipv de wekelijkse afzaag en rellen zoekende podcasts van Mike & Valentijn.quote:
Praat wel vaak alles recht wat krom is, gaat vrij weinig fout bij PSV als je hem zo hoort.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heerlijk rustgevend idd die podcasts met rikkert waar ze oud nieuws bespreken ipv de wekelijkse afzaag en rellen zoekende podcasts van Mike & Valentijn.
Iddquote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Praat wel vaak alles recht wat krom is, gaat vrij weinig fout bij PSV als je hem zo hoort.
Dat is echt een achterlijke podcast, die heb ik 3 of 4x geluisterd en alle keren was het inderdaad mafketel Bjorn die de wedstrijd weer eens niet gezien had.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
IddEn die podcast van Bjorn vd Doelen hoef je ook niet te luisteren want die kijkt de wedstrijd niet eens en checkt alleen de uitslag even op teletekst.
We hebben er 4.quote:
Waarvan 1 een wedstrijd of 6-8 gaat missen (en een aflopend contract heeft), 1 niveau RKC heeft, en de 3de een minuut of 27 in de benen heeft dit jaar.quote:
Ik dacht dat je Nagalo bedoeldequote:
Die Fransoos is zo te lezen nog maar de vraag. En dan wordt Babadi wellicht nog verhuurd. In plaats van dat de selectie breder wordt, wordt de selectie alleen maar verder uitgedund.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog 14 uur te gaan en er zijn nog wel wat gaten te vinden zeg maar. Ben benieuwd of die Fransoos nog komt, en of er nog een CV gehaald gaat worden.
Rik zegt ook ‘Het wachten is nog op nieuws over een tweede spits en de eventuele verhuur van Babadi. En dan gaat de focus op Feyenoord-thuis van morgen.’quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Fransoos is zo te lezen nog maar de vraag. En dan wordt Babadi wellicht nog verhuurd. In plaats van dat de selectie breder wordt, wordt de selectie alleen maar verder uitgedund.
Rik meldt niks, en aangezien hij van echt interessante ontwikkelingen nooit op de hoogte is heb ik er nog vertrouwen in.quote:
En geen ledezmaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Obispo is geschorst morgen tegen Feyenoord. Hoe kan dat, hij is net terug en speelt amper?
Beker 2x geel gepakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Obispo is geschorst morgen tegen Feyenoord. Hoe kan dat, hij is net terug en speelt amper?
Ik zie die Malacia deal ook alweer klappen nu Martinez z’n kruisband heeft gescheurd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
En geen ledezma
En Feyenoord mist er ook 9.
Lamme en blinde
Rik zei: 'staat geen keuring gepland dat horen we vaak wel dus ik denk het niet' maar verder gaf hij ook aan weinig te horen. Hij dacht van niet inderdaad. 'Mijn' bron zat gister ook bij FC Afkicken, schijnt wel betrouwbaar te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie die Malacia deal ook alweer klappen nu Martinez z’n kruisband heeft gescheurd.
Rik schijnt net bij FC Afkicken ook gezegd te hebben dat hij niets meer ziet gebeuren (neem aan buiten Malacia gerekend). Hoe is het mogelijk.
Edit: Rik zit er dus misschien naast, gezien het bericht van Maxi-mus
We gaan het zien, ik ga er maar vanuit dat er niets meer komt en dan zie ik het vanavond welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rik zei: 'staat geen keuring gepland dat horen we vaak wel dus ik denk het niet' maar verder gaf hij ook aan weinig te horen. Hij dacht van niet inderdaad. 'Mijn' bron zat gister ook bij FC Afkicken, schijnt wel betrouwbaar te zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:17 schreef PSVCL het volgende:
Rik zat er weer naast, en loopt opnieuw achter.
[ x ]
dit keer een amerikaanse staat ipv een amerikaan
Lolquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:17 schreef PSVCL het volgende:
dit keer een amerikaanse staat ipv een amerikaan
Dan kan de rest van het seizoen wel schriftelijk afgedaan wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie die Malacia deal ook alweer klappen nu Martinez z’n kruisband heeft gescheurd.
Nee joh, lekker teveel neerleggen voor Ohio.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
Ga er maar vanuit dat alle deals niet doorgaan.
Een speler met amper 600 minuten die zelfs bij Utrecht niet eens doorbreekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Nee joh, lekker teveel neerleggen voor Ohio.
?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Malacia lijkt niet door de medische keuring.
Gohquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Is een Malaria grap te flauw ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Heb je een bron?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat leek vanmiddag rond, maar er is nog een dubbelcheck nodig.
Cooking Earniequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
Wat is dit voor teringzooitje joh, er moet nog veel gebeuren in de laatste uren.
Ja, dat is overal zo. Iedere transferwindow. Met vele deals die afketsen omdat de laatste pagina van de fax (…) om 0.01 binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
Wat is dit voor teringzooitje joh, er moet nog veel gebeuren in de laatste uren.
Die gaat in de podcast weer vertellen hoe moeilijk de voetbalwereld tegenwoordig is, blablablaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij zal zelf eens een keer iets melden.
Welke gek dat shirt heeft bedacht. Net alsof het al 3 maanden op Beverwijkse bazaar hangt en 100x gewassen is.quote:
Thuisshirt van vorig seizoen was een stuk beterquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Welke gek dat shirt heeft bedacht. Net alsof het al 3 maanden op Beverwijkse bazaar hangt en 100x gewassen is.
[ afbeelding ]
Wijndal zou zeggen: Beste linkerkant van Nederland.
Ja, prima. Verder kut dat er niet nog een verdediger bij is gekomen.quote:
Ohio lijkt niet eens te komen, broddelwerk van chef Earnie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, prima. Verder kut dat er niet nog een verdediger bij is gekomen.
En voorin een reserve van Utrecht erbij
Misschien heeft 'ie nog ergens iemand, die tegen april fit genoeg is om een half uur mee te doen, op een lijstje staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ohio lijkt niet eens te komen, broddelwerk van chef Earnie.
Je hebt het niet zo op Erniegod of wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ohio lijkt niet eens te komen, broddelwerk van chef Earnie.
EarnieGOD faalt al 3 transferperiodes op rij, valt helaas vrij weinig positiefs van te maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op Erniegod of wel?
En ik maar denken dat ze een verdediger gehaald hebben. Is die gozer ineens spits geworden? Of hoekvlag?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:18 schreef RipCity het volgende:
idd langzaam aan schoon genoeg van. Brands net zo goed. Die deed het in z'n vorige periode al net zo slecht samen met JdJ. Ook nooit verdedigers.
Troost je met de gedachte dat de meeste paniekaankopen in deze fase (want laten we eerlijk zijn: voor de meeste clubs zijn het gewoon paniekaankopen) sowieso niet slagen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:15 schreef ISVV het volgende:
Magere transferperiode, ben niet zo anti-Stewart als sommige medesupporters maar ik had wel echt meer verwacht.
Omdat je graag een speler wil die bruikbaar is en achter Luuk in de pikorde wil staan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan het dat je nergens voor een half jaar een spits kan huren?
Ohio was echt een hele rare move geweest, ja. Die kan er niet zo veel van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Buitendam het volgende:
Tja, ik sta nog altijd achter het anti-paniek aankoopbeleid. Had Earnie geen goede back gehaald was het een ander verhaal.
Kut van die gozer van Lazio, maar met de mogelijkheden in onze voorhoede blij dat we geen bankzitter van Utrecht halen voor 8 miljoen als de eerste spits nog heel is.
Precies. Je hebt een goeie, betaalbare speler op het oog en als dat niet lukt ga je voor een dure kan-niks-speler. Dat was pas kutbeleid geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohio was echt een hele rare move geweest, ja. Die kan er niet zo veel van.
Groot, sterk, zwart, oogkleppen.
Geen goede speler inderdaad. En belachelijk om zo'n gast aan te kopen terwijl je eigenlijk nog steeds met het probleem zit dat je gewoon 2 spitsen hebt die 1ste spits kunnen/willen zijn. En alles naast een blessure van 9 maanden+ verantwoord zo'n aankoop dan niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohio was echt een hele rare move geweest, ja. Die kan er niet zo veel van.
Groot, sterk, zwart, oogkleppen. Brobbey.
Je hoeft niet pas 2 dagen voor het einde van de transferperiode naar dingen te gaan kijken he?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Buitendam het volgende:
Tja, ik sta nog altijd achter het anti-paniek aankoopbeleid. Had Earnie geen goede back gehaald was het een ander verhaal.
Kut van die gozer van Lazio, maar met de mogelijkheden in onze voorhoede blij dat we geen bankzitter van Utrecht halen voor 8 miljoen als de eerste spits nog heel is.
In de winter is het sowieso al een stuk lastiger om kwaliteit te vinden. Goede en verstandige spelers gaan nauwelijks weg bij hun club in een lopend seizoen. Malacia kon je ook alleen halen omdat Benfica last minute van de deal afzag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hoeft niet pas 2 dagen voor het einde van de transferperiode naar dingen te gaan kijken he?
In het geval Pepi snap ik het wel dat het gehaast was, die raakt geblesseerd op een ongelukkig moment. Echter is het, wat Mex zegt, debiel dat je in een week niet een back-up kan vinden. Die gozer van Lazio staat, hoop ik althans, toch al een tijd op het lijstje, misschien moet je dan niet wachten tot de laatste dag van hun transferwindow.
Een vervanger voor Boscagli moet al ruim een half jaar op je radar staan want die gaat in de zomer weg. Die had je dus of alvast kunnen halen met het oog op de zomer toen hij nog niet geblesseerd was, of je had direct door kunnen schakelen toen hij geblesseerd raakte.
Malacia komt ook pas in de laatste 2 uur terwijl het al een half jaar duidelijk is dat je een back mist.
Geen paniekaankopen, zoals Ohio, is helemaal prima. Maar dit riekt behoorlijk naar incompetentie.
Dat is zeker waar, maar dat risico neem je als je zonder backs aan een seizoen begint, dan kan het best zijn dat in de winter blijkt dat dat toch niet kan en dan zul je meer moeten betalen. Uiteindelijk is dat nog goed gekomen met Malacia, dan kan Dest terug naar rechts als die terug komt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
In de winter is het sowieso al een stuk lastiger om kwaliteit te vinden. Goede en verstandige spelers gaan nauwelijks weg bij hun club in een lopend seizoen. Malacia kon je ook alleen halen omdat Benfica last minute van de deal afzag.
Leg mij nou eens uit hoe jij aan deze wijsheid komt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hoeft niet pas 2 dagen voor het einde van de transferperiode naar dingen te gaan kijken he?
Vertel jij mij maar eens waaruit blijkt dat het niet waar is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit hoe jij aan deze wijsheid komt.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vertel jij mij maar eens waaruit blijkt dat het niet waar is.
Wat die koopt en verkoopt is prima te verantwoorden inderdaad, het gaat er meer om wat hij niet weet te halen of kopen waardoor er gigantische gaten in de selectie zitten. Maar dat punt is blijkbaar geen onderdeel van de discussie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]nu ben je gewoon aan het trollen toch?
Volgens mij kun je hem alleen afrekenen op datgene wat ie al dan niet voor elkaar krijgt. Winterperiode is al-tijd kut. En als je dan meteen haantje de voorste bent op Malacia binnen te hengelen als Benfica afhaakt is wat mij betreft gewoon een compliment waard. Goed gedaan.
Dat die jongen van Lazio niet komt is heel jammer, maar dat is nu eenmaal de moeilijkheid van wintertransfers.
Utrecht vriendelijk ophangen als ze een enorm bedrag vragen voor een blessuregevoelige bankzitter? Goed gedaan.
Je bent nu echt al maanden aan het janken over slecht beleid maar alles wat ie koopt en verkoopt is tot nu toe allemaal op z’n minst prima te verantwoorden. “Hij begint pas 2 dagen vantevoren te kijken!“ ja, dan houdt de discussie snel op.
Nou, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat dat wel eens fout kan gaan lopen.quote:
Ik zou niet weten waarom vriend. Feyenoord ligt al 38 punten achter en als Ajax eindelijk eens gaat krijgen wat ze daadwerkelijk verdienen qua punten dan eindigen zij ook op de 5de plek ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat dat wel eens fout kan gaan lopen.
Dat laatste hoor ik al 20 wedstrijden. Zou het niet zo kunnen zijn dat dat een beetje de hoop aan het worden is ipv realiteit?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom vriend. Feyenoord ligt al 38 punten achter en als Ajax eindelijk eens gaat krijgen wat ze daadwerkelijk verdienen qua punten dan eindigen zij ook op de 5de plek ofzo.
Eens, die krijgen er in de mickey League gewoon heel weinig tegen en daar schort het bij psv de laatste weken nogal aanquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik al 20 wedstrijden. Zou het niet zo kunnen zijn dat dat een beetje de hoop aan het worden is ipv realiteit?
Dat is júist punt van discussie want dat is de primaire taak van de man. Pepi verlengen terwijl West Ham aan ‘m loopt te trekken, een jongen als Tillman tegen hele aantrekkelijke voorwaarden overnemen van Bayern, Malacia meteen oppikken als Benfica afhaakt, geen paniekaankoop bij Utrecht doen. Jonge jongens met veel potentie zoals Flamingo en die Bosnisch international ophalen voor enkele miljoenen. Lang en Perisic hebben hun waarde aangetoond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat die koopt en verkoopt is prima te verantwoorden inderdaad, het gaat er meer om wat hij niet weet te halen of kopen waardoor er gigantische gaten in de selectie zitten. Maar dat punt is blijkbaar geen onderdeel van de discussie.
Dat zou kunnen, maar dat zou dan wel tegen alle statistiek in gaanquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik al 20 wedstrijden. Zou het niet zo kunnen zijn dat dat een beetje de hoop aan het worden is ipv realiteit?
Dan zul je toch echt zelf ook een keer met een streak van 5 gewonnen potten achter elkaar moeten komen om dat om te zetten. Na NEC kwam er bij zowel Bosz als de Jong niet veel meer uit dan “geen idee waar dit aan ligt”. Dat is toch wel zorgelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat zou dan wel tegen alle statistiek in gaanEn ik ga over het algemeen wat beter op statistiek dan op onderbuikgevoel. Feit is gewoon dat Ajax echt niet geweldig voetbalt, maar vaak wel teveel krijgt. Dat geluk houdt een keer op natuurlijk.
Ik zou het zorgelijk vinden als ze kansloos verloren hadden zoals tegen PEC. Dat je dan zegt "Geen idee waar dat aan ligt" is dan zorgelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt zelf ook een keer met een streak van 5 gewonnen potten achter elkaar moeten komen om dat om te zetten. Na NEC kwam er bij zowel Bosz als de Jong niet veel meer uit dan “geen idee waar dit aan ligt”. Dat is toch wel zorgelijk.
Vorm is toch ook vrij ongrijpbaar i.c.m. blessures? Ik snap dat we met zijn allen een beetje verwend zijn geraakt, maar zelfs de beste ploegen ter wereld hebben wel eens een vormdip. Als dan ook nog eens 50% van je selectie griep heeft en 4 van de 11 spelers langdurig uitgeschakeld zijn (en Veerman en Schouten net weer fit raken) dan heb je je antwoord toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt zelf ook een keer met een streak van 5 gewonnen potten achter elkaar moeten komen om dat om te zetten. Na NEC kwam er bij zowel Bosz als de Jong niet veel meer uit dan “geen idee waar dit aan ligt”. Dat is toch wel zorgelijk.
Tegen een team met zelfvertrouwen kun je drie weken hotseknotsen, maar die goal valt echt niet. Nu zie je bijvoorbeeld Flamingon en Benitez raar gaan doen en dat kan natuurlijk in die koppen gaan zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het zorgelijk vinden als ze kansloos verloren hadden zoals tegen PEC. Dat je dan zegt "Geen idee waar dat aan ligt" is dan zorgelijk.
NEC is gewoon een hotseknotsbegoniaeindfase met een persoonlijke blunder van Flamingo. Nee dan snap ik dat je niet weet waar het aan ligt want dat ligt niet ergens aan, dat gebeurt. Neemt niet weg dat er wat harder verdedigd had mogen worden na de 3-2
Precies. Dat zijn wel de verschillen momenteel. Zelf speel je een gewonnen wedstrijd die je uiteindelijk nog tot 3-3 laat komen en Ajax wint vervolgens een remisewedstrijd in de laatste minuten wél. Dan kun je uren en uren analyseren, maar dat is ook simpelweg even het momentum dat Ajax heeft. Dan kun je denken dat Ajax dit nog 18 wedstrijden gaat volhouden, maar daar geloof ik niet in. Daarvoor heb ik teveel matige wedstrijden dit seizoen gezien. PSV speelt (ondanks dat het momenteel niet altijd best is) wel gewoon beter.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het zorgelijk vinden als ze kansloos verloren hadden zoals tegen PEC. Dat je dan zegt "Geen idee waar dat aan ligt" is dan zorgelijk.
NEC is gewoon een hotseknotsbegoniaeindfase met een persoonlijke blunder van Flamingo. Nee dan snap ik dat je niet weet waar het aan ligt want dat ligt niet ergens aan, dat gebeurt. Neemt niet weg dat er wat harder verdedigd had mogen worden na de 3-2
Ja. Maar wat ik hierboven zeg, het moet dan niet bij de spelers die op hun poten staan in de kop gaan zitten. Dan heb je wel degelijk een probleem en moet je verder kijken dan “Ajax verliest nog wel punten”. Dat jaar met Koeman dat je in de winter nog 11 punten voor staat en dan hakken over de sloot, laatste speeldag-scenario voorkomen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vorm is toch ook vrij ongrijpbaar i.c.m. blessures? Ik snap dat we met zijn allen een beetje verwend zijn geraakt, maar zelfs de beste ploegen ter wereld hebben wel eens een vormdip. Als dan ook nog eens 50% van je selectie griep heeft en 4 van de 11 spelers langdurig uitgeschakeld zijn (en Veerman en Schouten net weer fit raken) dan heb je je antwoord toch?
Het zou ook gewoon zo kunnen zijn dat jij geen idee hebt van wat er zich afspeelt achter de schermen…quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In het geval Pepi snap ik het wel dat het gehaast was, die raakt geblesseerd op een ongelukkig moment. Echter is het, wat Mex zegt, debiel dat je in een week niet een back-up kan vinden. Die gozer van Lazio staat, hoop ik althans, toch al een tijd op het lijstje, misschien moet je dan niet wachten tot de laatste dag van hun transferwindow.
Een vervanger voor Boscagli moet al ruim een half jaar op je radar staan want die gaat in de zomer weg. Die had je dus of alvast kunnen halen met het oog op de zomer toen hij nog niet geblesseerd was, of je had direct door kunnen schakelen toen hij geblesseerd raakte.
Malacia komt ook pas in de laatste 2 uur terwijl het al een half jaar duidelijk is dat je een back mist.
Geen paniekaankopen, zoals Ohio, is helemaal prima. Maar dit riekt behoorlijk naar incompetentie.
Akkoord, ik snap wat je zegt. Maar ik haal 'geloof' uit de wetenschap dat we zelfs in onze mindere wedstrijden wel vaak de bovenliggende partij waren en vaker wel dan niet 'gewoon' hadden moeten winnen. Mensen onthouden dan alleen het feit dat dat niet gebeurt (en dat wordt ook nog versterkt door het gegeven dat je concurrent dan wél de punten pakt).quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Maar wat ik hierboven zeg, het moet dan niet bij de spelers die op hun poten staan in de kop gaan zitten. Dan heb je wel degelijk een probleem en moet je verder kijken dan “Ajax verliest nog wel punten”. Dat jaar met Koeman dat je in de winter nog 11 punten voor staat en dan hakken over de sloot, laatste speeldag-scenario voorkomen.
Die beste jongen is altijd een beetje pessimistisch. Laat hem lekker. 4 mindere potten is voldoende om een bijna perfect afgelopen jaar volledig te doen vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
Ik vind de permanente staat van ongesteldheid van user @:gotenssj overigens wel een leuke rubriek in dit topic
Je zou haast denken dat PSV elk jaar ergens rond plek 5 eindigt als je zijn posts leest
4 mindere potten? Dan kun je niet tellen vrees ik. Ik hoop dat ze er intern niet zo laconiek over denken in ieder gevalquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die beste jongen is altijd een beetje pessimistisch. Laat hem lekker. 4 mindere potten is voldoende om een bijna perfect afgelopen jaar volledig te doen vergeten.
Je bent ook wel een paniekvogel hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
4 mindere potten? Dan kun je niet tellen vrees ik. Ik hoop dat ze er intern niet zo laconiek over denken in ieder geval
Echt ongelofelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
Ik vind de permanente staat van ongesteldheid van user @:gotenssj overigens wel een leuke rubriek in dit topic
Je zou haast denken dat PSV elk jaar ergens rond plek 5 eindigt als je zijn posts leest
4 jaar?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent ook wel een paniekvogel hoorJe kan nou eenmaal niet 4 jaar lang alles domineren zonder ook maar 1 matige pot te spelen. Als je dan al 2 belangrijke factoren (griep/veel blessures) kunt noemen dan is een beetje relativeren ook niet verkeerd.
De schaal ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
Vanavond weer Drommel op doel. Kunnen we daar eens niet mee kappen? Er staat al een fantasie verdediging op het veld… het is alsof Bosz die beker niet wil.
veerman bedoel jequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:19 schreef Pablo84 het volgende:
Voetbal is totaal uit deze ploeg. Saibari kan er helemaal niks meer van
Lijkt mij een tactische keuze voor deze wedstrijd. PSV zakt enorm in.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:19 schreef Pablo84 het volgende:
Voetbal is totaal uit deze ploeg. Saibari kan er helemaal niks meer van
Ik vind PSV sowieso heel onwennig spelen. Zou mij niet verbazen als ze deze niet over de streep trekken. Ook al bakt Feyenoord er ook geen reet van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Veerman heeft dezelfde ziekte als Boscagli door altijd de moeilijkste optie te kiezen terwijl je soms gewoon de bal in de ploeg moet houden als er geen beweging is.
Ben er ook nog niet gerust op nee , pas bij een 3-0 voorsprongquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind PSV sowieso heel onwennig spelen. Zou mij niet verbazen als ze deze niet over de streep trekken. Ook al bakt Feyenoord er ook geen reet van.
2-0 is het wel klaarquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet gerust op nee , pas bij een 3-0 voorsprong
Eigenlijk de enige die afgelopen periode goed overeind blijftquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar deze versie van Mauro is gewoon PSV-waardig.
we gaan het meemaken ..quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:08 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Hele andere pot. Feijenoord komt niet tot een kans
MATIG MATIG MATIG van zequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef GGMM het volgende:
Aangezien de Feyenoord-users verzaken doe ik het maar
Gefeliciteerd jongens!
Mijn post voelt nu een beetje als mosterd na de maaltijd. Maar ik geef daar dus echt geen zak om.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef GGMM het volgende:
Aangezien de Feyenoord-users verzaken doe ik het maar
Gefeliciteerd jongens!
Godver.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV-vrienden met deze overwinning.
@:Coco @:de_boswachter @:Buitendam @:mexicanobakker @:LosBuenosMuchachos @:Lange_Lans @:Dj_Day-V
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSV-vriend
Mooi!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco @:de_boswachter @:Buitendam @:mexicanobakker @:LosBuenosMuchachos @:Lange_Lans @:Dj_Day-V
Dit is zo goed voor mijn streetcred, dank je!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
Ach ach, dit hebben we ook nog maandenlang moeten aanhoren. Inclusief complete reconstructiesquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:22 schreef Buitendam het volgende:
John de Wolf is KOKEND op insta over de vreselijke tragedie van gisterenavond.
Zelfde scheids, gok ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach ach, dit hebben we ook nog maandenlang moeten aanhoren. Inclusief complete reconstructies
https://www.nu.nl/voetbal(...)-de-bal-uit-was.html
Luuk de Jong had het een paar weken geleden nog over een paar minuten extra tijd in de Kuipquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach ach, dit hebben we ook nog maandenlang moeten aanhoren. Inclusief complete reconstructies
Wat ik nog steeds belachelijk vind.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:22 schreef Buitendam het volgende:
John de Wolf is KOKEND op insta over de vreselijke tragedie van gisterenavond.
Nee, ik heb wel besloten dat het doelpunt zuiver afgekeurd had moeten worden om de zure smaak van de niet gegeven pingel aan Lang vorig jaar te corrigeren. Toen hoorde je de Wolf niet dus laat hem nog maar lang huilen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooi.
Al dan niet hinderlijk buitenspel is interpretatie. Recent bij een doelpunt tegen PSV was het ook mogelijk hinderlijk buitenspel. Werd niet gegeven, klaar.
Een VAR hoort daar vanaf te blijven.
Wat een onzin, ieder doelpunt wordt gecontroleerd door de VAR, dus dit ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooi.
Al dan niet hinderlijk buitenspel is interpretatie. Recent bij een doelpunt tegen PSV was het ook mogelijk hinderlijk buitenspel. Werd niet gegeven, klaar.
Een VAR hoort daar vanaf te blijven.
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
Die wantrouwt nog de stopwatchquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Luuk de Jong had het een paar weken geleden nog over een paar minuten extra tijd in de Kuip
Twee jaar geleden.
De VAR mag alleen ingrijpen als het een duidelijke fout is. Niet bij een twijfelgeval.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, ieder doelpunt wordt gecontroleerd door de VAR, dus dit ook.
Dat ze het geen hinderlijk buitenspel vonden, verbaast mij maar uiteraard mag dat.
Dan kan de VAR toch de prullenbak in? (wat van mij sowieso wel mag gebeuren). Hoe kun je nou in godsnaam een subjectieve aangelegenheid terugbrengen tot iets dichotooms (wel of geen duidelijke fout). Jij vindt het geen duidelijke fout, alle mensen uit Rotterdam (en om eerlijk te zijn: ik ook) wel. En dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR mag alleen ingrijpen als het een duidelijke fout is. Niet bij een twijfelgeval.
De VAR kan inderdaad de prullenbak in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan kan de VAR toch de prullenbak in? (wat van mij sowieso wel mag gebeuren). Hoe kun je nou in godsnaam een subjectieve aangelegenheid terugbrengen tot iets dichotooms (wel of geen duidelijke fout). Jij vindt het geen duidelijke fout, alle mensen uit Rotterdam (en om eerlijk te zijn: ik ook) wel. En dan?
Mwah. Nu had het sportief weinig uitgemaakt maar je zal maar een finale verliezen omdat een VAR en scheids blijkbaar opeens niet meer weten wat hinderlijk buitenspel is. Valt toch aardig in dezelfde categorie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR kan inderdaad de prullenbak in.
De VAR is er om de Henry’s en de Handjes Van God uit te bannen…
Uneken overgeheveld naar de A-selectiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Pepi de rest van het seizoen eruit.
Gelukkig hebben we een 2de spits, oh wacht.
Hoop dat die het goed gaat doen, voorlopig loopt die 1 op 1?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Uneken overgeheveld naar de A-selectie
Gegarandeerd instorten van Bosz zijn Kaartenhuis. Ik voel het aan mijn water. Luukinho straks wat ouderdoms pijntjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Pepi de rest van het seizoen eruit.
Gelukkig hebben we een 2de spits, oh wacht.
Die zal alleen invallen bij 2-0 voor in de 80ste minuut denk ik. In principe is het alle ballen op Luuk qua spitspositie (schat ik zo in). En ik kan me zomaar voorstellen dat een Guus Til misschien wel een meer logische vervanger gaat worden dan Uneken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoop dat die het goed gaat doen, voorlopig loopt die 1 op 1?
Denk dat je nog beter Perisic daar neer kan zetten, Til erachter.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zal alleen invallen bij 2-0 voor in de 80ste minuut denk ik. In principe is het alle ballen op Luuk qua spitspositie (schat ik zo in). En ik kan me zomaar voorstellen dat een Guus Til misschien wel een meer logische vervanger gaat worden dan Uneken.
Ik zou Til heel graag in de spits zienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zal alleen invallen bij 2-0 voor in de 80ste minuut denk ik. In principe is het alle ballen op Luuk qua spitspositie (schat ik zo in). En ik kan me zomaar voorstellen dat een Guus Til misschien wel een meer logische vervanger gaat worden dan Uneken.
Tsjah Adam. Iedereen kan lekker zeiken op Guustaaf Til, maar ondertussen overlegt hij betere statistieken dan menig aanvallend middenvelder dan welke club in Nederland dan ook (behalve Sem Steijn uiteraardquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou Til heel graag in de spits zien
Een goaltje meepikken als aanvallende middenvelder is toch wat anders dan in de spits staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah Adam. Iedereen kan lekker zeiken op Guustaaf Til, maar ondertussen overlegt hij betere statistieken dan menig aanvallend middenvelder dan welke club in Nederland dan ook (behalve Sem Steijn uiteraard)
Ik zou Til volgend jaar heel graag bij een andere club zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou Til heel graag in de spits zien
Er zal nog wel een transfervrije spits gehaald gaan worden, denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zoveel opties zijn er niet. Maxi Gomez maar eens bellen dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zal nog wel een transfervrije spits gehaald gaan worden, denk ik.
Dat is heel wat anders dan er af blijven, ze moeten er wel naar kijken, dat ze dit dan niet zien, kan gebeuren, hoe weet ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR mag alleen ingrijpen als het een duidelijke fout is. Niet bij een twijfelgeval.
Tja, als Lucas Perez al niet wil komen dan weet je het wel. Dan kom je uit bij Diego Costa, Mariano Diaz of die Ben Yedder (die volgens mij ook niet van onbesproken gedrag is momenteel).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zal nog wel een transfervrije spits gehaald gaan worden, denk ik.
Is toch nog gewoon van toegevoegde waarde?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou Til volgend jaar heel graag bij een andere club zien.
Ja, hij voldoet. Ik vind het alleen een draak van een voetballer. Ik zie liever dat anderen de kans krijgen om te groeien op die positie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is toch nog gewoon van toegevoegde waarde?
Ben Yedder is ongetwijfeld de beste voetballer die je kunt krijgen, maar iemand met zijn vermeende gedrag mag lekker weg blijven bij PSV.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als Lucas Perez al niet wil komen dan weet je het wel. Dan kom je uit bij Diego Costa, Mariano Diaz of die Ben Yedder (die volgens mij ook niet van onbesproken gedrag is momenteel).
Mja, voorwaardelijke straf wegens aanranding. Dat zal wel niet. Maxi Gomez is nog vrij. Preciado.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als Lucas Perez al niet wil komen dan weet je het wel. Dan kom je uit bij Diego Costa, Mariano Diaz of die Ben Yedder (die volgens mij ook niet van onbesproken gedrag is momenteel).
Sinds de zomer geen contract, die is vast fit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voorwaardelijke straf wegens aanranding. Dat zal wel niet. Maxi Gomez is nog vrij. Preciado.
Kan ie hier mooi opnieuw beginnen en Klaassen over 1.5 maand een kopstoot gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe maar niet. Die is echt helemaal klaar.
Als die een beetje is blijven trainen, dan wel. Anders heeft het geen zin inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sinds de zomer geen contract, die is vast fit.
Zelfs dan, na zoveel maanden is het echt wel klaar vrees ik. Je ziet al met zo'n Karsdorp dat het gewoon bijna een maand duurde oid voordat die echt wedstrijd fit was.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als die een beetje is blijven trainen, dan wel. Anders heeft het geen zin inderdaad.
chemische troep clubquote:Politieonderzoek naar vervuilde grond uit Philips Stadion legt jarenlang gemiste afvalstroom bloot
Duizenden tonnen grond vol microplastics afkomstig van hybride sportvelden zijn decennialang in Nederland afgevoerd en hergebruikt zonder goede controle. Dat kwam aan het licht toen drieduizend kilo kunststofvezeltjes uit het hoofdveld van PSV op de akker van een boer in Nuenen werd gevonden. Het lijkt het topje van de ijsberg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)room-bloot~ae2dce7a/
Maar het probleem zit in de verdediging heb ik me laten vertellen.quote:
Ook. Maar met Bakayoko en Lang op de flanken is het steeds hetzelfde patroon Kunnen geen fatsoenlijke voorzet geven. Trekken naar het midden en loopt zich steeds vast. Op dat patroon is inmiddels iedere club wel op voorbereid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar het probleem zit in de verdediging heb ik me laten vertellen.
De afgelopen weken wel ja, vandaag lijkt het vooral aanvallend erg karigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar het probleem zit in de verdediging heb ik me laten vertellen.
Malacia was de beste aanvaller in de eerste helft,,,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afgelopen weken wel ja, vandaag lijkt het vooral aanvallend erg karig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |