quote:Op maandag 3 februari 2025 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Medische keuring = 1+1=2 = Malacia komt. Geen idee hoe iemand hier uit kan halen dat hij doelt op nog iemand.
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, ik las iets te snel.
Heerlijk rustgevend idd die podcasts met rikkert waar ze oud nieuws bespreken ipv de wekelijkse afzaag en rellen zoekende podcasts van Mike & Valentijn.quote:
Praat wel vaak alles recht wat krom is, gaat vrij weinig fout bij PSV als je hem zo hoort.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heerlijk rustgevend idd die podcasts met rikkert waar ze oud nieuws bespreken ipv de wekelijkse afzaag en rellen zoekende podcasts van Mike & Valentijn.
Iddquote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Praat wel vaak alles recht wat krom is, gaat vrij weinig fout bij PSV als je hem zo hoort.
Dat is echt een achterlijke podcast, die heb ik 3 of 4x geluisterd en alle keren was het inderdaad mafketel Bjorn die de wedstrijd weer eens niet gezien had.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
IddEn die podcast van Bjorn vd Doelen hoef je ook niet te luisteren want die kijkt de wedstrijd niet eens en checkt alleen de uitslag even op teletekst.
We hebben er 4.quote:
Waarvan 1 een wedstrijd of 6-8 gaat missen (en een aflopend contract heeft), 1 niveau RKC heeft, en de 3de een minuut of 27 in de benen heeft dit jaar.quote:
Ik dacht dat je Nagalo bedoeldequote:
Die Fransoos is zo te lezen nog maar de vraag. En dan wordt Babadi wellicht nog verhuurd. In plaats van dat de selectie breder wordt, wordt de selectie alleen maar verder uitgedund.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog 14 uur te gaan en er zijn nog wel wat gaten te vinden zeg maar. Ben benieuwd of die Fransoos nog komt, en of er nog een CV gehaald gaat worden.
Rik zegt ook ‘Het wachten is nog op nieuws over een tweede spits en de eventuele verhuur van Babadi. En dan gaat de focus op Feyenoord-thuis van morgen.’quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Fransoos is zo te lezen nog maar de vraag. En dan wordt Babadi wellicht nog verhuurd. In plaats van dat de selectie breder wordt, wordt de selectie alleen maar verder uitgedund.
Rik meldt niks, en aangezien hij van echt interessante ontwikkelingen nooit op de hoogte is heb ik er nog vertrouwen in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |