Zo worden de meeste titels gewonnen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
terwijl Ajax met slecht voetbal gewoon doodleuk de overwinningen pakt.
Ja, zonde. Openingsbod van PSV was 5,5 mio. Nu gaat 'ie voor 7 mio of zo naar AS Roma.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Earnie is weer een heerlijke pot aan het koken.
Salah-Eddine naar Roma.
Dat zal best wel ja, begrijpelijk ook wel. Echter was er geen (bekende) interesse van Roma tot dit weekend oid?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Halcon het volgende:
Lees nu dat Salah-Eddine bij Roma ook vier keer zoveel kan verdienen als bij PSV. Dan wordt het lastig natuurlijk
Als ASE je target is zou ik me eerder zorgen maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja, begrijpelijk ook wel. Echter was er geen (bekende) interesse van Roma tot dit weekend oid?
Vrij apart dat je dan niet door weet te pakken. Nu is er weer een target weg, al heb ik ook mijn bedenkingen of die uberhaupt goed genoeg was hoor.
We hebben vertrouwen in deze selectie en gaan het met deze groep doen. De groep heeft een goede balans en de juiste bezetting.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:32 schreef ISVV het volgende:
Gasiorowski moet het worden. Gok dat dit eenzelfde verhaal wordt als met die Japanner van Gladbach
Waarom ging dat eigenlijk niet door naar Benfica? Er lang uitgeweest maar wel een prima speler natuurlijk.quote:
Hij bedacht zich toen PSV zich meldequote:Op maandag 3 februari 2025 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ging dat eigenlijk niet door naar Benfica? Er lang uitgeweest maar wel een prima speler natuurlijk.
Manchester United had de stekker eruit getrokken. Dus of ze wilden te weinig betalen voor de huur of Malacia zou ook daar te weinig perspectief op speeltijd hebben.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ging dat eigenlijk niet door naar Benfica? Er lang uitgeweest maar wel een prima speler natuurlijk.
Dat laatste dacht ik ook van Karsdorp.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar natuurlijk een prima optie voor PSV. Geen idee hoe die beste jongen uit de blessure terugkomt, maar in de Eredivisie ga je hier natuurlijk makkelijk mee wegkomen.
Ik heb eigenlijk eerlijk gezegd geen idee hoe hij het doet.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook van Karsdorp.
Waarom quote niemand mij? Jodenpubliek.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:44 schreef ISVV het volgende:
Zou me niets verbazen als we Malacia huren.
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:44 schreef ISVV het volgende:
We hebben te maken met een kenner.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:44 schreef ISVV het volgende:
Op internationaal topniveau wel. Voor de Eredivisie prima.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia is eigenlijk maar een hele matige linksback.
quote:Op maandag 3 februari 2025 18:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom quote niemand mij? Jodenpubliek.
Joods gedrag, dingen jatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het huren van Malacia wel verwacht eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het huren van Malacia wel verwacht eigenlijk.
En waarom haakte Benfica af? Z'n gezondheid?quote:
Alleen daarom al leuk dat hij komt.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:30 schreef GGMM het volgende:
Malacia haha
Kijken hoe snel de loftrompet over deze jongen nu langzaam verandert in 'wat een matige speler eigenlijk' in Rotterdam
Verdedigend echt een hele goede linksback, helemaal als je tegen wat sterkere tegenstanders speelt. Beetje een omgekeerde Dest wat dat betreft.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen daarom al leuk dat hij komt.
Overigens vind ik het ook maar een matige speler.
Hij is fit..quote:Op maandag 3 februari 2025 19:15 schreef RipCity het volgende:
vast pas 'wedstrijdfit' op 21 februari.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd wie de andere speler is die straks medisch wordt gekeurd
Net zo fit als Karsdorp dusquote:Op maandag 3 februari 2025 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is fit..
30 januari een helft in de EL tegen FCSB
26 januari een kwartier tegen Fulham
23 januari 40 min. tegen Rangers
12 januari 30 min. tegen Arsenal fa cup
22 december een helft tegen Bournemouth
12 december een uur tegen Victoria Plzn
4 december een helft tegen Arsenal
28 november een helft tegen Bodo
quote:
Geen 1 scoop gehad deze windowquote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Deze? Lijkt mij dat hij Malacia bedoelt. Zeker met dat 'een en een lijkt twee'.
Anders zal het die Fransoos van Lazio wel zijn.
Hij probeert altijd wel heel spitsvondig uit de hoek te komen. Met zijn ijs en weder dienende.quote:
Je hebt gelijk ja, ik las iets te snel.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Ja. Medische keuring = 1+1=2 = Malacia komt. Geen idee hoe iemand hier uit kan halen dat hij doelt op nog iemand.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |