quote:Opvallend of niet: PSV verliest alle duels van dit seizoen in officiële tijd in hetzelfde shirt
Het zou de grootste choke van de eeuw zijn als PSV met deze drietrapsraketmiddenveld en -aanval het kampioenschap weet mis te lopen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En straks is dat weer anders. Ajax laat nog genoeg liggen. En die moet je in eigen huis ook met de staart tussen de benen terug naar Diemen-Zuid jagen.
We moeten het niet groter maken dan het is maar het zou wel matig zijn jaquote:Op zondag 19 januari 2025 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zou de grootste choke van de eeuw zijn als PSV met deze drietrapsraketmiddenveld en -aanval het kampioenschap weet mis te lopen.
Als Ajax met de selectie die ze hebben kampioen worden dan verdient die Farfalle een standbeeld op de dam.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zou de grootste choke van de eeuw zijn als PSV met deze drietrapsraketmiddenveld en -aanval het kampioenschap weet mis te lopen.
Dan gaan we op bedevaartstocht richting Toscane, makker.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Ajax met de selectie die ze hebben kampioen worden dan verdient die Farfalle een standbeeld op de dam.
Och als de rest maar genoeg prutst kan het best.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Ajax met de selectie die ze hebben kampioen worden dan verdient die Farfalle een standbeeld op de dam.
Die heeft stiekem vaak titels gepakt met hele matige elftallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als de rest maar genoeg prutst kan het best.
Frank de Boer weet daar alles van.
Toch nog iets positiefs als Ajax kampioen wordt dus.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:20 schreef PSVCL het volgende:
als ajax kampioen wordt stop ik met voetbal kijken
Natuurlijk komt de klad er nog in bij Ajax. Simpelweg omdat Ajax iedere keer te hard moet werken om de zege over de streep te trekken, en de selectiebreedte gewoon matig is.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:29 schreef ISVV het volgende:
Jongens, jongens. Dat Ajax staat veel te hoog joh. Ja, zo kan je kampioen worden. Maar daar komt de klad er ook nog wel in. Het is nu aan Bosz om ervoor te zorgen dat deze dip geen crisis wordt. We hebben echt te veel goede spelers, staan er dadelijk heus wel een paar op. Qua inzet mag het nu niet meer misgaan in ieder geval.
daar is iedereen Ajacied het wel over eens. Wel leuk toch deze "stress" bij psv'ersquote:Op zondag 19 januari 2025 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Natuurlijk komt de klad er nog in bij Ajax. Simpelweg omdat Ajax iedere keer te hard moet werken om de zege over de streep te trekken, en de selectiebreedte gewoon matig is.
PSV heeft normaal gesproken minstens zes spelers die in de top-10 qua rendement per 90 minuten kunnen staan. Ajax moet bidden dat er meer dan één speler aan dat niveau voldoet.
Tsja je komt uit de winterstop met een puntje tegen AZ in eigen huis waar je tot nu toe alles behalve Sparta redelijk makkelijk won, thuis bijna in de beker uitgeschakeld door een eerstedivisionist en tegen PEC creeer je naast een pingel simpelweg onvoldoende om 2 wondergoals weg te poetsen, dan begint de twijfel toch toe te slaan hequote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daar is iedereen Ajacied het wel over eens. Wel leuk toch deze "stress" bij psv'ers
Done.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan gaan we op bedevaartstocht richting Toscane, makker.
Maak het nou niet te aantrekkelijk!quote:Op zondag 19 januari 2025 20:20 schreef PSVCL het volgende:
als ajax kampioen wordt stop ik met voetbal kijken
Dat is weer even wennen, voor iedereen. Maar een dip na anderhalf jaar is op zich normaal. Ik vind het als PSV'er wel strontvervelend gebrek aan instelling ook een rol speelt. Dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daar is iedereen Ajacied het wel over eens. Wel leuk toch deze "stress" bij psv'ers
Ach welnee.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja je komt uit de winterstop met een puntje tegen AZ in eigen huis waar je tot nu toe alles behalve Sparta redelijk makkelijk won, thuis bijna in de beker uitgeschakeld door een eerstedivisionist en tegen PEC creeer je naast een pingel simpelweg onvoldoende om 2 wondergoals weg te poetsen, dan begint de twijfel toch toe te slaan he
Als PSV dinsdag niet terugslaat, mag je je van mij zorgen maken. Dan wordt het iets mentaals.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja je komt uit de winterstop met een puntje tegen AZ in eigen huis waar je tot nu toe alles behalve Sparta redelijk makkelijk won, thuis bijna in de beker uitgeschakeld door een eerstedivisionist en tegen PEC creeer je naast een pingel simpelweg onvoldoende om 2 wondergoals weg te poetsen, dan begint de twijfel toch toe te slaan he
Bij PSV heb ik het idee dat na de overklassing van Feyenoord de gedachte is ontstaan dat het met minder ook wel lukt.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:29 schreef ISVV het volgende:
Jongens, jongens. Dat Ajax staat veel te hoog joh. Ja, zo kan je kampioen worden. Maar daar komt de klad er ook nog wel in. Het is nu aan Bosz om ervoor te zorgen dat deze dip geen crisis wordt. We hebben echt te veel goede spelers, staan er dadelijk heus wel een paar op. Qua inzet mag het nu niet meer misgaan in ieder geval.
Dit dacht ik na AZ thuis al. Dat was toen een wake up call. Toen kreeg je Excelsior nog. Björn van der Doelen zei het treffend: 'ze hadden nog even op de snooze-knop gedrukt'. Dan ga je er toch vanuit dat je in Zwolle wint en nog overtuigend ook. Maar nu zouden ze echt wakker moeten zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij PSV heb ik het idee dat na de overklassing van Feyenoord de gedachte is ontstaan dat het met minder ook wel lukt.
Denk dat ze nu wel door hebben dat dit niet zo is.
Maar het heeft toch niet alleen met 'scherpte' of 'wakker zijn' te maken? Ik denk dat tegenstanders ook iets beter weten hoe je de kwetsbaarheden van PSV zonder bal bloot kunt leggen. In dat perspectief is het niet helemaal lekker dat een dolende Veerman er wel in moet komen door Tillman's blessure.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit dacht ik na AZ thuis al. Dat was toen een wake up call. Toen kreeg je Excelsior nog. Björn van der Doelen zei het treffend: 'ze hadden nog even op de snooze-knop gedrukt'. Dan ga je er toch vanuit dat je in Zwolle wint en nog overtuigend ook. Maar nu zouden ze echt wakker moeten zijn.
Oh zeker. Maar dat kan nog gebeuren. Dat Schouten zegt dat ze nu nog, dus na AZ en Excelsior, niet optimaal gemotiveerd waren (o.i.d) vind ik wel schadelijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar het heeft toch niet alleen met 'scherpte' of 'wakker zijn' te maken? Ik denk dat tegenstanders ook iets beter weten hoe je de kwetsbaarheden van PSV zonder bal bloot kunt leggen. In dat perspectief is het niet helemaal lekker dat een dolende Veerman er wel in moet komen door Tillman's blessure.
Ik zag zaterdag een PSV dat best vaak te laat was bij het drukzetten.
Ik denk vooral scherpte, wakker zijn i.c.m. simpelweg de vorm niet hebben. Met alle respect voor PEC Zwolle, maar als je kijkt hoe monsterlijk goed PSV vorige seizoen in de Eredivisie was met ongeveer hetzelfde team, dan heeft deze dip niks te maken met een tegenstanders als PEC maar alles met PSV zelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar het heeft toch niet alleen met 'scherpte' of 'wakker zijn' te maken? Ik denk dat tegenstanders ook iets beter weten hoe je de kwetsbaarheden van PSV zonder bal bloot kunt leggen. In dat perspectief is het niet helemaal lekker dat een dolende Veerman er wel in moet komen door Tillman's blessure.
Ik zag zaterdag een PSV dat best vaak te laat was bij het drukzetten.
Zijn beide selecties wat te braaf voor denk ik, in Amsterdam was dat ook niet het geval.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:15 schreef PSVCL het volgende:
Een ouderwetse gebruikelijke titelrace met ajax is sowieso leuker dan voor het 2e jaar oprij makkelijk kampioen worden, een beetje spanning is niks mis mee, heb dat vorig seizoen bij vlagen wel gemist. En je weet nu al dat de onderlinge duel weer oorlog wordt![]()
[ afbeelding ]
![]()
Laat ze maar komen
Eens! De ouderwetse top 3 met Feyenoord erbij zou ook wel weer tof zijn. En daaronder heb je dan wat sterke subtoppers als AZ en Utrecht. Afgelopen jaar was wel leuk (zeker na al die jaren betonvoetbal ervoor), maar om heel eerlijk te zijn vind ik een spannende titelstrijd veel leuker.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:15 schreef PSVCL het volgende:
Een ouderwetse gebruikelijke titelrace met ajax is sowieso leuker dan voor het 2e jaar oprij makkelijk kampioen worden, een beetje spanning is niks mis mee, heb dat vorig seizoen bij vlagen wel gemist. En je weet nu al dat de onderlinge duel weer oorlog wordt![]()
[ afbeelding ]
![]()
Laat ze maar komen
Heeft er weer iemand een teken van ambitie getoond? Godver, klootzakken!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pepi wil de CL winnen.
Leuk, maar win eerst maar gewoon van PEC
quote:Wel denkt de 22-jarige Amerikaan dat PSV daardoor is gegroeid. 'Het heeft ons sterker gemaakt. We weten nu dat we het kunnen opnemen tegen de beste teams ter wereld. Dat geeft ons veel vertrouwen. Het leeft in de groep om nu verder te komen. Ons doel is om de Champions League te winnen.'
'Dat zal misschien wel gek klinken en mensen zullen denken: PSV is toch geen Europese topclub', licht Pepi toe. 'Maar PSV is wel een heel grote club en wij hebben heel goede spelers. Ik vind dat wij de lat hoog moeten leggen voor onszelf. Je doet ergens aan mee om te winnen, aan het eind zien we wel of het is gelukt. Dortmund haalde de finale toch ook?'
Dat zou het leukst zijn maar heb dat nog nooit meegemaakt, 9 van de 10 keer gaat het tussen PSV en Ajax en als PSV niet meedoet in de titelrace gaat het tussen ajax en feyenoord / az.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens! De ouderwetse top 3 met Feyenoord erbij zou ook wel weer tof zijn. En daaronder heb je dan wat sterke subtoppers als AZ en Utrecht. Afgelopen jaar was wel leuk (zeker na al die jaren betonvoetbal ervoor), maar om heel eerlijk te zijn vind ik een spannende titelstrijd veel leuker.
Dat krijg je ervan wanneer ze de emotie uit de sport proberen te verbannen, dan krijg je mietjes voetbal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn beide selecties wat te braaf voor denk ik, in Amsterdam was dat ook niet het geval.
Hoeveel Trebles heeft Dortmund gewonnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], Dortmund de qua omzet 12de grootste club ter wereld.
net zoveel als vele andere grote clubs gezien dat niet vaak voorkomt. Beetje rare tegenreactie ook. Pepi vergeet ook dat de poulefase ook niet heel overtuigend werd overleefd en het dit jaar ook niet echt denderend gaat in europa. Een doel moet o.a. realistisch zijn. Maar dat snapt pepi wellicht niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoeveel Trebles heeft Dortmund gewonnen?
Dat is helemaal het punt niet, Pepi zegt kijk naar Dortmund als voorbeeld dat iedereen de CL-finale zou kunnen halen, maar Dortmund is juist 1 van de grootste clubs ter wereld en dus helemaal geen bewijs dat je als kleine club de CL-finale zou kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoeveel Trebles heeft Dortmund gewonnen?
Amerikanen zijn volslagen achterlijk, dus dat Peppi dit niet snapt lijkt me volledig in lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
net zoveel als vele andere grote clubs gezien dat niet vaak voorkomt. Beetje rare tegenreactie ook. Pepi vergeet ook dat de poulefase ook niet heel overtuigend werd overleefd en het dit jaar ook niet echt denderend gaat in europa. Een doel moet o.a. realistisch zijn. Maar dat snapt pepi wellicht niet.
Ja nu heb je meteen nul opties over. Pepi en Driouech, tsja.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
net zoveel als vele andere grote clubs gezien dat niet vaak voorkomt. Beetje rare tegenreactie ook. Pepi vergeet ook dat de poulefase ook niet heel overtuigend werd overleefd en het dit jaar ook niet echt denderend gaat in europa. Een doel moet o.a. realistisch zijn. Maar dat snapt pepi wellicht niet.
Ajacieden krijgen weer praatjes na 2 jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is helemaal het punt niet, Pepi zegt kijk naar Dortmund als voorbeeld dat iedereen de CL-finale zou kunnen halen, maar Dortmund is juist 1 van de grootste clubs ter wereld en dus helemaal geen bewijs dat je als kleine club de CL-finale zou kunnen halen.
Driouech zal sowieso maar een korte tijd kunnen spelen, dus je enige echte wissels met (enige) ervaring zijn Karsdorp en Pepi en dan heb je nogquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nu heb je meteen nul opties over. Pepi en Driouech, tsja.
als dit volgens jou al praatjes zijn...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Ajacieden krijgen weer praatjes na 2 jaar
Zo te zien niet. Het blijft vreemd dat je ondanks de 0-2 er nog niet geheel gerust in bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Bugno3 het volgende:
Zouden ze bij Rode Ster weten dat Luuk redelijk kan koppen?
Ja als je Luuk gewoon vrij laat bij die eerste 2 goals vliegen ze er wel in jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef RipCity het volgende:
Sinds wanneer zijn al onze corners zo goed
Hele seizoen geen pepernoot die aankomt en nu 3 goals
Nou, het vertrouwen bij Rode Ster is wel weg…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:48 schreef Cherni het volgende:
Dit mogen ze niet meer uit handen geven.
Ik weet er alles van. Afgelopen week zelf nog ziek geweest. Die paar weken dat ik in Nederland ben meteen raak.quote:
Geconcentreerduitspelengenotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het vertrouwen bij Rode Ster is wel weg…
Gewoon geconcentreerd uitspelen.
Hoop dat ie snel opflikkertquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:00 schreef PSVCL het volgende:
Baka speelt sterk, zal zich wel in de kijker willen spelen voor Dortmund
Yup, maar bij 0-2 en aangezien de laatste wedstrijden waar elk foutje in de verdediging ook gelijk afgestraft werd is het toch bibberenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het vertrouwen bij Rode Ster is wel weg…
Gewoon geconcentreerd uitspelen.
Gevaarlijkste voorzetten kwamen van de kant van Mauro en Lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:41 schreef PSVCL het volgende:
je had karsdorp allang moeten brengen ipv ledezma, dom dit
baka geeft zelden een voorzet en ledezma gaat er nooit overheen,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gevaarlijkste voorzetten kwamen van de kant van Mauro en Lang.
Tsja ik vind die tandem op rechts ook matig aanvallend, maar defensief zit je op linksback in veel grotere problemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
baka geeft zelden een voorzet en ledezma gaat er nooit overheen,
Ik had Obispo eerder gebracht. Schouten is veel te kwetsbaar door de lucht op die positie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:41 schreef PSVCL het volgende:
je had karsdorp allang moeten brengen ipv ledezma, dom dit
Obispo is zo onbetrouwbaar. Zou fijn zijn als die Nagalo eens inzetbaar wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had Obispo eerder gebracht. Schouten is veel te kwetsbaar door de lucht op die positie.
En je houdt de bal langer vast met Schouten op middenveld ipv Tilquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had Obispo eerder gebracht. Schouten is veel te kwetsbaar door de lucht op die positie.
Die ook idd, zijn lengte en kracht was nodig achter. Schouten is na zn blessure nog niet zichzelf en Boscagli kan niet verdedigenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Door de lucht is hij wel sterk. En sowieso veel beter dan Schouten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Obispo is zo onbetrouwbaar. Zou fijn zijn als die Nagalo eens inzetbaar wordt.
Obispo gaat volgende week voor lul staan tegen Liverpool (als Boscagli het ook niet doet).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Obispo is zo onbetrouwbaar. Zou fijn zijn als die Nagalo eens inzetbaar wordt.
Ik denk niet dat Flamingo wel iets kon uitrichten tegen Salah. Hopelijk speelt ie de pot van z’n leven, maar je kunt die jongen niks verwijten als ie er 5 om de oren krijgt. Op dat Liverpool staat nu echt geen maat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Obispo gaat volgende week voor lul staan tegen Liverpool (als Boscagli het ook niet doet).
In Liverpool misschien, maar niet in de hel van Eindhoven waar PSV inc CL al 2 jaar en 2 maanden ongeslagen is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool komt met een B-team, maar door Chiesa-Nunez-Jota met Elliott erachter word je nog steeds weggespeeld
Dat lijkt me wel zeker toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Volgende ronde moet volgende week toch wel haalbaar zijn, toch?
….TOCH?
+3 doelsaldo.
Is het niet al nagenoeg zeker? Brugge en City spelen tegen elkaar dus die kunnen niet beide over ons heen, en Zagreb met -8 gaat echt niet over ons heen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Volgende ronde moet volgende week toch wel haalbaar zijn, toch?
….TOCH?
+3 doelsaldo.
Even mijn crypto aanvullen met deze betslip. 50% kans dus dikke value.quote:If PSV loses by 6 goals against Liverpool, City beats Club Brugge by 1 goal, PSG v Stuttgart ends in a draw AND both Benfica and Sporting win their matches, then PSV will be eliminated.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is het niet al nagenoeg zeker? Brugge en City spelen tegen elkaar dus die kunnen niet beide over ons heen, en Zagreb met -8 gaat echt niet over ons heen.
Edit: Als PSV met 7-0 verliest kunnen Brugge en City beide over ons heen, dat lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Ik vind Bosz echt een topvent.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Altijd verontwaardigde Bosz is verontwaardigd
Hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel erg hypocriet eerder, komende van Bosz.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De hele defensie is een puinhoop. Slap ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef Pablo84 het volgende:
Waarom blijven we maar vasthouden aan Ledezma?
Dat zou nog niet het grootste probleem zijn als de anderen zijn mindere kwaliteiten kunnen opvangen. Boscagli heeft ook laten zien dat hij bij de opbouw wel degelijk van nut kan zijn. Om hem alleen dit aan te rekenen is wat ver gezocht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:14 schreef PSVCL het volgende:
boscagli is altijd een mietje geweest, waardeloze verdediger
Net zo een mietje als Flamingo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:14 schreef PSVCL het volgende:
boscagli is altijd een mietje geweest, waardeloze verdediger
Helaas was er helemaal niemand haalbaar. Kan Stewart ook niets aan doen helaas.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
De hele defensie is een puinhoop. Slap ook.
En Dest is natuurlijk ook een gemis als je al slecht zit in de backs. Hoop dat Dest zijn vorm herpakt die hij had voor zijn blessure als hij terug komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helaas was er helemaal niemand haalbaar. Kan Stewart ook niets aan doen helaas.
KOM JIJ NOU EENS MET VIJF SPELERS DIE HIJ HAD MOETEN HALEN!!!11quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helaas was er helemaal niemand haalbaar. Kan Stewart ook niets aan doen helaas.
Ja goed excuus, we zijn inmiddels 20 wedstrijden ver en we hebben bijna altijd met een combinatie van Dams/Mauro/Ledezma gespeeld. Alle 3 niet eens dichtbij het niveau dat je nastreeft. Gelukkig komt Dest over een maand misschien terug, niet fit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
En Dest is natuurlijk ook een gemis als je al slecht zit in de backs. Hoop dat Dest zijn vorm herpakt die hij had voor zijn blessure als hij terug komt.
Ik slinger direct FutbolJobs aan. Verder dan Nederlands of voorheen Eredivisie komen onze scouts ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
KOM JIJ NOU EENS MET VIJF SPELERS DIE HIJ HAD MOETEN HALEN!!!11
Doe niet zo moeilijk, gewoon morgenavond 19:00 uur Studio Sport.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik slinger direct FutbolJobs aan. Verder dan Nederlands of voorheen Eredivisie komen onze scouts ook niet.
Klopt, maar omdat ook het middenveld niet zo in vorm zoals voor de winterstop valt het nu pas op dat je defensie dan te zwak is. En natuurlijk loopt PSV al jaren met een defensie probleem. Iedere keer is er de vrees dat een uitbraak ook een probleem geeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja goed excuus, we zijn inmiddels 20 wedstrijden ver en we hebben bijna altijd met een combinatie van Dams/Mauro/Ledezma gespeeld. Alle 3 niet eens dichtbij het niveau dat je nastreeft. Gelukkig komt Dest over een maand misschien terug, niet fit.
Ja maar je mag toch hopen dat mensen met voetbalverstand, wat je toch mag verwachten met Brandts, Stewart en de scouting, dat ook zien?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ook het middenveld niet zo in vorm zoals voor de winterstop valt het nu pas op dat je defensie dan te zwak is. En natuurlijk loopt PSV al jaren met een defensie probleem. Iedere keer is er de vrees dat een uitbraak ook een probleem geeft.
PSV speelt gewoon met heel veel ruimte achter zich. Het ligt niet aan de verdedigers. Als PSV niet lekker loopt dan zie je de risico’s daarvan. Ook al omdat tegenstanders dan meer gaan loeren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ook het middenveld niet zo in vorm zoals voor de winterstop valt het nu pas op dat je defensie dan te zwak is. En natuurlijk loopt PSV al jaren met een defensie probleem. Iedere keer is er de vrees dat een uitbraak ook een probleem geeft.
Is echt alweer een stuk verder dan vorige week. Net als Veerman. Tweede kwart van de wedstrijd van PSV was alweer een stuk beter.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Wordt tijd dat Schouten zn niveau weer gaat hervinden.. is nog niet best na zn blessure
Het is natuurlijk het spel waar je voor kiest. Ajax heeft dat probleem ook. Je wil het spel maken als ploeg en dan loop je tegen counters aan. Feyenoord idem. Moeten zij het spel maken hebben ze het zwaar. Maar tegen Bayern heben ze gekozen om de bus te parkeren en middels uitbraken optimaal te profiteren. Ondanks dat Bayern op papier een betere defensie heeft dan PSV vliegen er drie in bij Bayern.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar je mag toch hopen dat mensen met voetbalverstand, wat je toch mag verwachten met Brandts, Stewart en de scouting, dat ook zien?
We hebben opzich ook een prima elftal staan als je kijkt naar hoe het voetbal ervoor staat in de huidige tijd etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het spel waar je voor kiest. Ajax heeft dat probleem ook. Je wil het spel maken als ploeg en dan loop je tegen counters aan. Feyenoord idem. Moeten zij het spel maken hebben ze het zwaar. Maar tegen Bayern heben ze gekozen om de bus te parkeren en middels uitbraken optimaal te profiteren. Ondanks dat Bayern op papier een betere defensie heeft dan PSV vliegen er drie in bij Bayern.
Kies je voor het spel van de bus parkeren dan word dat voor het publiek ook weer niet interessant. De periode met Cocu vonden we ook niet om aan te zien.
En de generatie met voetballers zoals Heintze, Romario, etc zijn voor clubs als PSV niet meer haalbaar.
Dat bedoel ik. Het middenveld dat ik al aangaf is ook niet in de beste vorm. Maar daardoor valt het des te meer op in je defensie. En Bakayoko tja wat moet ik daar nog van zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon met heel veel ruimte achter zich. Het ligt niet aan de verdedigers. Als PSV niet lekker loopt dan zie je de risico’s daarvan. Ook al omdat tegenstanders dan meer gaan loeren.
En natuurlijk, Boscagli heeft een slechte periode, wat niet helpt. Maar het probleem zit niet (alleen) achterin.
Met name Schouten in wereldvorm vorig jaar heeft veel verbloemd qua zwakheid van de verdediging.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het middenveld dat ik al aangaf is ook niet in de beste vorm. Maar daardoor valt het des te meer op in je defensie. En Bakayoko tja wat moet ik daar nog van zeggen.
Maar het heeft niet zo zeer met de kwaliteit van de verdedigers te maken. Dat is wat ik bedoel te zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het middenveld dat ik al aangaf is ook niet in de beste vorm. Maar daardoor valt het des te meer op in je defensie. En Bakayoko tja wat moet ik daar nog van zeggen.
NAC verdient ook gewoon een punt vanavond.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ze hebben niks geleerd van die 3-2 tegen ajax he.
Dat was weer net zoiets alleen straft NAC het niet af
Maar het zou toch wel handig zijn een sloper erbij te hebben zoals een type Alexquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het heeft niet zo zeer met de kwaliteit van de verdedigers te maken. Dat is wat ik bedoel te zeggen.
Ja, maar zo’n speler halen, dat zit er realistisch gezien niet meer in.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar het zou toch wel handig zijn een sloper erbij te hebben zoals een type Alex
Kun je rekenen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:46 schreef ISVV het volgende:
Nou, fijn dat we weer twee potjes gewonnen hebben. Manier waarop laat natuurlijk te wensen over. Eind tweede helft ging nog, maar verder was het matig natuurlijk.
Hoop echt dat Earnie nog een defensieve versterking binnenhaalt deze periode.
Dat is waar. Helaas. Het kan als je met wat geluk in de jeugd een talent hebt met die kwaliteit. Maar om dit niveau nu te kopen is voor iedere NL topclub niet zomaar haalbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speler halen, dat zit er realistisch gezien niet meer in.
Ik snap dat Boscagli momenteel niet overloopt van vertrouwen, maar jouw plan is dus om 2 gasten centraal achterin te zetten die hun eerste bal naar voren (die daadwerkelijk aankomt) nog moeten geven?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:45 schreef PSVCL het volgende:
na een zware pot in servie kan zo een wedstrijd er tussen zitten, zou die Bosnier laten staan ipv baka
en obispo ipv boscagli
Dest komt ooit terug, dus dat zou absolute geldverspilling zijn volgens de kennersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap dat Boscagli momenteel niet overloopt van vertrouwen, maar jouw plan is dus om 2 gasten centraal achterin te zetten die hun eerste bal naar voren (die daadwerkelijk aankomt) nog moeten geven?
Nee, schuiven met poppetjes heeft geen zin. PSV moet gewoon de markt op. En het pijnlijke is; dat moet eigenlijk al een jaar of 3; maar de goede resultaten verbloemen veel.
Besef je even dat we gewoon echt topwedstrijden gespeeld hebben met Dams en Ledezma op de backs2 jongen die bij de Graafschap nog niet eens in de basis zouden staan.
Ligt ook wel een beetje aan de flow van het team.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Besef je even dat we gewoon echt topwedstrijden gespeeld hebben met Dams en Ledezma op de backs2 jongen die bij de Graafschap nog niet eens in de basis zouden staan.
Ben Boscagli moe. Obsipo is ook niet veel maar is tenminste een verdediger..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap dat Boscagli momenteel niet overloopt van vertrouwen, maar jouw plan is dus om 2 gasten centraal achterin te zetten die hun eerste bal naar voren (die daadwerkelijk aankomt) nog moeten geven?
Nee, schuiven met poppetjes heeft geen zin. PSV moet gewoon de markt op. En het pijnlijke is; dat moet eigenlijk al een jaar of 3; maar de goede resultaten verbloemen veel.
Schei uit, Obispo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben Boscagli moe. Obsipo is ook niet veel maar is tenminste een verdediger..
Hoop dat Nagalo snel wedstrijd fit is.
De helft schijnt ziek te zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Was weer treurig. Gelukkig wel de 3 punten binnen, denk dat dit wel echt de wake-up call was hoor!
Obispo kan er werkelijk geen ene kut van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben Boscagli moe. Obsipo is ook niet veel maar is tenminste een verdediger..
Hoop dat Nagalo snel wedstrijd fit is.
Terecht geel. Hij ging voor de bal.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:59 schreef Bugno3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sierlijke speler met een hoop ervaring.
Die vond ik zo tenenkrommend slechtquote:Op zondag 26 januari 2025 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Bakayoko wel dreigend deze pot, wel matig bij die kans
Ja, hij wilde zeker zijn dat ie de bal raakte, dus gebruikte hij twee voeten. Helaas lukte het nog steeds niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Terecht geel. Hij ging voor de bal.
niet gezien hoor, maar 2 benen is toch altijd rood?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, hij wilde zeker zijn dat ie de bal raakte, dus gebruikte hij twee voeten. Helaas lukte het nog steeds niet.
Nee. Het is altijd een overtreding, maar hoeft geen rood te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gezien hoor, maar 2 benen is toch altijd rood?
Goh, VEM2012 is het weer eens met een scheidsrechterlijke dwaling in het voordeel van PSV.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Het is altijd een overtreding, maar hoeft geen rood te zijn.
Dit was echt roder dan rood. Was nota bene ook nog gewoon een scharende beweging met z’n benen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:59 schreef Bugno3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sierlijke speler met een hoop ervaring.
Ik leg de spelregels uit. Dat jij de spelregels niet kent (nou ja, het spelletje gaat jou ook enorm boven de pet…) is jouw probleem, niet het mijne.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh, VEM2012 is het weer eens met een scheidsrechterlijke dwaling in het voordeel van PSV.
Eerste helft was ie prima.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vond ik zo tenenkrommend slechtDaar krijgen we echt niet meer voor dan een miljoen of 15…
Goh, het kost mij één onschuldige opmerking voor VEM2012 om het weer op de man te spelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik leg de spelregels uit. Dat jij de spelregels niet kent (nou ja, het spelletje gaat jou ook enorm boven de pet…) is jouw probleem, niet het mijne.
Maar als jij het beter weet: waar staat in de spelregels dat met twee benen inkomen altijd rood is?
Ik vraag je gewoon om inhoudelijk te beargumenteren waar in de spelregels staat dat met twee benen inkomen rood is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh, het kost mij één onschuldige opmerking voor VEM2012 om het weer op de man te spelen.
Wel makkelijk leven zo. Als de daad niet letterlijk staat beschreven in de wet/spelregels dan mag het.
Er staat ook nergens in de regels dat je rood krijgt als je iemand precies ter hoogte van de knieschijf afzaagt, toch krijg je er rood voor.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon om inhoudelijk te beargumenteren waar in de spelregels staat dat met twee benen inkomen rood is.
Je bent ook wel een clown om mij van op de man spelen te beschuldigen, terwijl jij degene bent die weigert op de inhoud in te gaan.
Dat lijkt mij passend bij ‘buitensporige inzet en ernstig wangedrag’.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat ook nergens in de regels dat je rood krijgt als je iemand precies ter hoogte van de knieschijf afzaagt, toch krijg je er rood voor.
Perfect voorbeeld van met je eigen domheid te koop lopen dusquote:Op zondag 26 januari 2025 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij passend bij ‘buitensporige inzet en ernstig wangedrag’.
Nog een vraag?
Ja, daar mag jij je inderdaad best voor gaan schamen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld van met je eigen domheid te koop lopen dus
Dat zou dan ook het enige acceptable excuus zijn voor de prestatie van gisteren. Volgend weekend zal het toch echt eens wat beter moeten worden. Die wedstrijd tegen Liverpool kun je ook wel schriftelijk af doen imo.quote:
Vond jij het ernstig gemeen spel?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic had natuurlijk alle geluk van de wereld dat er geen rood getrokken is bij die overtreding. Die was echt belachelijk.
Ik heb het bewegende beeld niet zo snel voor me, maar toen het gebeurde was ik vrij zeker dat de VAR de scheidsrechter naar het scherm ging roepen in ieder geval.quote:
Had hij rood kunnen geven? Ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het bewegende beeld niet zo snel voor me, maar toen het gebeurde was ik vrij zeker dat de VAR de scheidsrechter naar het scherm ging roepen in ieder geval.
Volgens mij kwam die vrij onnodig met 2 benen vooruit in. Je ziet op dat screenshot ook dat in ieder geval 1 voet vol op de enkel is. Als iemand zo in had gekomen op een PSV speler had ik in ieder geval behoorlijk pissig geweest als het slechts geel was.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had hij rood kunnen geven? Ja.
Was het een overduidelijke fout: ik vind van niet.
Paar zaken die van belang zijn: hij kwam niet op hoge snelheid in (waardoor kans op een blessure niet zo groot is) en reageert zelf geschrokken, waardoor de intentie lijkt te ontbreken.
Nogmaals, ondanks dat alles kun je alsnog rood trekken, maar ik vind geel in dezen wel terecht.
Dit is gewoon rood. Daar ging even een lampje uit en de tandjes op elkaar.quote:
Als je hier al rood voor gaat geven kan je beter stoppenquote:
Daar hebben we Hateboer niet voor nodig, wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:20 schreef PSVCL het volgende:
Is dat iets die Hateboer? zou wel leuk zijn als ie komt zodat we Feyenoord weer kunnen uitlachen.
Dat is waar.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar hebben we Hateboer niet voor nodig, wel?
Ja en.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, hij wilde zeker zijn dat ie de bal raakte, dus gebruikte hij twee voeten. Helaas lukte het nog steeds niet.
Twee benen vooruit op de man? Natuurlijk is dat rood. Daar kan toch geen enkele discussie over zijn, lijkt me.quote:
Op de bovenkant van zn voet, zonder snelheid en kracht..quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twee benen vooruit op de man?
Met 2 benen erin gaan is gewoon roodquote:
Gohquote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Liverpool wordt een lastige potje zeker hoe psv nu voetbalt
Zoals Liverpool nu voetbalt heeft elke ploeg in de wereld daar een lastig potje aan.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dus ik had geen geld moeten zetten op 10-0 voor PSV… Lekker laat, baas…quote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:31 schreef RipCity het volgende:
Dams gaat de doodstraf uitvoeren in Saudi Arabië.
110% zeker dat we nu een goede verdediger erbij krijgen in de winterstop dus?
dat kon al hilal blijkbaar ook nietquote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor 10 miljoen moet je toch wel iets acceptabels kunnen vinden?
Hoog bord op schoot gehalte maar die zie ik wel zitten ja.quote:
Straks komen ze aanzetten met een type Baumgartlquote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
dat kon al hilal blijkbaar ook niet
Dams had bij Roda jc/mvv moeten spelen.
Bedrag onmogelijk te weigeren.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef lyolyrc het volgende:
Dit is alleen leuk voor de centen. Maar het team heeft al een gebrek aan verdedigende capaciteit en voor zijn carrière zal het ook niet helpen.
In 2 jaar tijd jezelf financieel onafhankelijk spelen en dan weer terug naar Europa, hij is pas 20.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef lyolyrc het volgende:
Dit is alleen leuk voor de centen. Maar het team heeft al een gebrek aan verdedigende capaciteit en voor zijn carrière zal het ook niet helpen.
Goes van az?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoog bord op schoot gehalte maar die zie ik wel zitten ja.
Da's geen linksback, een rat en ik ben sowieso geen groot fan.quote:
Als hij niet wil bijtekenen inderdaad wel. Dan kun je beter de miljoenen incasseren dan dat hij dadelijk gratis de deur uitloopt.quote:
Ik gok dat ie na de salarisonderhandeling in saudie Arabië niet snel wil bijtekenen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als hij niet wil bijtekenen inderdaad wel. Dan kun je beter de miljoenen incasseren dan dat hij dadelijk gratis de deur uitloopt.
De meeste voetballers hebben een verkeerd uitgavenpatroon. Dus die financiële onafhankelijkheid zie ik niet zomaar gebeuren.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In 2 jaar tijd jezelf financieel onafhankelijk spelen en dan weer terug naar Europa, hij is pas 20.
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als hij niet wil bijtekenen inderdaad wel. Dan kun je beter de miljoenen incasseren dan dat hij dadelijk gratis de deur uitloopt.
Zou wel verklaren waarom de contractonderhandelingen tussen PSV en Dams als lastig en stroef omschreven werden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gok dat ie na de salarisonderhandeling in saudie Arabië niet snel wil bijtekenen.
Denk dat 10 mio over pakweg 2-3 jaar ook een beetje het bedrag wat een normale club onder normale omstandigheden zou geven. Misschien al veel zelfs.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef lyolyrc het volgende:
Hij is Prof voetballer.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al Ahli. Dan interesseert de sport je verder ook geen reet meer.
Of voetballers die zich realiseren dat ze in die pakweg 15-20 jaar gewoon zoveel mogelijk geld moeten verdienen om daarna lekker met pensioen te kunnen. Die jongen maakt dus een uitstekende inschatting van zijn beperkte kwaliteiten.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is Prof voetballer.
Er zijn zat goede voetballers die het helemaal niet zo leuk vinden.
Jup, en als hij over 2/3 jaar klaar is kan hij lekker bij een favoriete club gaan ballen zonder zich zorgen te hoeven te maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Of voetballers die zich realiseren dat ze in die pakweg 15-20 jaar gewoon zoveel mogelijk geld moeten verdienen om daarna lekker met pensioen te kunnen. Die jongen maakt dus een uitstekende inschatting van zijn beperkte kwaliteiten.
Altijd zo'n leuke rubriek, mensen die doen alsof zij niet elders zouden kijken voor drie keer het maandsalaris.
Lekker vlammen en zoveel mogelijk geld verdienen, in wat voor competitie/land dan ook. En daarna lekker met pensioen en bij de amateurs gaan genieten van het spel.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lol, die jongen staat nu volgens mij voor een bijna modaal salaris onder contract bij PSV; die kan daar misschien wel 10x (of meer) het salaris verdienen dan wat hij hier krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, als hij uit zijn contract of eerder, kan 'ie zo wel weer terecht bij een ploeg onderkant linkerrijtje in Nederland of ergens in België.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker vlammen en zoveel mogelijk geld verdienen, in wat voor competitie/land dan ook. En daarna lekker met pensioen en bij de amateurs gaan genieten van het spel.
Het levert de club natuurlijk wel geld op. En uiteindelijk maak je de grote klappers met zelfopgeleide aanvallers. Transfersommen voor verdedigers zullen in de regel toch minder zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat 10 mio over pakweg 2-3 jaar ook een beetje het bedrag wat een normale club onder normale omstandigheden zou geven. Misschien al veel zelfs.
No brainer dit. Zijn carriere is zijn pakkie an. Als hij daar wil spelen, prima verder...
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het levert de club natuurlijk wel geld op. En uiteindelijk maak je de grote klappers met zelfopgeleide aanvallers. Transfersommen voor verdedigers zullen in de regel toch minder zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoog bord op schoot gehalte maar die zie ik wel zitten ja.
En dan zijn er hier nog lieden die even komen verkondigen dat hij dit vanuit sportief oogpunt beter niet kan doenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In een half jaar tijd gaat het salaris van Dams van 2.500 euro naar 250.000 euro per maand, zo doen doorgaans goed ingevoerde bronnen geloven. - ED.nl
Hallucinant
10 miljoen vergoed veel.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:12 schreef Heufd het volgende:
Voetbalsprookje? Al-Ahli is in handen van het Saoedische staatsfonds PIF. Dams vertegenwoordigt straks een staat die mensenrechten schendt, oorlogsmisdaden heeft gepleegd en een journalist heeft vermoord.
Maar de meeste voetbalclubs zijn geen eigendom van een staat.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:38 schreef PSVCL het volgende:
Ach Heufd..
Die moet er nog achter komen dat alle wereldregimes corrupt als de pest zijn en schijt hebben aan mensenrechten
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:41 schreef Heufd het volgende:
[..]
Maar de meeste voetbalclubs zijn geen eigendom van een staat.
Er zijn wel behoorlijke gradaties op dat vlak. Saudie Arabië is gewoon een smerig land, waar vrouwenrechten en vrijheid van meningsuiting op een absoluut nulpunt staan.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:38 schreef PSVCL het volgende:
Ach Heufd..
Die moet er nog achter komen dat alle wereldregimes corrupt als de pest zijn en schijt hebben aan mensenrechten
Ach huil huilquote:Op maandag 27 januari 2025 23:12 schreef Heufd het volgende:
Voetbalsprookje? Al-Ahli is in handen van het Saoedische staatsfonds PIF. Dams vertegenwoordigt straks een staat die mensenrechten schendt, oorlogsmisdaden heeft gepleegd en een journalist heeft vermoord.
Dat hij niet voldoet is vrij duidelijk, maar toch heb ik wel respect voor Dams hoor. Die jongen die wordt door misbeleid van de club ineens 'onmisbaar' achterin (vanwege het gebrek aan andere opties) en heeft het toch heel lang behoorlijk gedaan. Verdedigend vond ik hem aanvankelijk wel ok, maar opbouwend/aanvallend gewoon absoluut abominabel. Maar wel een jongen die altijd 100% heeft gegeven en ook wel degelijk van waarde is geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:20 schreef de_boswachter het volgende:
Van Dams zijn we wel mooi afgekomen zegDie het het inzicht van een blind paard.
Misbeleid? Gewoon veel blessures. Die nieuwe uit Denemarken ook direct geblesseerd geraakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat hij niet voldoet is vrij duidelijk, maar toch heb ik wel respect voor Dams hoor. Die jongen die wordt door misbeleid van de club ineens 'onmisbaar' achterin (vanwege het gebrek aan andere opties) en heeft het toch heel lang behoorlijk gedaan. Verdedigend vond ik hem aanvankelijk wel ok, maar opbouwend/aanvallend gewoon absoluut abominabel. Maar wel een jongen die altijd 100% heeft gegeven en ook wel degelijk van waarde is geweest.
Maar met de terugkeer van Dest en komst van een andere speler gaan we er 100% op vooruit.. Die El-Karouani zou wel top zijn hé.
Edit: Nu ook berichten over Salah-Edinne.. Ik mag toch open dat PSV wat hoger mikt dan de afdankertjes van Ajax.
Iedereen heeft blessures toch? Elk team, elke club ooit in de geschiedenis van het voetballen heeft te maken met blessures. De verdediging is al, ongeveer zolang ik mij kan heugen, het zorgenkindje van PSV. Na Alex (en wellicht Moreno) hebben we daar nooit meer echt toppers gehad. Als je dan tegen 1 of 2 blessures loopt en vervolgens een half jaar moet voetballen met KKD materiaal uit eigen jeugd (en Ledezma is nota bene geen rechtsback) dan kan je gerust spreken van mismanagement.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misbeleid? Gewoon veel blessures. Die nieuwe uit Denemarken ook direct geblesseerd geraakt.
Die heeft dit seizoen wel een flinke groei laten zien, zou die eerder nemen dan dat Marokkaantje van Utrecht eigenlijk.quote:
Dat is een beetje een Smalletje dan. Jongens kopen waarvan je weet dat ze gewoon nooit het vereiste niveau gaan halen. Die jongen van Utrecht heeft imo wel meer potentie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft dit seizoen wel een flinke groei laten zien, zou die eerder nemen dan dat Marokkaantje van Utrecht eigenlijk.
Die is ouder en zal nooit heel veel verder komen dan de subtop in Nederland. Leuke speler bij NEC, leuke speler bij Utrecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is een beetje een Smalletje dan. Jongens kopen waarvan je weet dat ze gewoon nooit het vereiste niveau gaan halen. Die jongen van Utrecht heeft imo wel meer potentie.
Ik vond Angeliño, Max en Rodriguez echt topverdedigers.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Iedereen heeft blessures toch? Elk team, elke club ooit in de geschiedenis van het voetballen heeft te maken met blessures. De verdediging is al, ongeveer zolang ik mij kan heugen, het zorgenkindje van PSV. Na Alex (en wellicht Moreno) hebben we daar nooit meer echt toppers gehad. Als je dan tegen 1 of 2 blessures loopt en vervolgens een half jaar moet voetballen met KKD materiaal uit eigen jeugd (en Ledezma is nota bene geen rechtsback) dan kan je gerust spreken van mismanagement.
Die Max deed het toch aanvallend een maandje leuk en toen bleek dat hij er geen pepernoot van kon?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:54 schreef Sabata het volgende:
die waren inderdaad prima tot dat Roger volgas Schmidt besloot dat Max en Angelino niet meer in zijn systeem pasten
Max?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Angeliño, Max en Rodriguez echt topverdedigers.
Ik had het huren van Malacia wel verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:41 schreef GotenSSJ het volgende:
De scouting is wel weer on-point, we missen al maanden een linksback en waar komen ze mee aanzetten? Een speler van Utrecht en Twente.
Moet echt heerlijk zijn om zo je geld te verdienen.
Zou een optie kunnen zijn ja, dan kunnen ze in de zomer eens echt door gaan pakken in de verdediging met alle poppetjes weer fit en een overzicht wie er blijft en weg gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het huren van Malacia wel verwacht eigenlijk.
Angelino akkoord, maar Max en Rodriguezquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Angeliño, Max en Rodriguez echt topverdedigers.
Veerman kwam ook van Heerenveen, Pepi via Groningen (van Ausburg), Feyenoord haalde Wieffer op bij Excelsior..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:41 schreef GotenSSJ het volgende:
De scouting is wel weer on-point, we missen al maanden een linksback en waar komen ze mee aanzetten? Een speler van Utrecht en Twente.
Moet echt heerlijk zijn om zo je geld te verdienen.
Beetje niveau Dams inderdaad. Hoewel hij elders wel redelijk speelde.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max?![]()
Die kon er echt geen kloot van.
Zeker in zijn eerste jaar vond ik Max echt heel erg goed. In die eerste maanden dat ie ook werd geselecteerd voor het Duitse elftal. Dat was in mijn ogen voor PSV echt een topverdediger. Daarna kakte het allemaal wel in en werd ie verhuurd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Angelino akkoord, maar Max en RodriguezMet name Max was toch wel heel matig hoor.
Maar los daarvan: in verhouding is het natuurlijk veel te weinig geweest de afgelopen 10 jaar. Als je kijkt wat we in de voorste linie(s) hadden lopen dan staat dat in schril contrast met de verdediging. En dan last minute zo'n Nagalo halen op goed geluk..
Is niet erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
edit: oh, dat staat ook al in het CL-topic, zie ik
Oefenpotje om ff gakpo toe te klappen en weer naar huis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
90 minuten Gakpo toezingen. Nu al zin in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oefenpotje om ff gakpo toe te klappen en weer naar huis.
Morgen ook weer afwezig.., in de zomer lekker verkopen die rapper. Heb je geen reet aan.quote:Het zal zeker anders worden dan toen. Dit Club Brugge is beter. Destijds was Noa Lang er bijvoorbeeld nog bij. Hij verdedigde niet voldoende mee en dat konden we uitbuiten", keek Guardiola terug.
En dan Bayern loten en helemaal de boot ingaan. Krijgen we weer 2 jaar lang te horen vanuit Rotterdam omdat zij wel een keer wisten te winnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Leuk, kunnen we met 0-4 de boot in tegen Liverpool C
Ben er langzaam aan ook wel beetje klaar mee. Veel gedribbel maar zelden fatsoenlijke voorzet of schot. Soort Hadj-Moessa maar dan met babbels.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen ook weer afwezig.., in de zomer lekker verkopen die rapper. Heb je geen reet aan.
Ze hadden Noa richting Amerika moeten sturen ipv Chuckyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
En dan Bayern loten en helemaal de boot ingaan. Krijgen we weer 2 jaar lang te horen vanuit Rotterdam omdat zij wel een keer wisten te winnen.
[..]
Ben er langzaam aan ook wel beetje klaar mee. Veel gedribbel maar zelden fatsoenlijke voorzet of schot. Soort Hadj-Moessa maar dan met babbels.
Sow koekoek.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen ook weer afwezig.., in de zomer lekker verkopen die rapper. Heb je geen reet aan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Als je “als” en “zijnde” in dezelfde zin gebruikt, geldt hetzelfdequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je van het b elftal van liverpool niet kan winnen moet je kapoet schamen als psv zijnde
Het was geen formeel bod. Eerst eens kijken of er te onderhandelen valt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar dat PSV een bod van 25 miljoen op Lang afwijst.
Had je altijd moeten doen natuurlijk.
Je hoeft echt niet meteen het eerste de beste (mondelinge) bod te accepteren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar dat PSV een bod van 25 miljoen op Lang afwijst.
Had je altijd moeten doen natuurlijk.
De volgende keer als ze 10 miljoen voor Dams willen betalen lachen we ze uit en hangen op!quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Lang wellicht weg, Lozano weg, geen linksback, geen rechtsback.
Ja, dit gaat een top 2de seizoenshelft worden. Straks weer lekker Pepi op linksbuiten genot en Ledezma als back.
Eens hoor. Veel te blessuregevoelig en ook altijd veel gedoe rondom zijn persoontje. Neymar Light.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:25 schreef Buitendam het volgende:
Maar alles wat neigt naar 30 miljoen is wat mij betreft dikke strik eromheen.
hoeveel zou die kosten? 8-10 miljoen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens hoor. Veel te blessuregevoelig en ook altijd veel gedoe rondom zijn persoontje. Neymar Light.
Maar ben het wel met @:GotenSSJ eens, dan moeten we wel wat gaan halen. Zou me niet verbazen als ze Ruben van Bommel als vervanger zien. Bordopschootzoonvanclubjongengenot.
1-1 zou mooi zijn. Punt is genoeg. En tegen een tegenstander die nog niets heeft laten liggen al lastig genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef tong80 het volgende:
4-1 gepouled. Moet kunnen tegen het tweede.
Dan wordt het de zieke tegen de blinde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
1-1 zou mooi zijn. Punt is genoeg. En tegen een tegenstander die nog niets heeft laten liggen al lastig genoeg.
Zeker nu een groot deel van de selectie ziek, zwak of misselijk is.
Dat Dams weg gaat heeft helemaal niets te maken met mijn post, want zelfs met Dams in de selectie had je geen (waardige) linksback.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De volgende keer als ze 10 miljoen voor Dams willen betalen lachen we ze uit en hangen op!
Als Lang weggaat heb je op 3 van de 4 vleugelposities (backs+buitenspeler) een speler staan die het niveau niet aan kan. Enkel Perisic voldoet, en op zijn leeftijd weet ik niet of je daar op kan rekenen voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens hoor. Veel te blessuregevoelig en ook altijd veel gedoe rondom zijn persoontje. Neymar Light.
Maar ben het wel met @:GotenSSJ eens, dan moeten we wel wat gaan halen. Zou me niet verbazen als ze Ruben van Bommel als vervanger zien. Bordopschootzoonvanclubjongengenot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |