En geen ledezmaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Obispo is geschorst morgen tegen Feyenoord. Hoe kan dat, hij is net terug en speelt amper?
Beker 2x geel gepakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Obispo is geschorst morgen tegen Feyenoord. Hoe kan dat, hij is net terug en speelt amper?
Ik zie die Malacia deal ook alweer klappen nu Martinez z’n kruisband heeft gescheurd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
En geen ledezma
En Feyenoord mist er ook 9.
Lamme en blinde
Rik zei: 'staat geen keuring gepland dat horen we vaak wel dus ik denk het niet' maar verder gaf hij ook aan weinig te horen. Hij dacht van niet inderdaad. 'Mijn' bron zat gister ook bij FC Afkicken, schijnt wel betrouwbaar te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie die Malacia deal ook alweer klappen nu Martinez z’n kruisband heeft gescheurd.
Rik schijnt net bij FC Afkicken ook gezegd te hebben dat hij niets meer ziet gebeuren (neem aan buiten Malacia gerekend). Hoe is het mogelijk.
Edit: Rik zit er dus misschien naast, gezien het bericht van Maxi-mus
We gaan het zien, ik ga er maar vanuit dat er niets meer komt en dan zie ik het vanavond welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rik zei: 'staat geen keuring gepland dat horen we vaak wel dus ik denk het niet' maar verder gaf hij ook aan weinig te horen. Hij dacht van niet inderdaad. 'Mijn' bron zat gister ook bij FC Afkicken, schijnt wel betrouwbaar te zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:17 schreef PSVCL het volgende:
Rik zat er weer naast, en loopt opnieuw achter.
[ x ]
dit keer een amerikaanse staat ipv een amerikaan
Lolquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:17 schreef PSVCL het volgende:
dit keer een amerikaanse staat ipv een amerikaan
Dan kan de rest van het seizoen wel schriftelijk afgedaan wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie die Malacia deal ook alweer klappen nu Martinez z’n kruisband heeft gescheurd.
Nee joh, lekker teveel neerleggen voor Ohio.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
Ga er maar vanuit dat alle deals niet doorgaan.
Een speler met amper 600 minuten die zelfs bij Utrecht niet eens doorbreekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Nee joh, lekker teveel neerleggen voor Ohio.
?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Malacia lijkt niet door de medische keuring.
Gohquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Is een Malaria grap te flauw ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Heb je een bron?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat leek vanmiddag rond, maar er is nog een dubbelcheck nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |