Er zal nog wel een transfervrije spits gehaald gaan worden, denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zal alleen invallen bij 2-0 voor in de 80ste minuut denk ik. In principe is het alle ballen op Luuk qua spitspositie (schat ik zo in). En ik kan me zomaar voorstellen dat een Guus Til misschien wel een meer logische vervanger gaat worden dan Uneken.
Zoveel opties zijn er niet. Maxi Gomez maar eens bellen dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zal nog wel een transfervrije spits gehaald gaan worden, denk ik.
Dat is heel wat anders dan er af blijven, ze moeten er wel naar kijken, dat ze dit dan niet zien, kan gebeuren, hoe weet ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR mag alleen ingrijpen als het een duidelijke fout is. Niet bij een twijfelgeval.
Tja, als Lucas Perez al niet wil komen dan weet je het wel. Dan kom je uit bij Diego Costa, Mariano Diaz of die Ben Yedder (die volgens mij ook niet van onbesproken gedrag is momenteel).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zal nog wel een transfervrije spits gehaald gaan worden, denk ik.
Is toch nog gewoon van toegevoegde waarde?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou Til volgend jaar heel graag bij een andere club zien.
Ja, hij voldoet. Ik vind het alleen een draak van een voetballer. Ik zie liever dat anderen de kans krijgen om te groeien op die positie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is toch nog gewoon van toegevoegde waarde?
Ben Yedder is ongetwijfeld de beste voetballer die je kunt krijgen, maar iemand met zijn vermeende gedrag mag lekker weg blijven bij PSV.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als Lucas Perez al niet wil komen dan weet je het wel. Dan kom je uit bij Diego Costa, Mariano Diaz of die Ben Yedder (die volgens mij ook niet van onbesproken gedrag is momenteel).
Mja, voorwaardelijke straf wegens aanranding. Dat zal wel niet. Maxi Gomez is nog vrij. Preciado.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als Lucas Perez al niet wil komen dan weet je het wel. Dan kom je uit bij Diego Costa, Mariano Diaz of die Ben Yedder (die volgens mij ook niet van onbesproken gedrag is momenteel).
Sinds de zomer geen contract, die is vast fit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voorwaardelijke straf wegens aanranding. Dat zal wel niet. Maxi Gomez is nog vrij. Preciado.
Kan ie hier mooi opnieuw beginnen en Klaassen over 1.5 maand een kopstoot gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe maar niet. Die is echt helemaal klaar.
Als die een beetje is blijven trainen, dan wel. Anders heeft het geen zin inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sinds de zomer geen contract, die is vast fit.
Zelfs dan, na zoveel maanden is het echt wel klaar vrees ik. Je ziet al met zo'n Karsdorp dat het gewoon bijna een maand duurde oid voordat die echt wedstrijd fit was.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als die een beetje is blijven trainen, dan wel. Anders heeft het geen zin inderdaad.
chemische troep clubquote:Politieonderzoek naar vervuilde grond uit Philips Stadion legt jarenlang gemiste afvalstroom bloot
Duizenden tonnen grond vol microplastics afkomstig van hybride sportvelden zijn decennialang in Nederland afgevoerd en hergebruikt zonder goede controle. Dat kwam aan het licht toen drieduizend kilo kunststofvezeltjes uit het hoofdveld van PSV op de akker van een boer in Nuenen werd gevonden. Het lijkt het topje van de ijsberg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)room-bloot~ae2dce7a/
Maar het probleem zit in de verdediging heb ik me laten vertellen.quote:
Ook. Maar met Bakayoko en Lang op de flanken is het steeds hetzelfde patroon Kunnen geen fatsoenlijke voorzet geven. Trekken naar het midden en loopt zich steeds vast. Op dat patroon is inmiddels iedere club wel op voorbereid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar het probleem zit in de verdediging heb ik me laten vertellen.
De afgelopen weken wel ja, vandaag lijkt het vooral aanvallend erg karigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar het probleem zit in de verdediging heb ik me laten vertellen.
Malacia was de beste aanvaller in de eerste helft,,,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afgelopen weken wel ja, vandaag lijkt het vooral aanvallend erg karig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |