SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.quote:
*kokhalstquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.
Nog altijd beter dan dat gesprek over de smaak van zilvervisjes van gisteren.
ja die apekool lees ik niet hoor daagquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had even een MI van @kwiwi die meteen bij gerrie op schoot dook voor die popcornquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie hoor. Ik weet prima wat ik doe.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ben nog wel in mijn budgetmaand ook
De klachten zijn gelijk aan ieder andere virusinfectie.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn symptomen van het norovirus?
De klachten kunnen zijn: braken, diarree, misselijkheid, koorts, hoofdpijn, buikpijn of buikkramp. Het braken is vaak heftig en kan heel plotseling beginnen. De tijd tussen besmet raken en ziek worden is 1 tot 3 dagen.
ja las ik ook netquote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn symptomen van het norovirus?
De klachten kunnen zijn: braken, diarree, misselijkheid, koorts, hoofdpijn, buikpijn of buikkramp. Het braken is vaak heftig en kan heel plotseling beginnen. De tijd tussen besmet raken en ziek worden is 1 tot 3 dagen.
hmmquote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klachten zijn gelijk aan ieder andere virusinfectie.
komt langzaam wel goed denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kan haar ook steeds beter even aaien. 🥳
En heeft Poekie al een naam?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het scheelt natuurlijk ook wel dat ze nog zo jong is. Ik denk dat ze al lang blij is dat ze hier gewoon een jong druk katje mag zijn zonder de hele tijd te worden afgestraft en dat ze gewoon altijd rond mag lopen zonder te worden opgesloten. Ze sloopt ook geen spullen namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt langzaam wel goed denk ik.
Mijn neefje had ook een kat van iemand overgenomen. Weet niet meer zo goed het achtergrond verhaal maar was in de vorige woning ook niet echt gelukkig. Begin was de relatie wat stroef maar nu zijn ze onafscheidelijk.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ga je verhuizen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij het inpakken van je spullen kom je er toch achter dat je veel te veel zooi hebt
Yupquote:
Vandaagquote:
Wanneer is verhuisdag?quote:
Beter wel, vandaag is het tenminste nog zondag ipv maandagquote:
Oosterhoutquote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh spannend, wist ik niet. Waar ga je heen?
24 februariquote:
En elke keer toch gewoon weer mee verhuizenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bij het inpakken van je spullen kom je er toch achter dat je veel te veel zooi hebt
En mooi weerquote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter wel, vandaag is het tenminste nog zondag ipv maandag
Er gaat nu een hoop wegquote:Op zondag 2 februari 2025 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En elke keer toch gewoon weer mee verhuizen
Tilburg!quote:
Het is een kat, wat denk je zelfquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En luistert ze ook naar die naam?
Er zit op 5 minuten lopen van het huis een leuke lunchroomquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Koen66 het volgende:
Oosterhout, leuke plaats wel, keer wezen eten ook
Goed bezigquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er gaat nu een hoop weg
Ja, ok, goed punt.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een kat, wat denk je zelf
Weet niet of komt omdat ik haar naam zeg of omdat ik haar überhaupt roep maar ze kijkt wel vaak om als ik Hedwig roep.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En luistert ze ook naar die naam?
Ik was er kort voor corona een keer in een AYCE. Zaten we daar in de Katjeskelderquote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit op 5 minuten lopen van het huis een leuke lunchroom
Mocht je er wel uit?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er kort voor corona een keer in een AYCE. Zaten we daar in de Katjeskelder
Marokkatquote:
Rond die tijd werd er in de bossen gezocht naar een verdwenen persoon kort daarna dood gevonden herinner ik mequote:
Ehwquote:Op zondag 2 februari 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rond die tijd werd er in de bossen gezocht naar een verdwenen persoon kort daarna dood gevonden herinner ik me
Maaaaaaaisjequote:
Weer sociaal aan het doen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
zo nog 1 ritje maken en dan straks even hort op
Liever koud en zon dan wat warmer en regen.quote:
Waar gaat het ritje heen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef mschol het volgende:
zo nog 1 ritje maken en dan straks even hort op
Hoe laat kan ik komen?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer sociaal aan het doen?![]()
Hier wijnkelder opruimen vandaag. Nou ja, ik geef aanwijzingen en gergi gooit de boel om
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Zilvervis-koffiequote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen steile leercurve?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
had beter moeten weten dan hier binnen komen met mn boterhammetje en thee
heb je zo,n hekel aan je vrouw?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Ik heb een Minneola, met pitjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook aan het eten, maar dat mag geen verrassing meer zijn
quote:
Wat gaat er allemaal in vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook aan het eten, maar dat mag geen verrassing meer zijn
Broodje met gesmolten kaas en SPEKquote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal in vandaag?
Je hebt gewandeld met een broodje rookworst?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie weer vandaag![]()
Terug van lange wandeling met de hond en broodje rookworst
Heerlie de weerliequote:
HdWquote:
Ik hoor dit.quote:
Wel netjes met mond dichtquote:
Kunnen allebei loslopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt gewandeld met een broodje rookworst?
Had die ook een riempje om?
Ik doe wel mijn mond open om er eten in te doenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn hier mensen die met open mond eten?
Wow! Heb je ze goed getraindquote:
Ja, klinkt logisch.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe wel mijn mond open om er eten in te doen
Maar dan snel weer dicht, straks ontsnapt het nog
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Goede edit welquote:
quote:
quote:
Als je het doet, moet je het goed doenquote:
Lijkt op een zekere circulatie.quote:
Zijn je schaatsen al uit het vetquote:
Wat zegt u?quote:
quote:
Neequote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij klaar op op je bek te gaan?
kaas?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op een zekere circulatie.
Alleen hete bitterballen (en kroketten) eet ik met open mond.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom niet?quote:
Ik ga er vanuit dat het niet nodig isquote:
Iets met goor?quote:
Thee zetten = T ZZquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen hete bitterballen (en kroketten) eet ik met open mond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Omdat het niet prettig is om op je bek te gaan?quote:
Ahja en dan zo blazend in een poging de lava in je mond af te koelen terwijl je die hete massa gewoon in je bek blijft stouwenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen hete bitterballen (en kroketten) eet ik met open mond.
Zo, koekkoek, die moest bij mij van ver komenquote:
Goorgonzola?quote:
Waarom moet je dit uitleggen ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het niet prettig is om op je bek te gaan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja en gorgelen met die oesters zodat ze steeds terug omhoog komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, kijk.. dat zit al in de naam.quote:
*rent naar het toiletquote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en gorgelen met die oesters zodat ze steeds terug omhoog komen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en gorgelen met die oesters zodat ze steeds terug omhoog komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar je kan er maar beter altijd op voorbereid zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het niet prettig is om op je bek te gaan?
iszoquote:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu, beginnen we met een glaasje Dom bij de lunch
En de cirkel is soort van rondquote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk.. dat zit al in de naam.
Ja misschien vindt essie het wel leuk om te doen, soort zelfkastijding?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet je dit uitleggen ?
Alleen als ik bij @bitterbal aan tafel zitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Nou, leuke hobby.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien vindt essie het wel leuk om te doen, soort zelfkastijding?
Ja, jij zat de vorige keer een tafel verderopquote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen als ik bij @:bitterbal aan tafel zit
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Levend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel fijn, zo'n goorgonzolacirculatiequote:
Gezelquote:
Alkoordquote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoo ff 50km gemtbt
Ben ook kg ingehaald door zo’n fucker met een E MTB
Ja, toch weer eentje voltooid, nu is de dag weer compleet enzquote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch wel fijn, zo'n goorgonzolacirculatie
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien vindt essie het wel leuk om te doen, soort zelfkastijding?
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
je kan er maar beter altijd op voorbereid zijn
quote:
quote:
Je hebt een rare hobbyquote:
Nee heb liever dat ze achter me blijven als het bochtig wordt fietsen ze in de weg.quote:
Maar je kunt altijd en overal op je bek gaan, dus dan moet je er altijd op voorbereid zijn?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je kan er maar beter altijd op voorbereid zijn
Dan nooit dusquote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij zat de vorige keer een tafel verderop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ook weer klaar @bitterbal![]()
Ayran is wel lekker, maar een beetje zoutquote:Op zondag 2 februari 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Perfect getoaste boterham met Britse roomboter en gravlax
goorlellerij is weer begonnen @4EverBlackEyedquote:Op zondag 2 februari 2025 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Croissant met koffie. Dipt croissant in koffie.
Elke gek heeft zijn gebrekquote:
Ik wilde net reagerenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
goorlellerij is weer begonnen @:4everblackeyed
Biem.quote:
Ok, nu moet ik de volgende keer ook aan Paradontax denken.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ayran is wel lekker, maar een beetje zout
Het is net een soort Kefir maar dan de Paradontax -uitvoering
Zou het nog een keer kopen 7/10
Ja laten we aardig blijven vandaag, het zonnetje schijntquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, nu moet ik de volgende keer ook aan Paradontax denken.
In principe schijnt de zon altijd.quote:
Op Insta?quote:
Bedankt voor deze ophelderingquote:Op zondag 2 februari 2025 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe schijnt de zon altijd.
Pun intended?quote:
poepjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja kak, kan hem niet meer terug vinden, maar was hilarisch
Complimenteusquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Turkse, die op een beige kikker lijkt?
Jaquote:Op zondag 2 februari 2025 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt altijd en overal op je bek gaan, dus dan moet je er altijd op voorbereid zijn?
"Ja poepjes, kan hem niet meer terugvinden, maar was hilarischquote:
Nee ik ben niet zo gevatquote:
Specifiek in jouw geval is dat heel handig.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt altijd en overal op je bek gaan, dus dan moet je er altijd op voorbereid zijn?
@bitterbal ligt nu dubbelquote:
Handvat.quote:
Je kan maar duidelijk zijnquote:
Wat is dit nou weer voor sneerquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Specifiek in jouw geval is dat heel handig.
Trapjequote:
Het kan nog breder btwquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon zo, Olcay Gulsen.
Dat was gewoon een death trapquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trapje
Dealer
Never forget
Als jij denkt dat je het vergeten bent, dan ben ik je externe geheugen
We kunnen het ook natuurlijke selectie noemenquote:
Noem je mij nou gek?quote:
Als jouw zus is ze gewoon erg bekend met jouw eigenaardighedenquote:
Daarom staat er soms iets raars natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een nieuw toetsenbord van werk
De letters zijn eraf gesleten
Want: TYP TYP TYP
Je gaat maar alleen het ijs op andersquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het ook natuurlijke selectie noemen
Oke, ik stop![]()
Surequote:
Beetjequote:
Somsquote:Op zondag 2 februari 2025 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom staat er soms iets raars natuurlijk.
Typischquote:Op zondag 2 februari 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een nieuw toetsenbord van werk
De letters zijn eraf gesleten
Want: TYP TYP TYP
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar alleen het ijs op anders
Typ typ typquote:
We blijven niet bezig.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik zei net iets doms en niemand verbeterd me.
We zijn er inmiddels aan gewendquote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat zei je dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Joah wa?quote:
Olcay Gulsen is natuurlijk geen beige Turkse maar een Armeens-Koerdische kikker.quote:
Verbetertquote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Of een Pool, want ja... Europa is gewoon een groot land, dus wat maakt het allemaal uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olcay Gulsen is natuurlijk geen beige Turkse maar een Armeens-Koerdische kikker.
Dat is hetzelfde als een Nederlander een Belg noemen of een Duister
Uiteindelijk zijn we allemaal gewoon negers.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een Pool, want ja... Europa is gewoon een groot land, dus wat maakt het allemaal uit.
Okéquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word echt doodziek van dat hoere facebook. Enige wat ik nog zie is gejank "ALS JE NIET MINSTENS 25 % FOOI GEEFT BLIJF DAN THUIS"
Stik in je fooi kutamerikanen
Ja, daar stammen we toch vanaf?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal gewoon negers.
Mooi systeem om je dankbaarheid persoonlijk aan iemand te tonen voor de perfecte service en gastvrijheid.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word echt doodziek van dat hoere facebook. Enige wat ik nog zie is gejank "ALS JE NIET MINSTENS 25 % FOOI GEEFT BLIJF DAN THUIS"
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar stammen we toch vanaf?
Je kan het wel een beetje vergelijken met honden.
Die stammen af van de wolven, maar zien er verschillend uit.
Gr gr chihuehue
ik geef elke vakkenvuller die ik tegenkom een eurootje bij de dirkquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Voel je je weer iets beter vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geef elke vakkenvuller die ik tegenkom een eurootje bij de dirk
Lopen die dan niet allemaal achter je aan door de stad?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geef elke vakkenvuller die ik tegenkom een eurootje bij de dirk
Een Schotse Terriër.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn hond ben ik dan?
En wat vinden jullie van jezelf, welk hondenras zijn jullie?
En anders een Cane Corso.quote:De bearded collie is een hondenras, afkomstig uit Schotland. Zoals alle collies is hij een herder, die zijn oorsprong in de Schotse Hooglanden heeft. De voorouders van de bearded collie zouden honden zijn geweest die in 1514 met een schip uit Polen in Schotland aankwamen, en geruild werden tegen een ram en een ooi.[bron?] Door het heersende klimaat in de Schotse Hooglanden was er behoefte aan een hond met een dikke vacht. Zo ontstond de bearded collie. In de loop der jaren werd de ruwe vacht van vroeger de zijdeachtige vacht van vandaag. De vacht heeft wel regelmatige verzorging nodig. Schofthoogte van 51 tot 56 centimeter, gewicht van 18 tot 27 kilogram. De worpgrootte is gemiddeld 7 pups.
nee hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen die dan niet allemaal achter je aan door de stad?
Ik zie ook totaal geen verschillen tussen de Bearded Collie en de Cane Corsoquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Schotse Terriër.
Nee, grapje.
Ik vind jou wel een Bearded Collie
[..]
En anders een Cane Corso.
Nee, lekker gevarieerd tochquote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ii zie ook totaal geen verschillen tussen de Bearded Collie en de Cane Corso
Zo'n Bearded Collie ziet er wel leuk, sympathiek, speels en knap uit maar je ziet ook dat hij in maart 2024 macaroni heeft gegeten.quote:
Ik wist niet dat de Golden Retriever uit Schotland kwamquote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Bearded Collie ziet er wel leuk, sympathiek, speels en knap uit maar je ziet ook dat hij in maart 2024 macaroni heeft gegeten.
Zoom is weer helemaal uit zeker?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds de Remix versie van Teams
Echt een lekkere remix vind ik dat
![]()
![]()
Miekrosoft teams?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja, nooit hoeven gebruiken, eigenlijkquote:
Ik vind dit niet zo'n tof nieuws ook al snap ik 'em wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Golden Retriever uit Schotland kwam
Ahhhhh yisssquote:
ik geloof ik 1 of 2 keer ofzoquote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nooit hoeven gebruiken, eigenlijk
Basic bitch hond.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n tof nieuws ook al snap ik 'em wel.
Misschien 1x omdat er toen in Corona sportles werd gegeven, maar daar houdt het ook mee opquote:
Wat voorn bollen heppie?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag eens bloembollen planten, lijkt me een goed moment.
Heb van die pokon compacte potgrond. Een blok van 20 x 20 x 3 cm. Moet je 3 liter water bij doen en dan krijg je 10 liter potgrond blijkbaar. We gaan het meemaken.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy is een Borzoi vind je niet?
Hmmmquote:Barzoi of borzoi (van het Russisch borzoj) is een oud Russisch hondenras, behorende tot de windhonden. Hij is hoogbenig en langharig.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Heb jij ook nog de remix versie of al aangepast ?quote:
Ja, een betere keuzequote:
De remix. Schrik me nog iedere keer kapot als iemand me beltquote:Op zondag 2 februari 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook nog de remix versie of al aangepast ?
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De remix. Schrik me nog iedere keer kapot als iemand me belt
Toet!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef mschol het volgende:
turkentokkies hier hoor, gaat er weer 1 trouwen
Zo’n Russische langneusquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy is een Borzoi vind je niet?
Langharig of stokharig?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n Russische langneus![]()
Ben meer een Duitse herder
nee zie jou ook als een borzoiquote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben een Samoyed, blij in de sneeuwquote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy als ze in haar cabrio stapt
[ afbeelding ]
Adellijk, hautain, sierlijk, absoluut niet lelijk maar wel een klein hoofdje.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy als ze in haar cabrio stapt
[ afbeelding ]
Barzoi of borzoi (van het Russisch borzoj) is een oud Russisch hondenras, behorende tot de windhonden. Hij is hoogbenig en langharig.quote:
Ik zou die neus halverwege willen afhakken. Is toch veel te langquote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dimmie op bezoek bij haar ouders in de zomer
[ afbeelding ]
nou nou nou doen we bij jou toch ook nietquote:Op zondag 2 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou die neus halverwege willen afhakken. Is toch veel te lang
Ik heb ook niet zo'n neusquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou doen we bij jou toch ook niet
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dimmie op bezoek bij haar ouders in de zomer
[ afbeelding ]
nee maar bij een heks is een lange neus normaalquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou doen we bij jou toch ook niet
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou die neus halverwege willen afhakken. Is toch veel te lang
Niet?quote:
de N en T ontbreken nog?quote:
@datismijnmeningquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee maar bij een heks is een lange neus normaal
Snotverquote:
Okeujquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]de vriezer alvast vol zodat je in dec 2025 alles zo op tafel kan zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zoek nog een saladeschaal, een grillpan, authentieke chipotlekruiden en een caquelon.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar de kookwinkel te lopen en dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
Wie houd je tegen?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar de kookwinkel te lopen en dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
jij snapt emquote:Op zondag 2 februari 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vriezer alvast vol zodat je in dec 2025 alles zo op tafel kan zetten
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe je d’r buiten chow chow
In UK op tv hebben ze steeds reclames dat je alvast kan zorgen dat je kerst 2025 financieel goed door kan komen door alvast geld opzij te zettenquote:
slimquote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
In UK op tv hebben ze steeds reclames dat je alvast kan zorgen dat je kerst 2025 financieel goed door kan komen door alvast geld opzij te zetten
Ik een citruspers en een RVS ovenschaal; misschien toch maar even gaan kijken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nog een saladeschaal, een grillpan, authentieke chipotlekruiden en een caquelon.
Langharige teckel (met een permanentje), die hebben van die oren van een meter lang.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe je d’r buiten chow chow
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langharige teckel (met een permanentje), die hebben van die oren van een meter lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |